Hop til indhold
knallert

angående betaling

Recommended Posts

Vi er vel jyder  :lol:  :lol:  :lol: Vi tinger om alt

 

Det er vist ikke at tinge om tingene, men at vildføre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt kan forhandles - bare spørg min datter, trods dobbelt statsborgerskab - hun har arvet det jyske gen - ALT skal forhandles  :lol:  :lol:

 

Jeg forhandler dog ikke med en lyserød - Hun har grisen og prisen - MEN ellers  ;)  ;)

Redigeret af an2n

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er en jysk tankegang og kan vistnok kun finde sted i Jylland.

Er de da hede på Sjælland?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er de da hede på Sjælland?

 

Faktisk kaldes området imellem Roskilde, Hedehusene og Køge geologisk for "Heden". Det er et fladt istidslandskab dannet af smeltevand.

Men hede i jysk forstand har vi ikke, så derfor prutter vi herovre kun af kål.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jyder er født med et krejler gen......der findes ingen priser der ikke kan forhandles :-)

Prisskilte er bare en indikation af hvad sælger godt kunne tænke sig for varen......om han så får det er jo en helt anden sag ;-)

Har iøvrigt lavet en aftale med en GP om at få en ydelse gratis her i næste uge :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jyder er født med et krejler gen......der findes ingen priser der ikke kan forhandles :smile:

Prisskilte er bare en indikation af hvad sælger godt kunne tænke sig for varen......om han så får det er jo en helt anden sag :wink:

Har iøvrigt lavet en aftale med en GP om at få en ydelse gratis her i næste uge :-P

 

Hæhæ, og ja:

Så kan man jo begynde at spekulere over, hvor megen tid, der samlet set går til den slags på et år. Til skade for bruttonationalproduktet.

 

Det må jo være ret mange årsværk, som produktionen således berøves, hvis alle bare skal krejle om den mindste bussemand på jydemarkederne – mens vi flittige sjællændere sidder og træller for at få handelsbalancen op i ligevægt :) :)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Jyder er født med et krejler gen......der findes ingen priser der ikke kan forhandles :smile:

Prisskilte er bare en indikation af hvad sælger godt kunne tænke sig for varen......om han så får det er jo en helt anden sag :wink:

Har iøvrigt lavet en aftale med en GP om at få en ydelse gratis her i næste uge :-P

... Jo, der gør... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæhæ, og ja:

Så kan man jo begynde at spekulere over, hvor megen tid, der samlet set går til den slags på et år. Til skade for bruttonationalproduktet.

Det må jo være ret mange årsværk, som produktionen således berøves, hvis alle bare skal krejle om den mindste bussemand på jydemarkederne – mens vi flittige sjællændere sidder og træller for at få handelsbalancen op i ligevægt :) :)

Hø hø......Ja, og imens I sidder der og tæller, kører de fleste af os syd for grænsen og fylder bilen med billige øl, vand og vin ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du kan da godt få det lidt billigere hvis du vil :-P

Fik "jyden" kolde fødder da GP meldte sig på banen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

– mens vi flittige sjællændere sidder og træller for at få handelsbalancen op i ligevægt :) :)

Det er derfor vi holder så meget af jer. Men hvem er smartest;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæhæ, og ja:

Så kan man jo begynde at spekulere over, hvor megen tid, der samlet set går til den slags på et år. Til skade for bruttonationalproduktet.

 

Det må jo være ret mange årsværk, som produktionen således berøves, hvis alle bare skal krejle om den mindste bussemand på jydemarkederne – mens vi flittige sjællændere sidder og træller for at få handelsbalancen op i ligevægt :) :)

 

Man kan nu også se eksempler på at det er til skade for bruttonationalproduktet at f.eks. vore politikere ikke forstår at krejle - eksempler: Per Hækkerup - Nordsøolien, Lykketot - TDC, Bjarne Corydon - Dong, m.fl. - kunne sikkert også have fundet både venstre- og konservativepolitikere der ikke forstår at regne den ud - f.eks mht. udlicitering, hvor de ikke tænker længere end til deres egen næsetip.

 

Hvis vi kigger indenfor i de fleste landets større virksomheder, sidder der ofte flere hundrede medarbejdere udelukkende beskæftiget med at krejle og få en aftale i hus til den mest fordelagtige pris - og det er ikke bare når de sælger noget - nej de er ligeså keen på indkøb og har et stort ansvar for vores nuværende velstand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan nu også se eksempler på at det er til skade for bruttonationalproduktet at f.eks. vore politikere ikke forstår at krejle - eksempler: Per Hækkerup - Nordsøolien, Lykketot - TDC, Bjarne Corydon - Dong, m.fl. - kunne sikkert også have fundet både venstre- og konservativepolitikere der ikke forstår at regne den ud - f.eks mht. udlicitering, hvor de ikke tænker længere end til deres egen næsetip.

 

Hvis vi kigger indenfor i de fleste landets større virksomheder, sidder der ofte flere hundrede medarbejdere udelukkende beskæftiget med at krejle og få en aftale i hus til den mest fordelagtige pris - og det er ikke bare når de sælger noget - nej de er ligeså keen på indkøb og har et stort ansvar for vores nuværende velstand.

Hørte jeg Mærsk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik "jyden" kolde fødder da GP meldte sig på banen?

Nej da!

Vi jyder er bare ikke for stolte til ikke også at give lidt den anden vej ;-)

Redigeret af Butch1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Fik "jyden" kolde fødder da GP meldte sig på banen?

Vil lige indskyde, at det ikke er mig Butch1 omtaler længere oppe - men derimod hende han er utro med... :D

 

Jeg gør ikke forskel i min priser alt efter, hvem der besøger mig...

 

 - Og personligt mener jeg ikke, at netop prisen for lækker erotik BØR forhandles... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vil lige indskyde, at det ikke er mig Butch1 omtaler længere oppe - men derimod hende han er utro med... :D

Jeg gør ikke forskel i min priser alt efter, hvem der besøger mig...

- Og personligt mener jeg ikke, at netop prisen for lækker erotik BØR forhandles... ;)

Åh - beklager en forkert sammensætning af informationerne. Jeg er enig i din betragtning, og pris er et emne mellem GB og gæst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inden det her ryger over i den alvorlige grøft, vil jeg skynde mig at sige at mine kommentarer SKAL forståes som sagt/skrevet med et glimt i øjet!!!

Jeg har aldrig, og vil heller aldrig forhandle om priser hos en GP!

Hvis prisen ikke passer mig, tager jeg slet ikke kontakt, .......hvis prisen ikke står mål med det der blev leveret, så kommer jeg ikke igen!

Jeg har på ingen måde pruttet om prisen hos SEM, og vil heller aldrig gøre det.......OG jeg har besøgt hende et par gange vil jeg da lige tilføje. Så i min optik passer prisen hos hende lige i øjet!

Når jeg så alligevel siger at jeg har forhandlet mig til en gratis ydelse hos en GP, så behøver det ikke at være omkring noget hun tilbyder, eller at jeg har pruttet om prisen.

Det kunne jo være noget så banalt som en kop kaffe!

Så "chill out", og nyd dagen drenge og piger.

Redigeret af Butch1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Inden det her ryger over i den alvorlige grøft, vil jeg skynde mig at sige at mine kommentarer SKAL forståes som sagt/skrevet med et glimt i øjet!!!

 

 

Sådan blev den vist også opfattet af de fleste ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Faktisk kaldes området imellem Roskilde, Hedehusene og Køge geologisk for "Heden". Det er et fladt istidslandskab dannet af smeltevand.

Men hede i jysk forstand har vi ikke, så derfor prutter vi herovre kun af kål.

 

Og så lige den gode gamle:

 

"Hvor hedder det Hedehusene?"

"Noget skulle husene jo hedde"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...