Hop til indhold

Recommended Posts

Var en tur forbi centrumgaden, og til stor fortrydelse.

Selve massagen var ok, det samme var afslutningen(hj)

Jeg tror det var indehaveren jeg blev betjent af, hun prøvede at sælge mig fuld pakke til 1500!

Efter lidt snak frem og tilbage, blev det med hånd til 300,-

da jeg skulle gå, manglede der 200,- betalte med 500

det mente hun så, var fordi at hun havde taget tøjet af, hvilket jeg ikke havde bedt hende om.

Dårlig stil!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Om det er den dårlige anmeldese, eller om det er oprigtigt ved jeg ikke, men jeg fik en sms fra Fasai, om at jeg kunne komme og hente de resterende 200,- :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår ikke helt algoritmen bag din udregning!!!

Måske er det bare mig, men hjælp mig lige på vej.

Massagen koster kr.350 og HJ kr.300

Du betalte med en plovmand (500 kr.) og så manglede der 200 kr. ..... eeeeeh!!!

Var i øvrigt selv forbi Fasai i sidste uge - indehaveren var på det tidspunkt ganske alene på pinden og hun virkede super stresset.

Hendes påklædning var cowboy shorts og tilhørende kedelig t-shirt og make-up'en havde hun vist glemt den dag!

Ingen strejf af østens mysterier at spore what so ever.

Jeg har besøgt stedet nogle gange før (senest 6. Juli) ( se anmeldelse her '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> ) og jeg havde set lidt frem til en omgang massage af mutter selv, og samtidig håbede jeg at standarden var blevet forbedret en anelse, hvilket jeg desværre skulle erfare ikke er tilfældet.

Jeg blev vist ind i massagerummet hvor jeg bestilte 1 times oliemassage, og blev henvist til at lægge mig på briksen, som kun havde det tynde thai betræk på, og dette betræk virkede fedtet og var bestemt ikke blevet pålagt for nyligt. Håndklæde blev lagt over min ryg og massagen startede med nogle gode tryk/stræk inden oliemassagen gik i gang og håndklædet blev fjernet.

Massagen var ganske fin med albuer osv. - og afslutningen var nogenlunde OK (HJ) - jeg kunne dog ikke abstrahere helt fra mutters lidt kedelige fremtoning, og hendes iver efter at sælge mig mere end jeg havde lyst til, så finalen trak lidt ud, hvilket der også faldt et par bemærkninger om undervejs.

Konklusion:

Indretning 8/10 (samme som sidst - dog MEGET mere mørkt i deres hall/entre i forhold til sidst)

Placering 2/10 ligger stadigvæk midt på Centrumgaden, klods op af en frisør med mange kunder.

Pigen (mutter) 4/10 er egentlig meget pæn, men hun burde gøre mere ud af sig selv. Frem med smilet og find en ordentlig beklædning frem, som hører sig til stedet. Lad være med at presse kunden, når aftalen er indgået. Det er sgu træls at høre på.

Massagen 7/10 god massage, men der mangler sgu noget massage-umami, og efter min mening lidt indlevelse i kundens forventning.

Renlighed 6/10 (fik det samme håndklæde med ud i badet, som hun havde brugt til at tørre olien af min krop af med)

Badfaciliteter 8/10 (godt og stort badeværelse)

Pris 5/10 (har fået bedre massage mv. til billigere pris - men niveauet er vel nogenlunde acceptabelt)

Ved ikke om jeg gider bruge mere tid på Fasai - for jeg synes ikke jeg får det helt store smil frem efter 1 time i deres selskab, til trods for flere forsøg.

Stikker snart snuden forbi Mandarin Massage i Herlev, som jeg har haft i kikkerten et stykke tid. Anmeldelse følger snart ...

-Maestro

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...