Liv 14443 Skrevet 2. September, 2014 Jeg har tænkt lidt over det med diskret beliggenhed; hvor foretrækker I at troppe op, hvis I skal besøge en privat diskret pige, hvor naboerne ikke ved, hvad der foregår? Et lejemål i et almindeligt boligområde eller i et industrikvarter? Eller et hus langt ude på landet? Eller noget helt andet? ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 2. September, 2014 et lille hus langt ude på landet hvor der er langt til naboer og gerne med en lille skovsø i nærheden til lidt natursex 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 2. September, 2014 Helt klart helst i et almindeligt boligområde, og helst i stueetagen eller kælderen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 2. September, 2014 (edited) På et penthouse lejlighed/værelse i indre KBH Ej et diskret hus med gode parkeringsmuligheder er nok at foretrække Redigeret 2. September, 2014 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3307 Skrevet 2. September, 2014 Det vigtigste for mig er, at man ikke står til offentlig skue, mens man venter på. at blive lukket ind. Uanset om det et bolig eller industriområde, ved naboerne jo hvad der foregår, så for mig er det hip som hap. Det ideelle er et sted hvor man kan parkere diskret bag huset og bliver lukket ind af en diskret bagdør. Pite 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 2. September, 2014 (edited) Pite, hos mig ved ingen, hvad der foregår, så det er ikke en selvfølge Og selvom folk evt kan se, at der kommer en del gæster, så ved de jo ikke, hvad de gæster skal. Det kunne jo være, at jeg var terapeut eller narkodealer ;-) Redigeret 2. September, 2014 af Liv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 2. September, 2014 . Det kunne jo være, at jeg var terapeut eller narkodealer Du er vel en slags terapeut/massør Narkodealer, arrrh det tror jeg ikke på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 2. September, 2014 Hehe, Nille, det gør du alligevel ikke? Lige et tillægsspørgsmål, hvis det foretrukne er et diskret hus på landet, så bliver der pludselig noget kørsel. Hvordan har I det med det? Vil I hellere køre lidt, end lige kunne smutte ind om i byen på vej hjem fra arbejde? Og hvor diskret er diskret i den sammenhæng, for selvom I parkerer diskret bag et hegn, kan folk stadig se jer, når I kører til og fra. Modsat en boligblok, hvor ingen ved, hvor I var. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 2. September, 2014 Jeg foretrækker er almindeligt boligområde. En betingelse er dog, at stedet er nemt at nå med offentlig transport Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 2. September, 2014 Et boligområde hvor man kan komme og gå ubemærket. Gode parkeringsforhold, og en hoveddør hvor man enten bare kan gå ind f.eks. i en opgang, eller hvor det ikke ser alt for mistænksom ud at man lige står og venter på at pigen lukker op/ buzzer en ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 2. September, 2014 Boligområde tæt på KBH K. Helt klart. Absolut ikke på landet. uhahahaha bvadr. Kommer der helst ikke TVR Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 2. September, 2014 (edited) Kundekredsen kan udvides, hvis du kan reklamere med adgang for gangbesværede og folk i kørestol; apropos udsendelsen med Rachel på DR2. - og Bror X, nu han snart skal udvælge sig en ny leverandør. , men der kan også være andre mere normale (end dem fra udsendelsen), der har svært ved at forcere trapper. Redigeret 2. September, 2014 af Gammelnok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3307 Skrevet 2. September, 2014 Liv, folk ved mere end du tror 30 års erfaring 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 2. September, 2014 Jeg foretrækker er almindeligt boligområde. En betingelse er dog, at stedet er nemt at nå med offentlig transport OG handicapvenligt forstås... Af hensyn til din rollator... :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 2. September, 2014 Det skal jo helst være indenfor en passende radius af, hvor jegnormalt befinder mig. Det kan jo være svært at forklare flere timers fravær og brug af en halv tankfuld benzin. Mht. Den diskrete indgang. Ingen kan jo vide, hvad den, det står ved døren skal, med mindre det er et kendt bordel, så bare jeg ikke skal vente udenfor alt for længe. Frk. Frida er et sted, hvor man får koden til døren pr SMS, når man har bekræftet aftalen om, at man kommer, så det er jo vældig diskret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 2. September, 2014 Ud på landet. Det sted ved Randers som en del af pigerne herinde bruger, er noget nær perfekt. Det ligger ikke så langt fra en større vej, men stadig på en mindre vej, så chancen for at nogle af vennerne kommer kørende forbi og lægger mærke til bilen er minimal. