telemaster 38 Skrevet 31. August, 2014 er der massagepiger i thaimiljøet der bruger strapon 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TomMoeller 0 Skrevet 20. Oktober, 2014 Ja, det ville sgu være rart hvis der hvis der bare var en pige der ude.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TomMoeller 0 Skrevet 2. Februar, 2015 Kan du fortælle mig hvor jeg ville kunne finde én ? Helst i jylland, gerne århus :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 2. Februar, 2015 Arbejdede engang sammen med en pige som havde fået sådan en omgang ved en thai massage. Men kan ikke huske hvor det var. Et sted i Vejle men kan ikke navnet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Patrick 69 91 Skrevet 2. Februar, 2015 (edited) Massage Sara fra Kolding , hun er godt nok ikke thai , men nu er der jo heller ingen grund til at være racist Søg på gul & gratis Redigeret 2. Februar, 2015 af Patrick 69 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flems 77 Skrevet 2. Februar, 2015 Hej du. Jeg tror det kan lade sig gøre på Silkeborgvej 120, mener der er 'græsk til ham', direkte nævnt på den menuseddel, man får at se imens man tager tøjet af. Syntes også der lå dildoer og seletøj, på hylden ) Jeg har kun været der een gang, men ikke prøvet dette. Husk at skrive din oplevelse til os andre :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2041 Skrevet 2. Februar, 2015 Hej du. Jeg tror det kan lade sig gøre på Silkeborgvej 120, mener der er 'græsk til ham', direkte nævnt på den menuseddel, man får at se imens man tager tøjet af. Syntes også der lå dildoer og seletøj, på hylden ) Jeg har kun været der een gang, men ikke prøvet dette. Husk at skrive din oplevelse til os andre Aften Flems Hvor længe siden er det du har været der ? Vat der seng eller briks i rummet ? Venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TomMoeller 0 Skrevet 3. Februar, 2015 Ja... Samme spørgsmål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flems 77 Skrevet 3. Februar, 2015 Hej begge. Kunne ikke finde ud af, hvordan jeg kan kopiere link og indsætte det her? Jeg fandt det på min profil, og jeg har skrevet det for ca. 1 år siden, at det var før jul jeg var der. Så søg på Silkeborgvej 120. Go' jagt ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flems 77 Skrevet 3. Februar, 2015 Og det var en god prof briks... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funky 138 Skrevet 7. Februar, 2015 Massage Sara fra Kolding , hun er godt nok ikke thai , men nu er der jo heller ingen grund til at være racist Søg på gul & gratis Gul og gratis... Fnis. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saccy 60 Skrevet 11. Februar, 2015 KOLDING 34-ÅRIGE MIKI Halv japansk/ thailandsk pige. Body to body. Tidsbestilling. 7157 9362 Hun kan finde ud af det, og er go til det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
telemaster 38 Skrevet 19. Februar, 2023 saccy skrev, den 11.2.2015 at 10:23: KOLDING 34-ÅRIGE MIKI Halv japansk/ thailandsk pige. Body to body. Tidsbestilling. 7157 9362 Hun kan finde ud af det, og er go til det er der et link 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr curious 102 Skrevet 19. Februar, 2023 Hmm nok ikke 8 år efter... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg