Hop til indhold

Thai massage med fuld pakke - vestjylland

Featured Replies

Skrevet

Jeg synes jeg har meget svært ved at konstatere - både ved gennemgang af anmeldelser og "Thai Listen" osv. - hvilke massagesteder i vestjylland der rent faktisk tilbyder mere end massage.

så mit spørgsmål er vel egentligt: "hvilke steder i Vestjylland/Midtjylland tilbyder helt sikkert BÅDE massage og fuldpakke ?"

På forhånd tak for indmeldinger her på denne tråd !

Skrevet

Jeg synes jeg har meget svært ved at konstatere - både ved gennemgang af anmeldelser og "Thai Listen" osv. - hvilke massagesteder i vestjylland der rent faktisk tilbyder mere end massage.

så mit spørgsmål er vel egentligt: "hvilke steder i Vestjylland/Midtjylland tilbyder helt sikkert BÅDE massage og fuldpakke ?"

På forhånd tak for indmeldinger her på denne tråd !

Hej Super....

Jeg har med held prøvet Jasmin på Kildevej i Holstebro. Sød ung og slank pige. Godt humør og initiativrig. Hendes behandling vil du ikke fortryde...

Skrevet

Mener kildevej er lukket ned p.t ring og forhør ved jasmin massage Ringkøbing

Skrevet

Kan varmt anbefale pigerne i Outrup - som både kan massere og alt det andet til UG med k®yds på slangen.

De annoncerer kun i EB - så vidt jeg ved.

Se: 

Skrevet

:eek: Så er det jo virkelig en skam at der er ca 360 dage til den 31/8 

Skrevet

:eek: Så er det jo virkelig en skam at der er ca 360 dage til den 31/8

Vel ikke når beskeden var skrevet 22 august, professor ;-)

Skrevet
  • Author

Tak til Aalborg og Holstebronx for gode svar. Det lyder til at Jasmin Holstebro og måske i Ringkøbing kunne være et bud.

Men undrer mig over - men den fælles viden og Thailisten etc. - at det skulle være de eneste steder i hele vestjylland/midtjylland som tilbyder fuldpakke - synes man hører *mange* der taler om thai massage og at man kan det hele, men når det bliver konkret, er der *meget* få der kan sige præcis hvor det er man kan få denne ydelse.

Skrevet

Tak til Aalborg og Holstebronx for gode svar. Det lyder til at Jasmin Holstebro og måske i Ringkøbing kunne være et bud.

Men undrer mig over - men den fælles viden og Thailisten etc. - at det skulle være de eneste steder i hele vestjylland/midtjylland som tilbyder fuldpakke - synes man hører *mange* der taler om thai massage og at man kan det hele, men når det bliver konkret, er der *meget* få der kan sige præcis hvor det er man kan få denne ydelse.

Det er fordi mange thaipiger beder om diskretion.

Skrevet
  • Author

aarhuselsker -> ja, der har du jo selvføligelig en god pointe !

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.