Hop til indhold
Rudolfski

B2B kan det ses...

Recommended Posts

Halløj folkens.

Da det kan være svært at planlægge 100% når man lige vil have lidt "massage", skal jeg lige høre jer om noget.

Hvis man nu får en omgang B2B, eller anden, typisk thai massage, lugter/dufter man så af olie, blomster eller røgelsespinde bagefter..? :-)

Tænker bare på, hvis man lige har et hurtigt hul i løbet af dagen, og får en omgang massage, kan ens omgivelser/kone så lugte det på en..?

Det må da sætte sig i kroppen alt det der olie tænker jeg :-)

Fortsat god søndag...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa.

Har ikke oplevet at det kunne duftes bagefter, jeg sikre mig altid de ikke bruge parfumeret olie og så tager jeg altid bad både før og efter ;) .

VH

Halløj folkens.

Da det kan være svært at planlægge 100% når man lige vil have lidt "massage", skal jeg lige høre jer om noget.

Hvis man nu får en omgang B2B, eller anden, typisk thai massage, lugter/dufter man så af olie, blomster eller røgelsespinde bagefter..? :smile:

Tænker bare på, hvis man lige har et hurtigt hul i løbet af dagen, og får en omgang massage, kan ens omgivelser/kone så lugte det på en..?

Det må da sætte sig i kroppen alt det der olie tænker jeg :smile:

Fortsat god søndag...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...