Hop til indhold

Lukket dør :-(

Featured Replies

Skrevet

Ja jeg er jo ikke den store tidsbestillingsmand :-) Mennnnnnn…… ingen regler uden undtagelser.

Har set mig lidt lun på en pige fra Kaufmich. Besøgt hende nogle gange. Da det er anonymt (udover ens nick) at sende en besked og bestille tid på Kaufmich, var jeg egentlig begyndt at bestille tid hos hende. Så er man jo sikker på hun er der :-)

Bestilte en tid relativ sent om aftenen til næste morgen, hun var online og der kom roger over, så var den jo i vinkel. Næste morgen fik mulddyrene tæsk på vej til hende, var blevet forsinket af noget arbejde. Glad i låget ringede jeg på, der blev ikke åbnet. Ringede på igen, øvede mig endda i højlydt banken på dør….. men nej ingen svar. ÆÆÆÆHHHHHH nå pyt fandt en Latina der tog godt vare på mig, så var i godt humør på vej hjem i bilen. 

2 dage efter, var jeg på Kaufmich igen, ingen besked eller noget. Trykkede ind på hendes profil, der stod 3 dage siden online (altså da hun sendte roger besked til mig) Hun er normalt online flere gange om dagen…. åhhhh nej, der er vel ikke sket hende noget? Skyndte mig at henvende mig til hendes veninde/ kolega "er der sket noget?" næhh nej hun havde bare taget nogle fridage. Ok  mange tak for svar

Nogle fridage??? tak for aflysning af tid tænker man så. Altså nu besøgte jeg jo bare en anden, som var super god, så ingen skade sket. Men synes måske nok det er en sjov måde at gøre det på  :???:

Har læst ameldelser med nogen har oplevet det. Men er det noget i tit støder ind i?? Altså jeg har virkelig ikke bestilt tid særlig mange gange i min "karriere" og så alligevel rendt ind i det.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.