Hop til indhold
Butch

Smuk Enlig Mor.....en skuffelse!!!

Recommended Posts

Ha!.......der fik jeg jer sgu!

Har - igen igen - besøgt denne perle af en kvinde, og den eneste skuffelse jeg oplevede var at jeg ikke havde booket hele dagen :-)

Der er skrevet mange roser herinde omkring hende den smukke fra Fyn, også fra min hånd, så jeg vil undlade at skrive en mere.

Vil bare sige tak til dig SEM for atter en uforglemmelig stund sammen med dig :-)

PS. 36:16:27 ;-) ....(you know what I mean)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Ha!.......der fik jeg jer sgu!

Har - igen igen - besøgt denne perle af en kvinde, og den eneste skuffelse jeg oplevede var at jeg ikke havde booket hele dagen :smile:

Der er skrevet mange roser herinde omkring hende den smukke fra Fyn, også fra min hånd, så jeg vil undlade at skrive en mere.

Vil bare sige tak til dig SEM for atter en uforglemmelig stund sammen med dig :smile:

PS. 36:16:27 :wink: ....(you know what I mean)

He, he... din slambert..! :P

Og selv tak, du skønne...

PS. But Who's counting..? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Butch1 stjal desværre min overskrift til en anmeldelse  :grin:  

Fik følgende besked i en mail

'Håber jeg levede op til dine forventninger, og at du har det godt - i krop og sjæl.'

Kunne desværre svare benægtende  :lol: 

Barren var sat for lavt - Hun overgik langt mine forventninger  ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, men det var hvad vi nåede :smile:

En halv time og seks minutter?

Er det ikke lidt for fedtet for et besøg på Fyn? Jeg ville da ikke lægge under 90 minutter :) :)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke SEM vil være iklædt læder og bullwhip næste gang Butch1 kommer på besøg - han fortjener ihvertfald nogle stryg for den grove joke  :mrgreen:

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

En halv time og seks minutter?

Er det ikke lidt for fedtet for et besøg på Fyn? Jeg ville da ikke lægge under 90 minutter :) :)

Hvem siger det er tid der er målt her :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke SEM vil være iklædt læder og bullwhip næste gang Butch1 kommer på besøg - han fortjener ihvertfald nogle stryg for den grove joke :mrgreen:

Venligst

Damn du fik lige den indre biograf sat i overgear der!!........tror hun kunne være rigtig fræk i læder :-)

Og hvis det er prisen for at få lov til at besøge SEM igen, så lægger jeg gerne ryg til lidt stryg....... :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Mon ikke SEM vil være iklædt læder og bullwhip næste gang Butch1 kommer på besøg - han fortjener ihvertfald nogle stryg for den grove joke  :mrgreen:

Venligst

Ja, han er fræk som en slagterhund, ham Butch1!

Men bare rolig - har styr på ham... ;)

- Efter et par timer eller tre, i mit lille univers, plejer han at være knap så kæk.. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Polar

Synes også at hun kunne være spændende i læder, selv om jeg foretrækker hende i noget mindre. Om ikke andet så fordi hun ud over alle de andre kvaliteter så også ville dufte så dejligt af ny bil.

Nå, den har vist været brugt før, men vi prøver lige én gang til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, han er fræk som en slagterhund, ham Butch1!

Men bare rolig - har styr på ham... ;)

- Efter et par timer eller tre, i mit lille univers, plejer han at være knap så kæk.. :P

Nej, så er han from som et lam :-)

Så går han derfra med vandkæmmet hår, og skjorten knappet helt op........... Hvis han kan finde den :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Polar

Nej, så er han from som et lam :smile:

Så går han derfra med vandkæmmet hår, og skjorten knappet helt op........... Hvis han kan finde den :P

Hej Butch1.

Du skal ikke lede efter din skjorte. Jeg fik den vist med hjem. Jeg kunne heller ikke forstå, at den var så stor, og at knapperne nærmest var flået af.

Du kan få den tilbage til okt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Butch1.

Du skal ikke lede efter din skjorte. Jeg fik den vist med hjem. Jeg kunne heller ikke forstå, at den var så stor, og at knapperne nærmest var flået af.

Humor på et højt plan!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Butch1.

Tak Polar,

Du kan bare hænge den i gangen hos SEM :-)

Du kunne vel ikke være en ven, og lige sy de knapper fast igen, og eventuelt sætte nye i hvis der mangler nogen?

Ville det være for meget at bede om også at få den vasket og strøget? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lagde ikke lige mærke til den sidste linie du skrev.

Så kan jeg jo lige nå at stille en pose øl til dig som tak for hjælpen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Polar

Jo tak! En ramme classic vil være velkommen.

Så skal jeg nok også rense den for alle hundehårene.

Og gode venner - det er de vist: :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo tak! En ramme classic vil være velkommen.

Så skal jeg nok også rense den for alle hundehårene.

Og gode venner - det er de vist: :-P

Gode venner?......hunden og skjorten?! :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Sig mig, har i allerede drukket de bajsere ;) ?

Stil lige den tomme kasse til side, så jeg ikke skvatter over den, når jeg kommer ind ad døren, taaaak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sig mig, har i allerede drukket de bajsere ;) ?

Stil lige den tomme kasse til side, så jeg ikke skvatter over den, når jeg kommer ind ad døren, taaaak :)

Bare rolig ÅE, vi sidder ved køkkenbordet og hygger os.......du kigger bare ind når du er færdig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Bare rolig ÅE, vi sidder ved køkkenbordet og hygger os.......du kigger bare ind når du er færdig :D

Nåeee, det er jer vi kan høre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...