Hop til indhold
purednif

Thisted: Nytorv 3c god oplevelse

Recommended Posts

Da dagens arbejde var forbi valgte jeg at kigge på stedet i Thisted da jeg alligevel kørte igennem, uden at have bestilt tid gik jeg mod døren og da jeg næsten var derhenne så gik døren op! En fin lille thai kvinde så lidt overrasket op på mig og jeg tror måske hun havde været på vej hjem eller måske bare ville ud i det dejlige vejr.

Under alle omstændigheder studerede hun mig i hvert fald grundigt før jeg fik lov at komme ind og fik præsenteret et menu kort. Med et smil gav jeg hende det dog igen og fik handlet lidt med hende mens vi pjattede.

Jeg blev hevet med ovenpå og kom ind på et lille værelse og fik afleveret det aftalte og herefter kom overraskelsen!

Hun smed uden videre alt tøjet og fik vist en FLOT kvindekrop med lidt velfortjente tigerstriber på maven. Et par flotte små bryster med de mest sutteinviterende store brystvorter og generelt et stort smil.

Jeg blev nusset med og fik en anelse diskret olie på, men det var klart at hun havde mere lyst til mig. Det var ikke sådan at man fik fornemmelsen af overhovedet at det var noget der skulle overstås i en fart, men faktisk en generel lyst til sex som er dejlig at møde. Jeg har dog den irriterende vane med en gang i mellem at blive nervøs i gerningsøjeblikket så hun skulle virkelig kæmpe for sagen, og der var adgang til at nusse og røre som jeg havde lyst.

Der blev kælet og grinet/smilet af os begge over den lidt manglende kampgejst, men efterhånden som man har prøvet det før er det bare den første nervøsistet og hun klarede det til et godt 12 tal. at få gejsten tilbage. Efter at have leget med hende og mærkede at hun var HELT naturligt våd og bare havde lyst til sex måtte jeg simpelthen smage på denne lille kvinde og selvom hun var lidt forvirret over at jeg fokuserede mere på hende lykkedes det da at få hende til at få en helt naturlig lille sød orgasme med tungen og fingrene.

Hun var vildt glad og positiv og jeg fik en god LANG oplevelse med mere end jeg plejer så derfor mine bedste roser derop til.

Jeg er usikker på hendes navn desværre, men jeg fik i hvert fald besked på at fange hende næste gang så vil hun have en tur mere så kunne jeg få lov at komme 2 gange i stedet! :)

God jagt,

Dnif

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havede et ærne i Thisted, så jeg tænkte at jeg lige ville kikke ind på Nytorv 3C.

Jeg ringede først og fik en thai kvinde i røret der ikke kunne forstå dansk eller engelsk, og der var en masse thai snak i bag grunden... men jeg tog en chance  og gik mod stedet.

Nytorv 3C ligger ned i en smal smøje, ca 30 meter nede. 

jeg ringede på, og vist indefor af en lille thai kvinde der hed Jein eller noget i den retning...

jeg fik stukket et menu kort i hånden og kikkede, det jeg lige kunne huske var :

Dansk, fransk, 35 minutter 1200 kr.

Dansk, 35 minutter 1000 kr.

2 piger i en halv time 1500 kr.

2 piger 1 time 2000 kr.

Massage 1 time 1500.

og noget thai massage men det var ikke det jeg var uden efter.

Jeg spurgte ind hvad massage 1 time hvad indholdet var, men det eneste hun forstod og kunne snakke var thai  :mad:

Så pegede jeg på dansk og fransk 35 minutter 1200 kr. så tog hun menu korte og gik om bag ved og snakkede med en gammel mand der snakkede thai ( jeg ved ikk om han forklarede hva der stod på menu korte )  så op oven på ind i et lille rum hvor der stod en seng, hun smidt alt tøjet og det samme gjorde jeg, hvor efter vi lå og kælet i et stykke tid, hun var skam ganske sød og dejlig, men lidt svært og forklar hva man gerne ville lave i sengen, når hun kunne kunne thai. :shock:

Så lige her vil jeg gerne lige spørge PUREDNIF om hende han var sammen med også haved en tatovering på hver skuldre blad..? eller om der er 2 foreskellige piger på stedet

Jein er ca. 160 cm høj, B 70, med store stive bryst vorter. 29 år (det fortalte hun mig på gebrokken engelsk), har en datter på 6 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså beskrivelsen passer meget godt :) Jeg vil dog godt indrømme at jeg ikke havde det store problem med at kommunikere med hende på "kropssprog" :) Hun var ikke vildt god til hverken engelsk eller dansk, men forstod helt klart hvad man ville når man kastede hende lidt rundt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...