Hop til indhold

2 sexy chick in cph

Featured Replies

Skrevet

Nej...... Men kan ringe om lidt , og hvis kontakt så er jeg smækker og lækker om 45 min, spændt op til lir og så suser jeg da lige forbi  :-P

Skrevet

Nej...... Men kan ringe om lidt , og hvis kontakt så er jeg smækker og lækker om 45 min, spændt op til lir og så suser jeg da lige forbi  :-P

Sorry , den orker jeg ikke at tage på chancen, NV nr ca 90erne c , downstairs, neejjjj, tror det er for godt til at være sandt.....Desværre  :cool:

Skrevet

Sorry , den orker jeg ikke at tage på chancen, NV nr ca 90erne c , downstairs, neejjjj, tror det er for godt til at være sandt.....Desværre  :cool:

Beklager min uvidenhed, men betyder det, at du eller andre hare været på adressen tidligere med dårlige erfaringer til følge?

Og kunne jeg lokke dig til at linke til anmeldelser, hvis nogle sådanne findes? NV ca. 90erne downstairs er ikke så meget at gå efter i en søgning. :smile: 

Skrevet

Sorry , den orker jeg ikke at tage på chancen, NV nr ca 90erne c , downstairs, neejjjj, tror det er for godt til at være sandt.....Desværre :cool:

Det minder om Lily og Gigi, billede 3 er jeg ret sikker på, at jeg har set på en tidligere annonce, da de var på Amager. De piger der er med Lily ændrer ofte navn og annoncering - hun har måske en fremtid som kreativ konsulent.

Skrevet

Beklager min uvidenhed, men betyder det, at du eller andre hare været på adressen tidligere med dårlige erfaringer til følge?

Og kunne jeg lokke dig til at linke til anmeldelser, hvis nogle sådanne findes? NV ca. 90erne downstairs er ikke så meget at gå efter i en søgning. :smile:

Hvorfor ringer du ikke selv, og ja hvis det vejnavn de giver dig ikke får en klokke til at ringe,ja så er du ny.

Skrevet

Hvorfor ringer du ikke selv, og ja hvis det vejnavn de giver dig ikke får en klokke til at ringe,ja så er du ny.

OK, så fordi jeg ikke har frekventeret steder i NV, så er jeg ny??

Som en servicemeddelelse kan jeg så informere dig om, at der findes steder i andre bydele end NV.

Men du må sørme da meget undskylde, at jeg formastede mig til at spørge.

Skrevet

Billedet af de to kvinder i første indlæg i tråden er ikke af Lily.

Men den pige på de billeder, der er i annoncen lige. nu, er helt sikkert Lily, der var op Amager tæt ved metro.

Billederne hvor hun har en stor rygtattoo er Lily, som jeg anmeldte her

Er servicen den samme som dengang, vil jeg anbefale et 'go'

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.