dirtymee 2 Skrevet 1. September, 2014 Nogen der har erfaring med Katja eller Christina fra blue Moon i Esbjerg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3355 Skrevet 1. September, 2014 Er der liv i dem endnu ? Deres hjemmeside er nede. Pite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dirtymee 2 Skrevet 1. September, 2014 Har set dem på EB så går da ud fra der er liv i dem endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BullVest 11 Skrevet 1. September, 2014 Har hørt at Esbjerg pigerne har overtaget hos Blue Moon. Dette er måske bare et rygte... (http://www.esbjergpigerne.dk/) Men deres side er også nede nu. Jeg har ikke været forbi nøregade i lang tid, så ved ikke om der overhovedet er åben mere... Men et godt sted at holde øje er på EB ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dirtymee 2 Skrevet 1. September, 2014 Men har du nogen erfarning med de to? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3355 Skrevet 2. September, 2014 Nej, for jeg ved ikke hvem de er. Sidst jeg var på Blue Moon, blev jeg enig med mig selv om, at stedet var blevet så nedslidt, beskidt og ulækker, at der ville jeg ikke komme mere. Pite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place Skrevet 3. September, 2014 Som jeg har forstået det har Katja selv et sted i Vejle, jeg ved desværre ikke hvem den anden pige er. Men jo, Blue Moon/ esbjergpigerne er lukket...og det er de andre lejligheder i huset desværre også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg