Jernsvinet 13950 Skrevet 31. August, 2014 (edited) En ny trend fra USA med selv at lave armbånd af små gummiringe har bredt sig til Danmark - men teknikken kan ogås bruges til selv at lave flotte og farvestrålende penis- og bolleringe - kun fantasien sætter grænser Den oplagte gaveide til manden der har næsten alt Se flere instruktions- og inspirationsvideoer her: Redigeret 31. August, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. August, 2014 Hej Jernsvin! Jeg troede egentlig, du mere havde brug for en stålwire.. VH Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 31. August, 2014 Hmmm. Go ide til butikken. Nyt tilbud hos sisse Køb en halv time ekstra også hækler jeg dig en personlig pikring efter eget farveønske.. Du får den endda med hjem så du kan teste den med konen.... 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 31. August, 2014 Hæhæ, den slags sidder min datter og fifler med. Men det er næppe penisringe, hun har i tankerne :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 31. August, 2014 Hæhæ, den slags sidder min datter og fifler med. Men det er næppe penisringe, hun har i tankerne :DFar er den sidste til at vide :-p 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 31. August, 2014 Eller hemmelige "beskeder" som vise hvad ens seksuelle præferencer er :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 31. August, 2014 (edited) De kan selvfølgelig også købes færdiglavede og langt billigere end "ægte" penisringe: http://www.trendsales.dk/listings/neon-gummi-armband/39767871 Man skal så bare evt. tage nogle ringe ud, så man opnår den rigtige spænding Her er en af de rigtige gode bolleringe: og en rigtig flot penisring med stjerner på: Redigeret 31. August, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 31. August, 2014 (edited) Eller hemmelige "beskeder" som vise hvad ens seksuelle præferencer er Du kan også lave bogstaver og skrive navne: Evt. designe dit eget mønster Mobil/Ipad cover: Redigeret 31. August, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 31. August, 2014 Du kan også lave bogstaver og skrive navne: Kan man betale sig fra sådan noget ? det har jeg vist ikke tålmodighed til at "gøre selv" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 31. August, 2014 Kan man betale sig fra sådan noget ? det har jeg vist ikke tålmodighed til at "gøre selv" Ja, Sisse har da allerede annonceret med det: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 31. August, 2014 Hmmm. Go ide til butikken. Nyt tilbud hos sisse Køb en halv time ekstra også hækler jeg dig en personlig pikring efter eget farveønske.. Du får den endda med hjem så du kan teste den med konen.... Når du nu har hæklenålen fremme, kunne du så ikke også lave en lille hue til junior?.......vi går jo en kold tid i møde :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 31. August, 2014 Når du nu har hæklenålen fremme, kunne du så ikke også lave en lille hue til junior?.......vi går jo en kold tid i møde ham skal jeg nok få varmet op uden hækletøjet.. hæ hæ 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 31. August, 2014 ham skal jeg nok få varmet op uden hækletøjet.. hæ hæ Det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om .....men det kunne da være sjovt med en hue med kvast der på den skaldede :P 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 31. August, 2014 Når du nu har hæklenålen fremme, kunne du så ikke også lave en lille hue til junior?.......vi går jo en kold tid i møde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 31. August, 2014 Se det var lige det jeg mente........ Jeg tar' den til venstre :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 31. August, 2014 (edited) Det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om .....men det kunne da være sjovt med en hue med kvast der på den skaldede Evt. selvlysende? - se video til hvordan en selvlysende handske laves, men en til den skaldene må være lidt nemmere - bemærk dog advarslen i begyndelsen af videoen - så tænk på at der skal være plads til begejstring : Der er heldigvis lang tid til jul, men måske en ide at gå igang allerede nu - se Nissehue med kvast: Redigeret 31. August, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tywin Lannister Skrevet 1. September, 2014 En ny trend fra USA med selv at lave armbånd af små gummiringe har bredt sig til Danmark - men teknikken kan ogås bruges til selv at lave flotte og farvestrålende penis- og bolleringe - kun fantasien sætter grænser Den oplagte gaveide til manden der har næsten alt Er jeg virkelig den eneste der får spasmer i nossehårene, når jeg tænker over komforten i sådan en ring? Der ville begrebet "stil over komfort" i hvert fald komme i brug. VenligstTywin "Literal Al" Lannister :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. September, 2014 hvis man er god kan man lave en lolitadukke med indbygget penis klemmer ud af det disse gummi-ringe, det tager nok lidt tid at lave, men mon ikke man kan få en flok søde børn til at hjælpe med dette flette/strikke projekt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 1. September, 2014 Har fundet en helt fantastisk butt plug til manden der har alt og kan alt. Den er i blød gummi og har et stort håndtag. Så det er bare med at komme igang med at lege. Det skulle være så godt med anal stimuli har jeg hørt.. fnis.. og det gode er at den kan købe i biltema. Så ikke noget med at skulle på lusk for at få den... Enjoy http://images.biltema.com/PAXToImageService.svc/product/large/2000032690 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 1. September, 2014 Har fundet en helt fantastisk butt plug til manden der har alt og kan alt. Den er i blød gummi og har et stort håndtag. Så det er bare med at komme igang med at lege. Det skulle være så godt med anal stimuli har jeg hørt.. fnis.. og det gode er at den kan købe i biltema. Så ikke noget med at skulle på lusk for at få den... Enjoyhttp://images.biltema.com/PAXToImageService.svc/product/large/2000032690 Og så kan den deles med en af gutterne :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. September, 2014 Er jeg virkelig den eneste der får spasmer i nossehårene, når jeg tænker over komforten i sådan en ring? Der ville begrebet "stil over komfort" i hvert fald komme i brug. Venligst Tywin "Literal Al" Lannister Ja, det stiller store krav til "Glatte løg" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg