Hop til indhold

Kim Professionel massør (Rødovre), korea pige, kropsmassage med svensk

Featured Replies

Skrevet

TIl dem der gerne vil vide hvad de brasilianer og hende kim mener med Hot Body 2 Body, jeg bor lige omkring 500 meter fra dem og det har været en dyr for nøjelse de seneste 2 år men de brasilianske pger der er der er lidt foskellige angående hot body to body,  Fordi det er jo mere end svensk afslutning og såer spørgsmålet hvad er meget mere .. men svaret er igen op til pigen, en af em sutter til man kommer  og man må selv bestemme om man vil have gummi på. den anden gang jeg prøvede det ( ska lige siges jeg var hos hende jeg snakker om nu 2 gange på 2 dage den første dag som kunde men hu spurgte på sit halvdårlige engelsk hvor efter jeg fik hevet google translate frem på telefonen så det portugisiske blev brugt for hendes vedkommende, men hun havde brug for at få lavet sin bærbar den kunne ikke starte, og eneste den faktisk krævede en reperations disk fordi det var bootsectoren der var gået is stykker og det havde hun fundet uda f men hun havde ikke nogen disk.

Hun spurgte mig så om jeg havde en disk af windows 7 der hjemme, og det havde jeg da men om jeg ville komme og lave den for hende ? - og sagde bare til hende måske, jeg var faktisk mere interresseret i at få den massage efterhånden fordi jeg vidste jo ikke om hun ville tage en time fra jeg kom ind af døren eller fra da jeg smed mig på briksen.

Hun masserede mig, og jeg fik den time jeg skulle have, og rent faktisk lavede de der små musekys på pikken i et tidspunkt hvor man bare har den følelse så tag den den dog i munden så har jeg noget til dig.

Det skete dog ikke, men jeg fik 1 time og 10 minutter ud over de 20 minutter, og det var vidst hends måde lige at gøre sit til jeg sagde ja til at komme og lave den maskine , men jeg sagde jeg kan først i morgen , jamen fint sagde hun.

Jeg kom der så om søndagen kl 12 som vi havde aftalt, og egentlig kom jeg der jo bare for at lige få fixet den maskine, det var en typisk MBR fejl på windows 7 på en maskine med en badsector ville tage max 20 minutter

Jeg var færdig så siger hun til mig om jeg vil have massage hot body to body ? - siger så jeg har ikke nogen penge du fik dem alle sammen i går plus det løse fra pungen.

hun begyndte så at kører sin hånd op og ned af mine bukser og tænkte jaja fint nok , jeg fik lidt normal massage de første 20 minutter, derefter vente hun mig om, og så begyndte hun at sutte og hvergang jeg var lige ved at komme stoppede hun, så fandt hun et kondom frem og sagde now its gonna be very hot body to body you want that ? ..

jeg kigger bare på hende og tænker kig på mig kan jeg være mere hård måske? ... hun red mig så til udløsning men ikke på en hurtig måde for at få overståetdet nej det var en stille og rolig måde , sådan op og ned men langsomt og hun sagde "they cant not hear us having sex" ...

--

så har jeg vidst svaret på hvad det er i kan forvente jer ved hot body 2 body. hende der var der dengang var julia men hun er der ikke mere. Men der er ikke så mange der ude mere de er flyttet til hellerup nogen gange.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.