Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Angela Finkenstrasse

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

http://www.fair-girls.de/Flensburg/1057

 

Havde besøgt favoritpigen og ville lige prøve en ny, inden turen gik hjemad.

 

Ringede på og valgte denne skønhed. Ganske flot pige petite krop dejligste strittende a/b bryster. Billederne er meget retvisende :-)

 

Gav 50 euro og fik lov lige at vaske mig lidt.

 

Inde ved sengen, blev det til lidt stående kæleri, egentlig ganske fint, men hun holdte sig for brysterne. Spurgte hvorfor? jeg havde nogle blide berøringer, kunne hun ikke have på brysterne. Fint jeg kan sagtens tage hårdere ved dem. Men det blev nu til hun alligevel holdte sig for dem. 

 

Lidt kæleri videre på sengen. Inden hun begyndte på blowjob. Lidt fesen men kunne gå an. Hun satte sig op i ridetur, som hun ikke holdte til længe. Derefter missionær, hvor hun holdte fingre imellem. Varede heller ikke længe inden det heller duede. Så fortsatte hun med HJ som hun heller ikke kunne holde så længe til  :rolleyes: Så hun tog min hånd så jeg selv måtte fortsætte. Efter jeg kom smed hun lidt papir over og gik ud.

 

Jeg tror man kan mærke på mig, når jeg ikke er tilfreds. På vejen ud blev det heller til farvelkram eller noget  :grin:

 

Generelt en meget lidt indlevende og meget lidt berøringsvenlig pige, der ikke kan holde til at blive knaldet. Men hun ser da ganske godt ud  :-P

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...