Hop til indhold
thomas 123

colombia ….

Recommended Posts

Jamen så fortæl da :smile:

jep … 334 Mongers har været inde og klikke på denne efterlysning …. 

men ikke en har været der eller gider lige skrive en kort besked … om at det var fint …eller fake photos !

så undskyld Stodder1…. er lidt træt af at dele ud og bidrage når for at alle "lurerne" ikke behøver at lave noget fodarbejde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt så!

Efter som du selv svarede på dit eget indlæg (se mig se mig se mig) så regnede jeg med at det var fordi du gerne ville fortælle!!

Og det gjorde du så i privat besked til mig :-) Så jeg så først lige nu ;-)

Egentlig synes jeg at når man nu oplever åbenlyse fake FOTO og andre dårlige oplevelser, så er det da os som forbrugere der skal stå sammen og lade være med at besøge de piger som ikke holder hvad de lover! Det er vel i bund og grund det EROGUIDE er til for!

Hvis jeg kan anbefale andre ikke at bruge penge på en dårlig oplevelse holder de piger vel til sidst op med at arbejde som GP ;-)

Redigeret af Stodder1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt så!

Efter som du selv svarede på dit eget indlæg (se mig se mig se mig) så regnede jeg med at det var fordi du gerne ville fortælle!!

Og det gjorde du så i privat besked til mig :smile: Så jeg så først lige nu :wink:

Egentlig synes jeg at når man nu oplever åbenlyse fake FOTO og andre dårlige oplevelser, så er det da os som forbrugere der skal stå sammen og lade være med at besøge de piger som ikke holder hvad de lover! Det er vel i bund og grund det EROGUIDE er til for!

Hvis jeg kan anbefale andre ikke at bruge penge på en dårlig oplevelse holder de piger vel til sidst op med at arbejde som GP :wink:

nemli … men er ret sikker på at der har været andre der før mig … 

derfor bliver jeg en anelse træt af …. det er nogle få der bidrager …. 

så min pointe var faktisk at vi skulle stå sammen og hjælpe hinanden …… 

og du må da meget undskylde … hvis du opfattede det som … se mig …. se mig … det var egentlig bare et nødråb om at der måske var andre der også kunne bidrage og ikke kun de samme …..

og ja, en privat besked er vel en privat besked … 

men "no loyalty amongst mongers" ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

nemli … men er ret sikker på at der har været andre der før mig … 

derfor bliver jeg en anelse træt af …. det er nogle få der bidrager …. 

så min pointe var faktisk at vi skulle stå sammen og hjælpe hinanden …… 

og du må da meget undskylde … hvis du opfattede det som … se mig …. se mig … det var egentlig bare et nødråb om at der måske var andre der også kunne bidrage og ikke kun de samme …..

og ja, en privat besked er vel en privat besked … 

men "no loyalty amongst mongers" ;)

hvis du nu havde lavet en ordentlig overskrift om hvem det drejer sig om så havde der jo ikke været så mange der skulle ind for at se hvad du efterlyser

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvis du nu havde lavet en ordentlig overskrift om hvem det drejer sig om så havde der jo ikke været så mange der skulle ind for at se hvad du efterlyser

super …. hvad er en ordentlig overskrift  ???

jeg tager da gerne ved lærer fra dig  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

du kunne jo skrive pigens navn-hvad land hun er fra og hvor hun kan træffes henne

1 ud af 3 havde jeg da med ;)

men du har ret … jeg skal prøve at være mere specifik næste gang….

så må vi jo håbe at der er nogle der magter lige at skrive et par ord ….

glæder mig til at læse dine anmeldelser ….  :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...