Hop til indhold
Louie De Palma

Første gang på FKK Oase

Recommended Posts

Det viste sig at Gentleman and a Scholar kom forbi og ville på Oase og World. Vi mødtes i brusebadet på Oase, da jeg lige var kommet, og han var nede for at få en skyller efter første omgang med damerne.
Vi fik os en hyggelig sludder og gik rundt og kiggede på stedet, mens han kom til kræfter. Stedet er større og nyere end World, og pigerne er en del flottere.
På et tidspunkt kom en af de ansatte forbi og viste os VIP-afdelingen. De to VIP rum koster hver 100 € i timen (1000 € for en nat), spankingrummet 50 €. De har også en limoservice.
Afdelingen er spritny, og for folk som vil betale ekstra for ikke at blive set på bordel - og måske for at undgå at skulle benytte et lille klamt bollerum.
 
Anyway, FKK-stilen er jo svulstig, opulent og smagløs, både hvad indretningen angår, men også pigerne, der er øjensynligt meget silikone og botox involveret.
Men det er jo et take it or leave it, og det er da en oplevelse, men jeg synes godt man kan føle sig fortabt sådan et sted. 
Specielt når stedet med rette har fået ry for at være fuld af sharks, der har en hel masse "ekstra" de skal have solgt, når man først er kommet på rum med dem.
 
Så da jeg fik øje på en normalt udseende pige uden noget videre makeup, med naturlige bryster og kønt ansigt, fik jeg lyst til at prøve hende.
 
Adina er fra Karpaterne i Rumænien, i anden halvdel af tyverne. Sød og med kvindelige former, men ikke tyk. Hun var dog en skuffelse: På rummet blev det kun til lidt tantekys, og hun levede sig slet ikke ind i, hvad vi lavede. Hun var ellers erfaren nok, men det var bare maskinsex. Men det kunne jo fungere som en billig opvarmning: 50 €.
 
Jeg havde kigget på en meget høj pige, 192 cm + 10 cm stiletter, slank som en greyhound. Lidt rigelig makeup, men ellers naturlig. Måske midt i 20erne. Hun havde briller og mangefarvede knæstrømper, og virkede glad og fræk. Denne gang huskede jeg at spørge, om hun kyssede. Jeg havde ikke brug for at komme til kræfter efter smutteren med Adina, så det var hurtigt på værelse.
Jasmin er fra Bukarest i Rumænien, og hun tungekyssede ganske rigtigt og var meget sød - men hold da op hvor var der lige pludselig meget, hun gerne ville sælge mig. Da hun erklærede, at hun netop med min størrelse gerne ville prøve at dyrke analsex til ekstra 150 €, sagde jeg dog nej tak!
Anyway, hun var ellers ok. Seancen kostede 200 € for en time, fordi hun forlangte at få klatten i munden, plus noget olie body-to-body massage, der ikke rigtig fungerede. Så jeg gad ikke give hende drikkepenge.
 
Nå, men nu skulle der restitueres. Det blev der gjort nede i kantinen, hvor mig og Gentleman and a Scholar så Argentina slagte Tyskland. Det skabte ikke just høj stemning omkring os, så vi kom til at sidde temmelig alene, da anden halvleg begyndte.
 
Jeg ville tilbage på hotellet inden midnat, men først lige have en dame mere. Vi kunne ikke lige få øje på en af de gode, og så dukkede en mørkhåret dame op: Silikone i babser og i læberne, sådan a la Annie Fønsby, samt kraftig makeup og netstrømper. Gentleman and a Scholar kiggede opgivende på foretagendet og skyndte sig i jacuzzien.
Og jeg gik på værelse med Suji, der er spansk og kommer fra Madrid, sikkert også i midt-20erne. På trods af al silikonen var hun mægtig sød og tungekyssede. Noget upsell var der dog, vi kunne kun 69'e, hvis jeg købte en time - hvilket jeg så gjorde. Hun "forlangte" ikke klatten i munden, men det ville hun jo helst, så dér endte den. Lillefyren fik desværre et værre mærke efter hugtænderne. Det var hun meget undskyldende over. 150 € + en 10 € drinkpolet.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for beretningen om Oase, jeg kan mægtig godt lide Oase og faciliteterne, man kan sidde i pool område og nyde solen og pigerne eller sidde indenfor i vinterstuen.

 

 

Mht. pigerne, man skal holde dem i meget kort snor, jeg elsker sharks, det giver mig udfordring og holder mig skarp :D

Der kommer mange mange turister på Oase, derfor prøver pigerne at op-sælge og tage røven på en hvis de kan slippe af sted med det. Men jeg synes det er altid mulig at finde en sød pige eller to som ikke er sharky.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for denne gang Louie De Palma. Det var sjovt at møde dig. Ja, jeg var også på Oase og første FKK besøg siden april. Siden det var samme dag kan jeg vel skrive her.

 

Pigerne på Oase fandt jeg overraskende påtrængende og næsten plagsomme. Langt de fleste er dog virkeligt flotte. Næsten alle er 8-10 på 10 skalaen.

Jeg får ikke lov at gå rundt i mange minutter før de første to trunter har fået klo i mig og vil sælge den store pakke med lesbi-show osv osv.

Emma har nok det smukkeste ansigt jeg nogensinde har set på en working girl. Hendes veninde Elisa er knap så pæn. Jeg tager en 3-some med dem som ender en anelse middelmådigt. Ikke mindst fordi stemningen dræbes lidt når man skal modstå alt deres upsell og nye spændende priser.

 

Louisa/Luisa: En lille spanioler på 29 som var den første der antastede mig i klubben. Havde også kig på mig i buffet-lokalet hvilket vist ellers er nogo, og da jeg er færdig med at spise i buffeten (som i hvert fald på denne dag ikke var SÅ ringe som folk gør den til) indfanger hun mig og hiver mig over i en sofa og begynder at råsnave mig. Jaja ok så. Hun var faktisk sødere end jeg først antog da jeg så hende, og sexer ganske godt. Positivt.

 

Luana: En lidt genert rødhåret rumæner som også prikkede til mig over nogle omgange og endelig fik mig i rum. Sød pige, god indlevelse, kysser godt, ingen pjat med upsell.

 

Roxana: Blond, velformet og meget direkte tøs. Desværre kostede det pludselig €100 for en halv time i rummet, og jeg fik et foredrag om "how things works here". Jeg tilbød hende en tur til receptionen og så kom prisen ned i sit normale €50 leje igen. Men rigtigt irriterende at skændes om det. Sexen var der dog ikke noget at udsætte på. Hendes reverse cowgirl er superb.

 

Jasmin: Ja, samme Jasmin som Louie beskrev ovenfor. Jeg sendte ham faktisk en sms fra klubben før jeg gik i rum med hende for lige at checke hvordan hun var. Jeg ville ønske at jeg fik hans svar inden, men det gjorde jeg ikke pga dårlig mobildækning i klubben. Enough said.

 

Alice: Åh, søde dejlige sexede unge nede-på-jorden uskyldigt udseende Alice. Jeg har gået og savlet over Alice flere gange i løbet af dagen og aftenen. Hun er en ny pige fortalte hun mig. Kun arbejdet i 2 måneder. Jeg får hende i rum i en time og har den dejligste omgang kærestesex med hende. Dejligt at slutte dagen med sådan en optur med det søde søde væsen. Gid man kunne pakke hende ned og tage hende med hjem. :)

Lidt nedtur var dog at kondomet sprang, så jeg må en tur til check når diverse inkubationstider er nåede. Forventer dog at hverken hun eller jeg fik noget uønsket, så tager det med ophøjet ro.

 

Dejlig dag på FKK Oase. Nogle nitter, og nogle rigtigt gode minder blev det til, og et par erfaringer rigere med sharks på FKK. Dagens damage var €700.

Redigeret af Gentleman and a Scholar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Gentleman and a Scholar fro din beretning.

 

Jeg kan konkludere at de fleste synes at

Oase har mange flotte piger men de er sharky og nærgående. Der er langt flere turister på Oase.

World har mindre flotte piger generelt, men GFE hitraten er langt højere.

 

Det er også min vurdering, jeg kan lide begge klubber, dog synes jeg Oase er sjovere som klub, der er mere stemning og mere hyggeligt især ved pool-området, når solen skinner, jeg har slet ikke noget imod at piger er pågående :D

 

World har god party stemning om aften især i weekend-aftenerne.

 

Klubberne ligge "tæt" på hinanden så jeg plejer at besøge begge klubber som I også gør, det giver variation og forskellige spændende oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig i Nilles analyse af World vs Oase .... Oase med top flotte tøser, men sharks og aggressive. World er mere afslappet men længere mellem de rigtig lækre tøser...

 

Nille: Jeg var på Golden Time i sidste uge og skulle hilse dig fra Sabrina :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...