Batman007 5 Skrevet 1. September, 2014 Hey Hvor finder man en dygtig/flot ung thai massør i Kbh? Max alder 25? Altså rigtig alder.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 634 Skrevet 1. September, 2014 Zensual i valby Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinnaree Thai 17 Skrevet 1. September, 2014 Kinnaree i Rødovre har også et par stykker af dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maximus 268 Skrevet 1. September, 2014 Ja-Ja hos Dokkun http://www.dokkunmassage.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Batman007 5 Skrevet 1. September, 2014 Zens er der ingen unge... Hvem er det? Hvem er det på kinare? Har besøgt begge steder og tror de var i hvertfald enten slut 30 eller midt 40... Tænder mig overhovedet ikke.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. September, 2014 Zens er der ingen unge... Hvem er det? Hvem er det på kinare? Har besøgt begge steder og tror de var i hvertfald enten slut 30 eller midt 40... Tænder mig overhovedet ikke.. Hey Batman007 Det absolut bedste du kan gøre er at bruge noget tid herinde på de mange anmeldelser af de mange steder. Her finder du oftest de oplysninger du har brug Hilsen Dråben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Batman007 5 Skrevet 2. September, 2014 Hej dråben Jeg har endevendt søgefunktionn og fundet tonsvis af anmeldelser, enten er de oppe i alderen eller så er tråden så gammel at de ikke er at finde her i dk mere. Men hvis du har en personlig anbefaling i forhold til mine ønsker, så hører jeg gerne det? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. September, 2014 (edited) Fair nok Jeg er ikke gode venner med alt det der copy/paste m.m, så jeg håber du kan bruge de info jeg her ligger frem: Mig bekendt finder du ganske unge piger på følgende steder: Asia Wellness, Vester Voldgade, KBH Virum Thai massage, Grønnevej, Virum Hellerupvej 15 Gl. Køge Landevej 505, hvidovre (jeg har dog ikke været der læææænge) Selv søger jeg helst piger der er 28-30+, og så er det som bekendt meget svært at bedømme thai pigernes alder Hvis du googler ovennævnte og sætter "Thai massage" foran, så kan du fange deres hjemmesider der. Ellers er jeg sikker på at nogle af de andre rødder her i foraet kan hjælpe med nogle brugbare link hvis vi spørger pænt Good Luck Hilsen Dråben (Måske man skal skifte nick til "IT mongolen" Redigeret 2. September, 2014 af dråben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 634 Skrevet 2. September, 2014 Ejeren af Zens er 25? Problemet er jo at det skifter som vinden så i bund og grund er der kun en måde at finde ud af det ☺☺ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Batman007 5 Skrevet 2. September, 2014 Hej dråben Tak for anbefalingerne, tror jeg har været der alle steder uden at ramme ind i en +35 som det yngste. Virum og Hellerup vej har jeg nu ikke prøvet.... Måske?:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Batman007 5 Skrevet 2. September, 2014 Skiderik: Hvad hedder hende fra zens? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 634 Skrevet 2. September, 2014 Rungruedee eller noget i den retning. Hun har vist også et andet kaldenavn som jeg desværre ikke husker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. September, 2014 Rungruedee eller noget i den retning. Hun har vist også et andet kaldenavn som jeg desværre ikke husker. Har hun ikke også kaldt sig for "Geo" e.lign?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 634 Skrevet 3. September, 2014 Jo lige præcis :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. September, 2014 (edited) Jeg har dog aldrig mødt hende, hverken som Rungruedee eller Geo Men jeg synes da at hun ser lidt ældre ud end 25 på billedet Redigeret 3. September, 2014 af dråben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 634 Skrevet 3. September, 2014 Jeg har været der en del gange efterhånden og har den opfattelse at hun er der langt det meste af tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. September, 2014 Ok Jeg mener at jeg endnu har til gode at besøge stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Batman007 5 Skrevet 5. September, 2014 Ok lyder lidt til i er i tvivl om hun er under 25... Men så må jeg jo prøve hende. Synes bare altid jeg blir så skuffet, og ville høre om der var en som med næsten garanti kunne anbefale en under den alder :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 10. September, 2014 Lad mig vide om du finder en. Søger også mellem 18-25. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hygge2 178 Skrevet 13. September, 2014 Nat ved baanthai er 30 men ligner en på 21. 42 kg lille sag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mekko 32 Skrevet 13. September, 2014 Du skulle prøve at tage forbi Siri i Hørsholm. Ved ikke alderen på Mini, men kunne godt være midt i tyverne/sidst i tyverne. Super b2b men tror ikke der er mulighed for fuld pakke. Hun er ihvertfald super hot..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 14. September, 2014 Det er tre år siden jeg mødte hende første gang, da var hun lige blevet 30. Men hun holder sig jo godt. -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mekko 32 Skrevet 14. September, 2014 ok var ikke klar over hendes faktiske alder - men hun ser ung ud og er en af de mest hottest på "markedet" efter min mening.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 14. September, 2014 (edited) http://www.massageguide.dk/search.asp indtast thai i søgefunktionen også kommer der nogle muligheder op om de lyver eller ej, kan du melde tilbage om, når du har tjekket det hele der skulle være en Anna på Slotherrensvej tæt på Silvan som nok dækker dine behov, hvis du betaler ved kasse ( Candy thai massage ) Redigeret 14. September, 2014 af HappyHippo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg