Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Så fik jeg for nogle dage siden min GP debut og valget faldt på Lily. Jeg bestilte 30 min. 

Lige en pige efter min smag og hun er, efter min mening, lang flottere i virkeligheden, end på billederne. Det skal dog siges, at billederne er 110% ægte, så det skal hun da have ros for! :smile: Virkelig lækker!!

Jeg kom til aftalt tid. Hun siger ikke meget, faktisk nærmest intet!! Hun spurgte dog om mit navn og eller var det bare fnis og fagter. 

Hun giver et super BJ med gummi og selve sex´en var også dejlig, men hun siger ikke en lyd og tager ikke meget initiativ. Det kan man jo lide eller lade være, men det var jo min første gang, så var måske lidt tilbageholden. 

Man må ikke kysse, bruge fingre, slikke eller andet... Så lidt mekanisk vil jeg sige og uden lyd.

Jeg må flovt indrømme, at jeg kun hold omkring de 10 minutter :oops: (det er længe siden sidst) og så var det ellers på med tøjet og ud!! Det kunne hun nemt signalere, uden at sige noget... 

Jeg ved ikke om jeg skulle have brokket mig eller hvad, men fra jeg trådte ind ad døren, til jeg stod på gaden igen gik der præcis 16 minutter. Der følte jeg mig sgu lidt snydt, når jeg havde betalt for 30!!

Kommer jeg igen?? Tjaa... som sagt er hun en pige jeg nærmest kunne blive forelsket i pga. udseendet, men så letter jeg nok trykket hjemmefra, så der er bedre tid og jeg synes der manglede noget indlevelse fra hendes side. Også lidt trist man ikke må pille lidt mere... Næste gang går jeg nok efter en dansk pige og GFE oplevelsen.

Beklager den lange smøre det blev til...  :oops:

PS: Der var i øvrigt 2-3 andre piger på adressen 

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=21662

Redigeret af Hr. Jensen

Skrevet

Den oplevelse kunne du have læst dig til via andre anmeldelser dog.

Skrevet

Hun ser okay ud faktisk men lyder som en oplevelse hvor hun bare skulle have business overstået. 

Skrevet

Lily var også min første oplevelse med GP, det er så 5 1/2 måned siden og utvivlsomt mange kunder siden for Lily. Jeg har besøgt hende en 6-7 gange og hun er i min top 4, blandt de 21-22 piger jeg har besøgt.

For mit vedkommende er 69 includeret (er ikke sikker på det var det første gang) - hun er superlækker, dejlig krop og ægte bryster og så har hun en lilje tatoveret på ryggen, hendes favoritblomst - deraf hendes nick.

Jeg er enig i, at hun har et noget distanceret forhold til kunden. Hun skriver i annoncen, at hun ikke kigger på uret - det er nok ikke helt korrekt :-) . Men jeg har nu ikke haft det store problem med at " få flere omgange" men det er ikke noget hun selv foreslår.

Der er iøvrigt også mulighed for, at få lidt andre ydelser som ikke står i annoncen - hvorvidt det gælder 1. gangskunder, tja...

Redigeret af Sniper123

Skrevet

Lily var også min første oplevelse med GP, det er så 5 1/2 måned siden og utvivlsomt mange kunder siden for Lily. Jeg har besøgt hende en 6-7 gange og hun er i min top 4, blandt de 21-22 piger jeg har besøgt.

For mit vedkommende er 69 includeret (er ikke sikker på det var det første gang) - hun er superlækker, dejlig krop og ægte bryster og så har hun en lilje tatoveret på ryggen, hendes favoritblomst - deraf hendes nick.

Jeg er enig i, at hun har et noget distanceret forhold til kunden. Hun skriver i annoncen, at hun ikke kigger på uret - det er nok ikke helt korrekt :smile: . Men jeg har nu ikke haft det store problem med at " få flere omgange" men det er ikke noget hun selv foreslår.

Der er iøvrigt også mulighed for, at få lidt andre ydelser som ikke står i annoncen - hvorvidt det gælder 1. gangskunder, tja...

