Hop til indhold
Bulder

Julie - pigekollektivet, Rds

Recommended Posts

Det var længe siden, jeg sidst havde besøgt en GP, men lysten havde pludselig taget overhånd, og med EG i baghånden begyndte jeg at søge efter en skøn kvinde, der kunne opfylde mine liderlige lyster.

 

Jeg læste og læste og læste.... den ene anmeldelse efter den anden. Men der var ikke noget der bare sagde "  Det her er noget for dig, Bulder". ... Nå .. begyndte at se på nogle hjemmesider, og jeg faldt over Pigekollektivets hjemmeside. Egentlig havde jeg besluttet, at det lå for tæt på min hjemadresse, og at der var for stor risiko for at møde en jeg kendte. Ikke at jeg bor i Randers, men har en stor kontaktflade, så risikoen var reel.

 

Men alligevel, Pigekollektivet trak, og særligt Julie havde jeg fået øje på, selvom hendes profil er noget tynd.

 

Jeg skrev til nummeret på hjemmesiden og fik fat i Julie. Vi skrev lidt frem og tilbage, men kunne ikke finde et fælles tidspunkt den dag. Jeg havde forespurgt om hun var til natursex, og det var hun noget i tvivl om. Men et par dage efter fik jeg mulighed for at mødes med Julie.

 

Det var første gang jeg kom i Pigekollektivet i Laksegade, så jeg skulle lige tage mod til mig. Det er trods alt i en gade, hvor der bor almindelige mennesker, og der er tre bordeller i ejendommen, så når man går til og fra ved folk, hvorfor man er der.

 

Jeg parkerede på nabovejen og gjorde mig klar. Hen ad den lille grussti der er bagvejen, og upppsss, der mødte jeg 3 unge fyre med en kasse bajere, der højlydt snakkede om at det var byens ludergade. Jeg smilede stort til dem, og de blev lidt flove (jeg er jo en gammel mand............over 35 i hvert fald).

 

Vel ankommet til Laksegade og et par store skridt op ad trappen, bankede jeg på døren til venstre. Den blev straks åbnet, og et lille nips tog i mod mig. Det var Julie. Hun så bare godt ud. ca 30 år, pæne bryster og et dejligt langt lyst hår. Vi aftalte en halv time, og pengene skiftede hænder. Jeg blev tilbudt at bruge toilettet, hvilket jeg benyttede mig af, og fik vasket mig lidt, og gjorde mig klar. Da jeg kom ud, stod Julie og maksede noget med hoveddøren, som hun ikke kunne få lukket og låst ordentligt. Der stod jeg så  i Adams- kostume og så hun fik det ordnet til sidst.

 

Stedet er bare virkelig et smagfuldt bordel. Lækker seng, lækker belysning og dejligt mange spejle. Et sådant sted havde jeg ikke prøvet før, så det føltes overvældende. Julie var meget stille, men vi kyssede dejligt og jeg blev Jeg var godt tændt, så efter nogle forsekllige stillinger fik jeg hende op på alle fire, hvor jeg tog hende i doggy style, super afslutning. 

 

Derefter blev i liggende lidt, og hun virkede som om der skulle ske mere. Jeg var lidt nervøs, så jeg tabte tråden, og trods Julie var supersød, jeg så valgte jeg at går før den halve time var gået. Det var ikke Julies skyld, kun min egen.

 

Jeg var godt tilfreds med sexen. Eneste minus må være at Julie havde valgt at få sig den D-skål som føles noget hård i det. Den naturlige barm havde været at foretrække.

 

Stedet 8/10 lækkert sted men ikke så anonymt hvis man er lokalkendt

Pigen 8/10 dejlig slank og billedet på hjemmesiden ligner ret godt (det er hende)

sex 8/10 noget stille, men dejlig blow, --- lækker sex.

 

Gentagelse. Helt sikkert, Det kan blive bedre den anden gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været hos Julie igen, og denne gang nød jeg meget hendes blowjob, som hun udførte i stille og rolig tempo. Kan dog li det også er hårdt, men det humør var jeg ikke i den pågældende dag. Og så skønt at se hele sex seancen i spejlene, og både nyde af føle og at se Julies dejlige krop. Hun er bare så lækker tynd og spinkel  :cool: , og får en til at føle sig godt tilpas. Ingen tidspres overhovedet selvom jeg kun havde bestilt kort tid. 

 

Kommer gerne igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bulder skrev, for 56 minutter siden:

Julie er ikke længere på pigekollektive, iøvrigt længe siden hun har været der. Mon nogen ved hvor hun er nu

Dukker hun ikke op, når man søger på hendes navn på AL? 

Det ligner da i hvert fald nogen lunde... 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 3 minutter siden:

Undskyld med dukker hun ikke op, når man søger på hendes navn på AL? 

Giv mig et hint....kan ikke finde hende på AL (det er ikke Julie/Bording)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej. Det er ikke Julie fra Pigekollektivet.

Julie er nok den sødeste (efter min mening) pige jeg har besøgt. Virkelig lækker og med et par store faste bryster. Søger tit efter Julie på nettet, men jeg tror desværre hun er helt stoppet. Sig endelig til hvis I ser hun er startet igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dicki skrev, for 3 minutter siden:

Nej. Det er ikke Julie fra Pigekollektivet.

Julie er nok den sødeste (efter min mening) pige jeg har besøgt. Virkelig lækker og med et par store faste bryster. Søger tit efter Julie på nettet, men jeg tror desværre hun er helt stoppet. Sig endelig til hvis I ser hun er startet igen

 Men der står 28 år og 175 cm og 55 kg  i begge annonce profiler ! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dicki skrev, for 2 timer siden:

Julie var over 30 år. Så vidt jeg husker 35 og højden var 160/165 og et passende antal kg.:)

 

Hvis det ikke var "den seneste" Julie, så kan hun da godt blive svær at opspore, da der jo ikke er 2 piger på samme sted, med samme navn.

Men hvordan ved du at du eftersøger den samme "Sofie", som Bulder søger ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...