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manfred 40 Skrevet 2. September, 2014 Personligt kan jeg bedst lide det er i byen, da jeg er afhængig af offentlig transport. Det er pisse bøvlet at komme til, når det er ude på landet. Jeg er også selv ret ligeglad med hvad folk tænker når jeg skal ind et sted, men sådan er det jo langt fra alle der har det. Så det giver måske flere kunder hvis du kan komme ind og ud sådan her: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 2. September, 2014 Jeg kan bedst lide et sted ude på landet, nede ad en lille grusvej og med lidt bevoksning ude omkring, så man kan parkere diskret og tørskoet gå hen til indgangsdøren, men desværre er pigerne disse steder af en eller anden grund ofte lidt udrangerede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 2. September, 2014 OG handicapvenligt forstås... Af hensyn til din rollator... Hvor der er vilje, er der vej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 2. September, 2014 (edited) Jeg et jo bosat i hovedstaden og ville aldrig få nytte at beliggenheder der ligger uden for bygrænsen. Mindst af alt på landet. Den bedste lokation er nok en almindelig lejlighed, fortrinsvist i stueetagen, så der er mindst muligt ophold i trappeopgangen. Yderdøren skal ligge lige ud til en gade, så man ikke skal gennem nogen port eller gård. Og der skal ikke være røde lamper eller hjerter på dørtelefonen som kan indikere hvad det er i ejendommen. I så fald kan ventetiden foran døren føles som en koldbrand af evighed. Ved udgang må pigen gerne lige bruge kighullet for at se om trinnene ned til gaden er fri for mennekser. Redigeret 2. September, 2014 af Tip toe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 2. September, 2014 (edited) Redigeret 2. September, 2014 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 616 Skrevet 2. September, 2014 Jeg foretrække alm. beboelsesejendom, helst i kælder eller stueetage så man ikke skal hilse på andre på gangen. Gerne uden alt for mange naboer overfor. OG ikke ved et sted med bænke kiosk eller andet hvor folk hænger ud. Gerne i et beboelsesområde med stier så man ikke er synlig for kørende trafik. Evt. i en villa i alm. villakvarter helst hvor man ikke kan ses fra vejen når man ringer på Industrikvarter bryder jeg mig ikke om da alle ved hvad der foregår og er på arbejde og kan kigge med. Hus på landet bryder jeg mig ikke om idet det er svært at bortforklare hvis bilen eller jeg selv bliver set. Så skal man virkelig være i den anden ende af landet for at benytte det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikker 33 Skrevet 2. September, 2014 En villa eller en lejlighed (helst stuen eller 1.sal) er fin. Kælder er ok, hvis der er indgang gennem en opgang, men helst ikke fra gaden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 2. September, 2014 (edited) Pite, hos mig ved ingen, hvad der foregår, så det er ikke en selvfølge Og selvom folk evt kan se, at der kommer en del gæster, så ved de jo ikke, hvad de gæster skal. Det kunne jo være, at jeg var terapeut eller narkodealer Aha men et eller andet suspekt har de vel fundet ud af at der foregår Ok, jeg har ikke besøgt så mange steder ( antal ) Men jeg har besøgt forskellige beliggenheder. I byen overfor Lidl's parkeringsplads Vallhalla, åbent landskab ud til en stor befærdet vej Laksegade, smal gade med mange yngre beboere og altaner Skavevej, godt nok en vej uden meget trafik, men hvis man snublende over dørtrinnet på vej ud, så ville man ende på vejen. Nikitas sted, man kan næsten læse navnet på nabohundens hundetegn når den står og kigger i vinduet. Så der er vel ikke noget der er 100% diskret, hvis det går på at man som gæst ikke vil ses på vej ind eller ud :-) Redigeret 2. September, 2014 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. September, 2014 Holstebronx.....så fik du da lige røbet noget om Nikitas sted, der er indiskret af dig. Hvad med stedet på Skarvevej, håber adressen er offentlig, ellers er det da også smagløst at nævne, der er en på den vej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg