Hop til indhold
Bladebronx

15 årig pige

Recommended Posts

Jeg har flere veninder der havde sex med "gamle" mænd, der var 20-25 ældre end dem da de var mellem 15 og 18. Har de taget skade? Næææ de er i dag glade og velfungerende, og har karrieren kørende for sig. En enkelt er i dag 35 og er stadig sammen med mænd der er 20-25 år aldre end hende.. som hun siger gider hun ikke de drenge der ikke ved hvad de gør.

Man kan altid gøre sig til moralsk dommer, men verden er ikke altid sort hvid.

Bo jeg er enig i at verden ikke er sort og hvid, verden er faktisk pink :P

Vi har alle nogle grænser og normer som definerer os og gør til de personer vi er,

uden en vis moral og etik, hvem skal sætte grænser for hvad man kan tillade sig.

Loven er en ting, men du ved også inderste inde hvad der er rigtig og hvad der er forkert.

Jeg tror du og håber på du er enig i, at sex mellem en ældre mand og 15 årig pige er forkert, selv om det er juridisk lovligt. 

Redigeret af Nille
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror du og håber på du er enig i, at sex mellem en ældre mand og 15 årig pige er forkert, selv om det er juridisk lovligt. 

Kan vi ikke sige, at det er en god tommelfingerregel at det er forkert. Men i specielle tilfælde er det måske ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

så fik kaj her sgu lige kneppet et 15 årig vennindepar. hold kæft hvor var det godt

OK.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Equilibrium

så fik kaj her sgu lige kneppet et 15 årig vennindepar. hold kæft hvor var det godt

Og hermed nåede debatten så et ubegavet lavpunkt, og vi lader kommentaren, og stavefejlen, stå som afslutning på en tråd der har bragt mange følelser og få, men dog nogle, fakta  om den seksuelle lavalder på bordet.

tråden låses

Redigeret af Equilibrium
  • Synes godt om 9

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...