Rudolfski 151 Skrevet 31. August, 2014 Halløj folkens. Da det kan være svært at planlægge 100% når man lige vil have lidt "massage", skal jeg lige høre jer om noget. Hvis man nu får en omgang B2B, eller anden, typisk thai massage, lugter/dufter man så af olie, blomster eller røgelsespinde bagefter..? Tænker bare på, hvis man lige har et hurtigt hul i løbet af dagen, og får en omgang massage, kan ens omgivelser/kone så lugte det på en..? Det må da sætte sig i kroppen alt det der olie tænker jeg Fortsat god søndag... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 542 Skrevet 31. August, 2014 Hejsa. Har ikke oplevet at det kunne duftes bagefter, jeg sikre mig altid de ikke bruge parfumeret olie og så tager jeg altid bad både før og efter . VH Halløj folkens. Da det kan være svært at planlægge 100% når man lige vil have lidt "massage", skal jeg lige høre jer om noget. Hvis man nu får en omgang B2B, eller anden, typisk thai massage, lugter/dufter man så af olie, blomster eller røgelsespinde bagefter..? Tænker bare på, hvis man lige har et hurtigt hul i løbet af dagen, og får en omgang massage, kan ens omgivelser/kone så lugte det på en..? Det må da sætte sig i kroppen alt det der olie tænker jeg Fortsat god søndag... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg