Guest Jesper 1968 Skrevet 31. August, 2014 Så fik jeg kureret min thai lyster :p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 31. August, 2014 det var Butch 1, der var lidt utilfreds med alderen i den første nam nam tråd :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 31. August, 2014 det var Butch 1, der var lidt utilfreds med alderen i den første nam nam tråd :D Og alderen betyder åbenbart væg-til-væg tæpper! :D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 31. August, 2014 Og alderen betyder åbenbart væg-til-væg tæpper! Tik tak, tiden går ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 31. August, 2014 Tik tak, tiden går Ja, det gør den... Men så er det godt, at DK på trods af det, ikke løber tør for barbergrej. ;) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 31. August, 2014 Ja, det gør den... Men så er det godt, at DK på trods af det, ikke løber tør for barbergrej. Ups, det minder mig om noget...jeg smutter lige 5 min. LOL 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 31. August, 2014 det var Butch 1, der var lidt utilfreds med alderen i den første nam nam tråd :D Tror bare vi skal begrave denne tråd inden aftensmaden kommer op igen Sådan nogle væg-til-væg ryatæpper har jeg ikke lige lyst til......... Men god gas Happy Hippo :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 31. August, 2014 I Asien har man, så vidt jeg ved, ikke den mani med at barbere sig helt skaldet, som vi har her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 31. August, 2014 (edited) Og alderen betyder åbenbart væg-til-væg tæpper! Er mere til et blanktpoleret parketgulv uden knaster........argh, én knast på der godt være :P Redigeret 31. August, 2014 af Butch1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 31. August, 2014 det var nu ment som et lille humoristisk indlæg og Butch 1 kunne klare det :D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg