Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Det er sjovt jeg sad lige og tænkte på Gigi, for en time siden. Lidt svært at se om det er den samme, men hun er ung og fra Ungarn så kan meget vel være samme gigi fra Engvej på Amager. Søg i forummet der er anmeldelser af hende.

Jeg knaldede hende for et par måneder siden. Hun har en fabelagtig krop, men så stopper legen også der.

Iskold, og absolut ikke fokuseret på dig. Måske du har mere held med hende, jeg prøvede det bedste jeg kunne, men hun gad ikke yde noget som helst. Hun er i den forkerte branche, og desværre der er en del ungarere her i DK der er lavet af samme stod. Du skal være meget selektiv hvad ungarske kvinder angår, for en del hvis ikke de fleste har gjort deres krop til en ren pengemaskine, hvor ALT koster ekstra, og hvor de ofte har et hav af restriktioner.

Jeg kender ikke ræsonnementet bag, men kan forestille mig at dem der har sådan en holdning til jobbet, ikke bryder sig synderligt om det ej heller synderligt om os mandlige købere. Mit råd: hold dig langt væk, med mindre du vil prøve hvad hun er for en størrelse.

Skrevet

Det er længe siden jeg har besøgt en østtøs, men den kolde maskinsex kan alle østlande levere, ligesom der også er super gpere fra alle slags østlande. Vi må dog rimeligvis antage, at de er presset af hårdere økonomiske forhold end vi kan sætte os ind i, og disse østmennesker meget ofte hare en traurig skuffet nederen natur, der holder disse lande i en ond cirkel. Dog hvis du har et megafransk flip, så leverer de på stribe.

Skrevet

Kan I ikke køre jeres østpigegeneraliseringer af i en tråd under generel debat, så mængden af vås holdes på et begrænset område?

Skrevet

Rimelig sikker på det er gigi fra engvej på amager. Hun arbejder fra samme tlf som lily. Men de er nu rykket ind til tagensvej.

Skrevet

Hun er i den forkerte branche, og desværre der er en del ungarere her i DK der er lavet af samme stod. Du skal være meget selektiv hvad ungarske kvinder angår, for en del hvis ikke de fleste har gjort deres krop til en ren pengemaskine, hvor ALT koster ekstra, og hvor de ofte har et hav af restriktioner.

Jeg kender ikke ræsonnementet bag, men kan forestille mig at dem der har sådan en holdning til jobbet, ikke bryder sig synderligt om det ej heller synderligt om os mandlige købere.

Tja, hun befinder sig i et fremmed land og sælger sex til discount priser, syv dage om ugen.

Nok ikke lige den fremtid de fleste piger drømmer om, uagtet deres nationalitet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.