Hop til indhold
HappyHippo

SugarDaddy & glædespiger

Recommended Posts

Hvad sælger du så?

Og med det samme; sælger du andet end hende nede i Istedgade?

Jeg sælger sex! :)

Jeg bruger mine hænder, fødder, ja hele min krop samt hele min personlighed, min empati og omsorg i den proces.

Frisøren der sælger en klipning eller en hårfarvning, bruger sine hænder, saks, kam og føntørrer i den proces. Hun sælger ikke sine hænder, vel? :)

Ingen købepiger sælger det samme, uanset om vi står på gaden eller sidder inde i varmen. For vi har alle forskellige personligheder. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg sælger sex! :)

Jeg bruger mine hænder, fødder, ja hele min krop samt hele min personlighed, min empati og omsorg i den proces.

Frisøren der sælger en klipning eller en hårfarvning, bruger sine hænder, saks, kam og føntørrer i den proces. Hun sælger ikke sine hænder, vel? :)

Ingen købepiger sælger det samme, uanset om vi står på gaden eller sidder inde i varmen. For vi har alle forskellige personligheder. :)

Du kan vel dybest set ikke sælge sex uden din krop. Eller dig selv.

Du kan ikke sammenligne med en frisør. En frisør giver ikke tilladelse til at trænge ind i hans/hendes intimsfære. Selv om nogle kunder sikkert godt kunne tænke sig det :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan vel dybest set ikke sælge sex uden din krop. Eller dig selv.

Nej! Og det er jo heller ikke det, som jeg påstår! Jeg bruger hele mig selv, når jeg sælger sex. Men hvordan bliver det, at jeg bruger min krop, til at jeg sælger den?

Jeg prøver lige igen... Jeg har en sportsskadeterapeut. Hun "rager" (masserer) løs på det meste af min krop. Hun bruger næsten alle muskler (altså næsten hele hendes krop) i denne proces. Hun bruger også sin personlighed, og den kan jeg virkelig godt kan lide, og det er et vigtigt element for mig i forhold til sådanne behandlinger. Du ville formentlig aldrig stædigt holde på, at hun sælger sin krop, eller?

Så dét der, for dig, udgør forskellen på at sælge en serviceydelse og sælge sin krop er udelukkende diller i punani? Så salget af min krop sidder i min punani??? :huh: Mig ikke forstå?! :D

Jeg kan ikke forklare det tydeligere nu, og jeg holder såmænd ikke noget ondt imod dig, hvis du partout vil mene, at jeg ikke sælger sex men i stedet sælger min krop. Du ved alligevel nok bedst, hvad jeg gør... :P

Ps: Troll? Hvor, hvad hvem? :D

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøver at føre en diskussion, men kan se jeg stemples som troll, så trække rmig hermed.

Ikke af mig, så det behøver du da ikke. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har troldemad billigt til salg :D :D.

Men bortset fra det, så er der da en pointe i, at glædespigen tager sin krop med hjem om aftenen. Det tyder jo ikke på et egentligt salg.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

OK

men som 'kunde / sugardaddy' er det nøjagtigt det samme der betales for uanset om det er det samme sælgeren føler

der betales for sex på den ene eller anden måde kommer vel ud på et og i sidste ende det samme ( altså same same )

shutterstock_59586925.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

kan vi så blive enige om at sugarbaben så er til brug i x antal timer ( eller min ) for et beløb, nøjagtigt som en GP ?

udlejning, privatleasing what ever   :D  :D

Ja, det kan vi da godt... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

men hvad er forskellen på 'sælgeren' ?

er det opfattelsen af sig selv ?

der er STOR forskel på hvordan 'sælgeren' er indpakket og hvad der er med i oplevelsen ( f.eks en narko..... og en fin GP / sugarbabe )

priser og kvalitet hænger ikke altid sammen, men det er nok mere hvordan 'sælgeren' ser sig selv eller ønsker at blive 'set' og 'ikke set'

men som kunde kan forskellen ikke rigtig ses eller ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg går til mekanikeren og køber hans ekspertise, eller ydelse om man vil, så min gamle spand kan starte i morgen......jeg får ikke mekanikeren med hjem. Dvs. Jeg lejer selve mekanikeren til at skrue på min bil, jeg køber ikke hans ekspertise, jeg lejer den.

Jeg kan så vælge at gå ud i salgsafdelingen og købe en ny bil......dén får jeg så med hjem. Dvs. jeg køber bilen og får den med hjem.

Jeg kunne også vælge at beholde bilen, og reparere den selv.....og så har jeg flere penge til at købe YDELSER hos pigerne. Jeg køber så i princippet lidt af hendes tid, men jeg får hende ikke med hjem

......eller jeg kunne helt lade være, og så KØBE en dunk håndcreme, og en økonomipakke køkkenruller, og så klare det selv.

PS. Har også prøvet med olivenolie, men det fedter lige rigeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Butch1 sagde den 05 Sept 2014 - 3:36 PM: Butch1 sagde den 05 Sept 2014 - 3:36 PM:

Jeg går til mekanikeren og køber hans ekspertise, eller ydelse om man vil, så min gamle spand kan starte i morgen......jeg får ikke mekanikeren med hjem. Dvs. Jeg lejer selve mekanikeren til at skrue på min bil, jeg køber ikke hans ekspertise, jeg lejer den.

Jeg kan så vælge at gå ud i salgsafdelingen og købe en ny bil......dén får jeg så med hjem. Dvs. jeg køber bilen og får den med hjem.

Jeg kunne også vælge at beholde bilen, og reparere den selv.....og så har jeg flere penge til at købe YDELSER hos pigerne. Jeg køber så i princippet lidt af hendes tid, men jeg får hende ikke med hjem

......eller jeg kunne helt lade være, og så KØBE en dunk håndcreme, og en økonomipakke køkkenruller, og så klare det selv.

PS. Har også prøvet med olivenolie, men det fedter lige rigeligt.

netto har XXL køkkenruller  :D :D

men du får vel heller ikke sælgreen med hjem fordi du køber en ny bil ?

mekaniker og sælger kunne jo være den samme.

så der betales for tid og ydelser i alle tilfælde og i visse tilfælde kan der fås 'lidt med hjem' i form af 'snask' på pølsen ( pølserne ) :D  :D

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

OK

men som 'kunde / sugardaddy' er det nøjagtigt det samme der betales for uanset om det er det samme sælgeren føler

der betales for sex på den ene eller anden måde kommer vel ud på et og i sidste ende det samme ( altså same same )

Det er nok ikke NØJAGTIG det samme.. ;)

Du ved - personlighed og kropsbevidsthed er ikke same/same... :D

Elsker du mig så stadig..? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

OK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smuk Enlig Mor sagde den 05 Sept 2014 - 3:40 PM: Smuk Enlig Mor sagde den 05 Sept 2014 - 3:40 PM:

JA jeg ælsker dig stadig

JA jeg ælsker dig stadig

selvom jeg endnu ikke er stødt ind i dig IRL  :D

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg

Link til indlæg

netto har XXL køkkenruller :D :D

men du får vel heller ikke sælgreen med hjem fordi du køber en ny bil ?

mekaniker og sælger kunne jo være den samme.

så der betales for tid og ydelser i alle tilfælde og i visse tilfælde kan der fås 'lidt med hjem' i form af 'snask' på pølsen ( pølserne ) :D:D

Tak for tippet med Netto :-)

Nej, jeg får ikke sælgeren med hjem,......og jeg får heller ikke dyppet pølsen hos GP'ens telefondame selv om hun styrer booking, velkomst og diverse ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

men hvad er forskellen på 'sælgeren' ?

er det opfattelsen af sig selv ?

der er STOR forskel på hvordan 'sælgeren' er indpakket og hvad der er med i oplevelsen ( f.eks en narko..... og en fin GP / sugarbabe )

priser og kvalitet hænger ikke altid sammen, men det er nok mere hvordan 'sælgeren' ser sig selv eller ønsker at blive 'set' og 'ikke set'

Der kan ikke svares entydigt på dine spørgsmål, da det afhænger af hvert enkelt individ/udbyder... Men tror du har ret i forhold til, "hvad der lyder bedst", og dermed så er knapt så uartigt og skamfuldt - nogen kalder det også selvbedrag... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

men som 'kunde / sugardaddy' er det nøjagtigt det samme der betales for

Nårh ja, altså om sugarbaben tager penge for sex, eller om jeg gør, går ud på ét. Kun prisen er forskellig. ;) Men det er stadig sex for penge. :)

Det var bare fordi vi sådan kom til at diskutere noget helt andet ordkløveri... Undskyld :D

Det håber jeg da. :) Alle de købepiger som du har hygget dig med, har vel alle været forskellige, eller? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen af pigerne der gerne vil være Sugar Mommy for mig??.......kunne godt bruge lidt penge til en ny bil :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling sagde den 05 Sept 2014 - 4:17 PM:

Det håber jeg da. :) Alle de købepiger som du har hygget dig med, har vel alle været forskellige, eller? :)

det kan du lige godt nok have ret i Nikita

nogen har gjort dybe indtryk mens andre blot er et aftryk eller blevet til et udtryk

selvom det er nok 8-10 år siden jeg besøgte dig i din opstart, kan jeg stadig huske din fabelagtige måde at være på og ikke mindst den gude røv du er i besiddelse af

så du er i den gode kategori

det skyldtes nok også din ærlighed og ikke mindst personlighed

der er også nogen som er i den stik modsatte ende af skalaen, men dem gider jeg ikke nævne.

HURRA for GP'ere og sugarbabes for at ville modtage mine og andre 'opsparing'  :D :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smuk Enlig Mor sagde den 05 Sept 2014 - 3:54 PM:

Der kan ikke svares entydigt på dine spørgsmål, da det afhænger af hvert enkelt individ/udbyder... Men tror du har ret i forhold til, "hvad der lyder bedst", og dermed så er knapt så uartigt og skamfuldt - nogen kalder det også selvbedrag... ;)

Du rammer bare altid lige hvor det er godt  :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske lidt skævt i forhold til tråden: Men findes de traditionelle "narkoludere" mere? Jeg husker dem omtalt i 80erne, men mig bekendt får de deres heroinfix gratis nu om dage, og aner efter sigende ikke mere hvad de skal få tiden til at gå med, andet end stramajpuder osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Louie De Palma sagde den 05 Sept 2014 - 11:57 PM:

Måske lidt skævt i forhold til tråden: Men findes de traditionelle "narkoludere" mere? Jeg husker dem omtalt i 80erne, men mig bekendt får de deres heroinfix gratis nu om dage, og aner efter sigende ikke mere hvad de skal få tiden til at gå med, andet end stramajpuder osv.

ved ikke, men der er da stadig hook-a-likes i gaden bagved kødbyen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...