Din første GP var Lily for 5½ måned siden, du har besøgt hende 6-7 gange samt 21-22 andre piger. På 5½ måned !!!

Det er i snit ca. en pige om ugen. Du har da godt nok fået spenderet lidt hva ? 

Ok gået  ;)

Redigeret af DenNysgerrige

Skrevet

Så fik jeg for nogle dage siden min GP debut og valget faldt på Lily. Jeg bestilte 30 min. 

Lige en pige efter min smag og hun er, efter min mening, lang flottere i virkeligheden, end på billederne. Det skal dog siges, at billederne er 110% ægte, så det skal hun da have ros for! :smile: Virkelig lækker!!

Jeg kom til aftalt tid. Hun siger ikke meget, faktisk nærmest intet!! Hun spurgte dog om mit navn og eller var det bare fnis og fagter. 

Hun giver et super BJ med gummi og selve sex´en var også dejlig, men hun siger ikke en lyd og tager ikke meget initiativ. Det kan man jo lide eller lade være, men det var jo min første gang, så var måske lidt tilbageholden. 

Man må ikke kysse, bruge fingre, slikke eller andet... Så lidt mekanisk vil jeg sige og uden lyd.

Jeg må flovt indrømme, at jeg kun hold omkring de 10 minutter :oops: (det er længe siden sidst) og så var det ellers på med tøjet og ud!! Det kunne hun nemt signalere, uden at sige noget... 

Jeg ved ikke om jeg skulle have brokket mig eller hvad, men fra jeg trådte ind ad døren, til jeg stod på gaden igen gik der præcis 16 minutter. Der følte jeg mig sgu lidt snydt, når jeg havde betalt for 30!!

Kommer jeg igen?? Tjaa... som sagt er hun en pige jeg nærmest kunne blive forelsket i pga. udseendet, men så letter jeg nok trykket hjemmefra, så der er bedre tid og jeg synes der manglede noget indlevelse fra hendes side. Også lidt trist man ikke må pille lidt mere... Næste gang går jeg nok efter en dansk pige og GFE oplevelsen.

Beklager den lange smøre det blev til...  :oops:

PS: Der var i øvrigt 2-3 andre piger på adressen 

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=21662

Hej

Du har mange bedre oplevelser til gode (og sikkert også en del mindre gode). Tiden ser jeg aldrig på. Er jeg færdig er jeg færdig, pigen behøver sgu ikke spilde mere tid på mig, når hun har gjort sit arbejde. Hvis hun gerne vil nusse og snakke er det fint, ellers er hun efter min mening i sin gode ret til at sige farvel og tak. Jeg regner kun tiden som en rettesnor efter den ydelse jeg har betalt for, dvs. at ex 30 min. burde række til en udløsning. Betaler man for kun 15 min, så kan man heller ikke kræve mere. 

Skrevet

Din første GP var Lily for 5½ måned siden, du har besøgt hende 6-7 gange samt 21-22 andre piger. På 5½ måned !!!

Det er i snit ca. en pige om ugen. Du har da godt nok fået spenderet lidt hva ?

Ok gået ;)

Faktisk stoppede det for 2 måneder siden - ja, det var en periode med alt for mange kontanthævninger.

Det var ca 40 besøg i alt - så et par stk. om ugen. De fleste af besøgene var af en times varighed - så ja, det bliver til en tre fire kroner. Mit valg - pengene værd - godt spørgsmål, men ca. 4 doblet min girlrecord

:-) :-)

Jeg går enten all in - eller slet ikke!

Redigeret af Sniper123

Skrevet

Faktisk stoppede det for 2 måneder siden - ja, det var en periode med alt for mange kontanthævninger.

Det var ca 40 besøg i alt - så et par stk. om ugen. De fleste af besøgene var af en times varighed - så ja, det bliver til en tre fire kroner. Mit valg - pengene værd - godt spørgsmål, men ca. 4 doblet min girlrecord

:smile: :smile:

Jeg går enten all in - eller slet ikke!

Ja.....Der er ingen grund til at Dø Nysgerrig  :cool:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.