Butch 5198 Skrevet 30. August, 2014 Ha!.......der fik jeg jer sgu! Har - igen igen - besøgt denne perle af en kvinde, og den eneste skuffelse jeg oplevede var at jeg ikke havde booket hele dagen Der er skrevet mange roser herinde omkring hende den smukke fra Fyn, også fra min hånd, så jeg vil undlade at skrive en mere. Vil bare sige tak til dig SEM for atter en uforglemmelig stund sammen med dig PS. 36:16:27 ....(you know what I mean) 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 30. August, 2014 36:16:27... Er det din rekord ! ? Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 30. August, 2014 36:16:27... Er det din rekord ! ? Venligst French Nej, men det var hvad vi nåede :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 30. August, 2014 Ha!.......der fik jeg jer sgu! Har - igen igen - besøgt denne perle af en kvinde, og den eneste skuffelse jeg oplevede var at jeg ikke havde booket hele dagen Der er skrevet mange roser herinde omkring hende den smukke fra Fyn, også fra min hånd, så jeg vil undlade at skrive en mere. Vil bare sige tak til dig SEM for atter en uforglemmelig stund sammen med dig PS. 36:16:27 ....(you know what I mean) He, he... din slambert..! Og selv tak, du skønne... PS. But Who's counting..? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 599 Skrevet 30. August, 2014 Det er squ humor Dressmann 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 30. August, 2014 Butch1 stjal desværre min overskrift til en anmeldelse Fik følgende besked i en mail 'Håber jeg levede op til dine forventninger, og at du har det godt - i krop og sjæl.' Kunne desværre svare benægtende Barren var sat for lavt - Hun overgik langt mine forventninger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nummer7 40 Skrevet 30. August, 2014 God humor, Butch1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 30. August, 2014 (edited) Nej, men det var hvad vi nåede En halv time og seks minutter? Er det ikke lidt for fedtet for et besøg på Fyn? Jeg ville da ikke lægge under 90 minutter :) Redigeret 30. August, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 30. August, 2014 Mon ikke SEM vil være iklædt læder og bullwhip næste gang Butch1 kommer på besøg - han fortjener ihvertfald nogle stryg for den grove joke Venligst Spunsen/Bundstokken 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 30. August, 2014 En halv time og seks minutter? Er det ikke lidt for fedtet for et besøg på Fyn? Jeg ville da ikke lægge under 90 minutter :) Hvem siger det er tid der er målt her :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 30. August, 2014 Mon ikke SEM vil være iklædt læder og bullwhip næste gang Butch1 kommer på besøg - han fortjener ihvertfald nogle stryg for den grove joke Venligst Spunsen/Bundstokken Damn du fik lige den indre biograf sat i overgear der!!........tror hun kunne være rigtig fræk i læder Og hvis det er prisen for at få lov til at besøge SEM igen, så lægger jeg gerne ryg til lidt stryg....... :-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 31. August, 2014 Mon ikke SEM vil være iklædt læder og bullwhip næste gang Butch1 kommer på besøg - han fortjener ihvertfald nogle stryg for den grove joke Venligst Spunsen/Bundstokken Ja, han er fræk som en slagterhund, ham Butch1! Men bare rolig - har styr på ham... - Efter et par timer eller tre, i mit lille univers, plejer han at være knap så kæk.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Polar Skrevet 31. August, 2014 Synes også at hun kunne være spændende i læder, selv om jeg foretrækker hende i noget mindre. Om ikke andet så fordi hun ud over alle de andre kvaliteter så også ville dufte så dejligt af ny bil. Nå, den har vist været brugt før, men vi prøver lige én gang til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 31. August, 2014 Ja, han er fræk som en slagterhund, ham Butch1! Men bare rolig - har styr på ham... - Efter et par timer eller tre, i mit lille univers, plejer han at være knap så kæk.. Nej, så er han from som et lam Så går han derfra med vandkæmmet hår, og skjorten knappet helt op........... Hvis han kan finde den :P 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Polar Skrevet 31. August, 2014 Nej, så er han from som et lam Så går han derfra med vandkæmmet hår, og skjorten knappet helt op........... Hvis han kan finde den Hej Butch1. Du skal ikke lede efter din skjorte. Jeg fik den vist med hjem. Jeg kunne heller ikke forstå, at den var så stor, og at knapperne nærmest var flået af. Du kan få den tilbage til okt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 31. August, 2014 Hej Butch1. Du skal ikke lede efter din skjorte. Jeg fik den vist med hjem. Jeg kunne heller ikke forstå, at den var så stor, og at knapperne nærmest var flået af. Du kan få den tilbage til okt. Humor på et højt plan! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 31. August, 2014 Hej Butch1. Du skal ikke lede efter din skjorte. Jeg fik den vist med hjem. Jeg kunne heller ikke forstå, at den var så stor, og at knapperne nærmest var flået af. Du kan få den tilbage til okt. Tak Polar, Du kan bare hænge den i gangen hos SEM Du kunne vel ikke være en ven, og lige sy de knapper fast igen, og eventuelt sætte nye i hvis der mangler nogen? Ville det være for meget at bede om også at få den vasket og strøget? :-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 31. August, 2014 Du kan få den tilbage til okt. Lagde ikke lige mærke til den sidste linie du skrev. Så kan jeg jo lige nå at stille en pose øl til dig som tak for hjælpen :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Polar Skrevet 31. August, 2014 Jo tak! En ramme classic vil være velkommen. Så skal jeg nok også rense den for alle hundehårene. Og gode venner - det er de vist: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 31. August, 2014 Jo tak! En ramme classic vil være velkommen. Så skal jeg nok også rense den for alle hundehårene. Og gode venner - det er de vist: Gode venner?......hunden og skjorten?! :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 31. August, 2014 Sig mig, har i allerede drukket de bajsere ? Stil lige den tomme kasse til side, så jeg ikke skvatter over den, når jeg kommer ind ad døren, taaaak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 31. August, 2014 Sig mig, har i allerede drukket de bajsere ? Stil lige den tomme kasse til side, så jeg ikke skvatter over den, når jeg kommer ind ad døren, taaaak Bare rolig ÅE, vi sidder ved køkkenbordet og hygger os.......du kigger bare ind når du er færdig :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 31. August, 2014 Bare rolig ÅE, vi sidder ved køkkenbordet og hygger os.......du kigger bare ind når du er færdig Nåeee, det er jer vi kan høre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Polar Skrevet 31. August, 2014 Go'nat venner - og tak for en hyggelig dag. Vi ses i Odense. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg