Hop til indhold
Guest lurepikken

ægte husmor sex

Recommended Posts

Guest lurepikken

Er der nogle der har truffet hende?

Hun har op til flere annoncer på annoncelight. Syns hun lyder meget fristende men kan ikke rigtig komme i kontakt med hende da hendes tlf altid går på tlf svarer.

Håber nogle kan fortælle lidt godt og lidt nyt om hende.;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så syntes jeg du skulle lægge en efterlysning ind på den side der er beregnet til det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det højre billede er rimeligt klamt, hader nærbilleder af fisser

 

enig, har aldrig fattet, hvorfor pigerne bruger nærbilleder i annoncen. Er der nogen mænd som tænker: Hey den ydre skamlæbe er da bare pivfræk, jeg må hellere komme afsted? Tror jeg næppe, ser bare vulgært ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan man så få hende gratis :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Ja eller Gul :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

enig, har aldrig fattet, hvorfor pigerne bruger nærbilleder i annoncen. Er der nogen mænd som tænker: Hey den ydre skamlæbe er da bare pivfræk, jeg må hellere komme afsted? Tror jeg næppe, ser bare vulgært ud. 

 

 

det højre billede er rimeligt klamt, hader nærbilleder af fisser

Ja sådan er vi jo forskellige, og tænder på vidt forskellige ting, hvilket dette forum vel er det allerbedste eksembel på. Jeg synes skamlæber m.m. er det mest spændende i denne verden, og det eneste der kan gøre mig betænkelig ved billeder af disse på GP er at så er det jo lige knap så spændende at at se når man får trukket trusserne af pigen. Men jeg må også erkende at såvel dem der gør det af lyst som dem der er professionelle nok af og til synes at jeg er lige interesseret nok i det nederste og overser lidt resten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

enig, har aldrig fattet, hvorfor pigerne bruger nærbilleder i annoncen. Er der nogen mænd som tænker: Hey den ydre skamlæbe er da bare pivfræk, jeg må hellere komme afsted? Tror jeg næppe, ser bare vulgært ud. 

Helt uenig, synes det ser super frækt ud, me igen som en anden sagde, sådan er vi jo forskellige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Helt uenig, synes det ser super frækt ud, me igen som en anden sagde, sådan er vi jo forskellige

 

Jeg kan da også godt lide at se billeder af en kvinde der viser sin fisse, men når det bliver så close-up, at det hele bare er lyserødt væv og nogle flapper, synes jeg sgu ikke det ser så lækkert ud, kan du godt lide det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan da også godt lide at se billeder af en kvinde der viser sin fisse, men når det bliver så close-up, at det hele bare er lyserødt væv og nogle flapper, synes jeg sgu ikke det ser så lækkert ud, kan du godt lide det? 

 

Ja er enig. Det skal gøres på en lækker måde. Præsenteres som feks på billede 2 23d4dbe2a49890984b8e8adcfa69516cee.jpg

 

Dog lavet med bedre zoom, i bedre opløsning osv. Det behøver langt fra at se professionelt ud, men det skal se lækkert og frækt ud imo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan da også godt lide at se billeder af en kvinde der viser sin fisse, men når det bliver så close-up, at det hele bare er lyserødt væv og nogle flapper, synes jeg sgu ikke det ser så lækkert ud, kan du godt lide det? 

Jep :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken

RizRaz det var en sand fornøjelse.

Hun kan sit kram til punkt og prikke.

Hun gik skønt i knæ og gjorde sit arbejde.

Kigger frækt op på dig imens og så slikker hun på løgene også.

Tager klatten til sidst men spytter den dog ud bagefter.;-)

Alle pengene værd.

Nu tror jeg hendes røv skal prøves næste gang.;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej stadig ønsker at have sex med en god leder fyr .im 38 fraskilt på udkig efter afslappet seksuel incounter http://cort.as/9QyV

 

Ok, hvad sker der lige her med det link. Skal vel ikke betale for at se dig, på en penge afpresser hjemmeside :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...