Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Anmeldelser

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

Nu ikke fordi det har alverden betydning for mig, men har alligevel et forslag.

 

Hvad med at gøre Anmeldelser pigefri?

 

Bevæggrunden til den tanke, er noget jeg kalder for Kaufmich syndromet. På Kaufmich skriver du Anmeldelsen direkte på pigens profil, hvilket har medført alle piger får 5 ud af 5 stjerner. Der er næsten findeløn for at finde en pige med en 4 stjerne anmeldelse. Ja jeg ser det aldrig. Samtlige piger får altid topkarakterer. Hvis anmeldelser skal bruges til at udvælge piger efter, er det jo ikke ligefrem brugbart. Formentlig er samtlige piger ikke til topkarakter ved hvert besøg, så enten udebliver 1-4 stjerne anmeldelserne ellers bliver anmeldelserne "pyntet" ved at de er skrevet direkte på pigens profil.

 

Samme er gældende herinde. Hvis vi taler om piger der ikke er herinde, så kommer der begge slags anmeldelser. Altså både negative og positive. Mens pigerne der er herinde hovedsageligt bliver rost til skyerne meget meget sjældent der kommer en decideret negativt. Man kunne næsten fristes til at tro, at pigerne som er herinde er 1. klasses elskerinder for SAMTLIGE Mænd. Eller det må de være med de Anmeldelser de får :wink: Mennnn…… min fornuft siger noget andet :smile: enten udebliver nogle anmeldelser ellers bliver der ikke skrevet frit fra Leveren i nogle anmeldelser.

 

Ved ikke om det vil afhjælpe problemmet, at gøre Anmeldelserne pigefri, da de trods alt stadig læser med. Men måske den frie Lever kommer mere til udtryk, hvis man ved tråden ikke med det samme lander i mudderkast? synes i hvert fald det er et forsøg værd. Jeg er af den overbevisning, at Anmeldelser er tænkt som en hjælp for Manden, til at få den bedste oplevelse for sine penge. Så nytter det jo ikke, hvis alle får 5 ud af 5 stjerne :wink:

 

Er klar over, der er en bagside af medaljen. Hvad er Mandens Agenda? Vi risikerer nogle Mænd skriver en urigtig Anmeldelsen uden pigen kan forsvare sig! Helt bestemt er det et problem! Men mon dog det ikke i de fleste tilfælde vil skinne igennem? Enten fordi brugeren er nyoprettet (så tager man det vel med et gran salt) eller hvis pigen generelt får gode ord med på vejen og der kun er 1 som skriver hun er en K…….. Jeg vil mene det er nemmere at skælne lort fra lagkage i dette scenarium end når samtlige piger får 5 stjerner hver gang. 

 

Hvad siger ledelsen? hvad siger i?

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Du mener pigerne ikke må kommentere en anmeldelse? Hverken af dem selv, eller en kollega?

Jamen, de gør det da også kun meget sjældent. Og mudderkastning, det er mændene da eksperter til.

Jeg tror faktisk det er piger af en særlig støbning der er medlem på EG. De piger der yder en lidt mindre helhjertet indsats i legerummet, tror jeg ikke gider bruge tid på EG.

Derfor ser du det mønster du beskriver, tror jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jeg tror du har ganske ret i dine iagttagelser….. Pigerne som bruger tid herinde, leverer formentlig en god oplevelser så vidt muligt. Men leverer de en oplevelse alle synes er fantastisk? mere tvivlsomt… nok mere mange synes er fantastisk :wink: Så burde Anmeldelser også være mere nuancerede. De har vel  også on/off dage som os andre?  

 

og forresten… ja til dine spøgsmål :-)

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Liderligfyr,

Men leverer de en oplevelse alle synes er fantastisk? mere tvivlsomt…

Det er der da ingen, der påstår. :) Ellers er alle debatter, som vi har haft om forventninger og den berømte kemi da ikke smuttet ind under håret på alle. :)

Faktisk så har næsten enhver af os piger herinde (inklusiv mig selv) prøvet at få en mindre positiv bemærkning med på vejen i forhold til anmeldelser, så det er faktisk ikke korrekt, når du skriver, at der ligefrem skulle være er problem. :)

Og du må selv rode med at finde frem til dem, for det vil jeg alligevel ikke sidde og udbasunere. Det er jeg sikker på, at du forstår. ;)

Ved ikke om det vil afhjælpe problemmet, at gøre Anmeldelserne pigefri

Én ting er, at du mener at anmeldelserne af piger der er aktive herinde er meget positive, udelukkende fordi vi deltager herinde... Den må stå på egen regning. :) Men lad os bare antage, at der var noget om snakken, så ville det da netop aldrig gøre en forskel at udelukke os fra at kommentere på anmeldelser. For hvis det virkelig hænger sådan sammen, som du anfører, så er "problemet" jo ikke, at vi har adgang til anmeldelser... Men udelukkende pga at vi rent faktisk bare er her! :)

Det konkluderer jeg ud fra, hvor lidt mudderkastning at pigerne reelt har stået for i anmeldelserne. :)

Så burde Anmeldelser også være mere nuancerede. De har vel også on/off dage som os andre?

Jeg har faktisk aldrig givet en prut for den "undskyldning" eller argument, eller hvad man vil kalde det... Jeg mener det her, for det er hvad jeg selv står for... Hvis jeg har så meget en off dag, at mine gæster ville få en ringe behandling, så tager jeg altså ingen steder! Det hedder professionel stolthed.

Hvis en mand skrev, at jeg ikke var tilfredstillende, så er det hvad det er. Det er øv, både for mig og for ham. End of story for mit vedkommende. At komme med kommentaren "jamen jeg havde altså en off dag"... Eller... "Hun må jo have haft en off dag"... Så skulle man være blevet hjemme! Det er enten det, eller også må man acceptere det, som der kommer på den regning. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke om den ide, at der skal være visse sektioner, der er lukket for visse brugere.

Det er da at lave EG til et forum med A og B-brugere.

 

Der har før været strenge herinde med det synspunkt, at der ikke skulle være piger herinde. Den tanke er flere gange blevet skudt ned.

Nu, hvor pigerne er ønsket herinde, skal de da også have de samme betingelser som os andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen alt efter hvor lang tid man har været i faget, vil ens "boller " en gang imellem være firkantet, ligmeget, hvor meget man gerne vil have de skal være runde, er man ikke ny i branchen og man har opbygget et navn og ikke har en ide om at skifte navn, jamen så opbygger man en faglig stolthed, der hedder det her skal fanmeme virke (og tak det har jeg fået en dårelig anmeldelse på)...fordi man er så dumstolt at man vil have det her skal være godt.

 

Nu kender jeg ikke statestikken herinde for "plantet" ting, men før i tiden på Logen, var det ikke sjældent at ipadresser blev sammenlignet, skrivemåder, osv eller der blev ringet ind om dit og dat, eller det og det mellem skrev...det der er fake. Jeg tror Næsten det må være det samme her, hvor jeg vil tro at Admin-teamet vil tage imod info, med kyshånd om fake.

 

På logen var det ikke velset at pigerne gik ind og skrev under anmeldelser eller efterlysninger, men gik bølgerne meget højt gjorde man det.

Men slet ikke noget med: tak for anmeldelsen snuskepuser, og jeg træffes igen, plidderpladder vej :D

Men på Logen havde Admin også et telefonnr der kunne ringes til.....i tilfælde at bølgerne gik så højt, at drengene var ved at totalt ødelægge pigens forretning og navn.

Jeg ved godt at mange vil sige: herre gud, det er jo bare en dårlig anmeldelse, den er glemt om 14 dage! Men for pigen der oplever det, føler at alle ser det, Samtlige Gæster til købesex,putere har en startside, nemlig der hvor den dårlige anmeldelse står. Så det forslag om at gøre anmeldelser pigefri, syntes jeg bestemt ikke om, som det mindste, skal pigen have lov til at forsvarer sig.    Måske især i skæret at man bruger Eroguide som Bussemand, og truer med dårlige anmeldelser hvis ikke...?

Det er jo Netop under Anmeldelser, luppen skal frem, og hvor Admin-teamet, har et ekstremt stort ansvar, ...så Eroguide, ikke bliver et sted, der er hadet af pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg synes det fungerer fint som det er... det virker ved gennemlæsninger somat moderatorerne ganske ofte piller de mest oplagte "plantede" anmeldelser og forsvarstaler ud.

 

For mig at se - er det sjældent pigerne der er problemet... de er ridderne, haterne og stalkerne (hver med sit udgangspunkt) - men det klares vel via "anmeld"funktionen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg synes det fungerer fint som det er... det virker ved gennemlæsninger somat moderatorerne ganske ofte piller de mest oplagte "plantede" anmeldelser og forsvarstaler ud.

 

For mig at se - er det sjældent pigerne der er problemet... de er ridderne, haterne og stalkerne (hver med sit udgangspunkt) - men det klares vel via "anmeld"funktionen ?

 

Jeg er enig med Heine, og synes faktisk at det er fair nok at pigerne har mulighed for at tage til genmæle - om det så er klogt må den enkelte så vurdere med sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Rigtig at der har været negative anmeldelser af pigerne herinde. Men jeg kan nævne flere der er endt i mudderkast med pigernes indblanding.

Cherie nævnte sin egen, Trine Tease havde også en. Flere andre også, behøver ikke udpensles. Svært at argumenterer hvis folk ikke kan se, der på det overordnede plan er stor forskel på anmeldelser af piger som er herinde og ikke. Men det er der nu. Jo jo et par enkelte hvor oplevelsen ikke var helt fantastisk men dæleme et fåtal.

Jeg sammenligner med Kaufmich, da du skriver direkte på pigens profil. I næsten 100 % af tilfældende får hun 5 ud af 5 stjerner. Skal nok være nogle enkelte undtagelser ligesom der er af pigerne herinde. Hvis du eksempelvis læser på Freiercafe er andmeldelserne langt mere nuancerede.

Som jeg nævnte er jeg ikke sikker på det vil hjælpe. For pigerne er her trods alt stadig ( heldigvis) men du vil slippe for scenariet som Cherie henviser til.

Nå var bare en ide :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...