Hop til indhold
Guest Grækeren

Anmeld ????

Recommended Posts

Guest Grækeren

...med hensyn til funktionen anmeld af indlæg her på EG, der er jo en hel del spam som bliver anmeldt via denne

funktion som gør Mod's/adm opmærksom på disse indlæg, og det skal selvfølgelig ikke give anledning til feed back fra ledelsen side....fair nok.

 

Men der er andre områder hvor anmeld funktionen bliver brugt såsom personlige angreb, afsporinger osv....vil det ikke i disse

tilfælde være rart at kunne få en tilbagemelding fra ledelsen's side om hvordan de ser på anmeldelsen, og vil håndtere den ????

 

Ved godt det er på frivillig basis siden bliver drevet, og der allerede bliver brugt en masse tid/resurser...respekt for det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Græker

 

Man kan ønske sig meget her i verden.

 

Men det ligger fast, at vi i moderator-teamet ikke har mulighed for at besvare alle de anmeldelser personligt med pms til anmelderen.

 

Jeg kan godt forstå, at den service er ønskværdig, det har jeg fuld forståelse for, men vi kan ikke efterkomme den.

 

Hvis man anmelder noget, og vi ikke gør det som anmelderen mener vi bør gøre, er det nok fordi vi ser lidt anderledes på det. Vi har ikke tid til på udførligt at forklare hvorfor skriftligt pr pm på hver eneste anmeldelse, med det antal anmeldelser vi modtager.

 

Enkelte gange har vi dog skrevet til anmelder, hvis vi har fundet det meget nødvendigt. Når vi har gjort det oplever brugeren der får pm'en at de tror vores pm er et diskussionsoplæg og vi får en længere pm retur i de fleste tilfælde, specielt hvis det indlæg han har anmeldt er gået ud over ham eller den pige han kan lide, for så er der følelser på spil hos anmelderen. Det er så sjældent at vi svarer på en sådan returpm også, da vi jo har gjort opmærksom på vores holdning, og så kan brugeren jo så mene noget andet.

 

Man siger at der er ligeså mange fodboldslandstrænere som der er mennesker i Danmark. Der er næsten også ligeså mange moderatorer på Eroguide, som der er aktive brugere. Det gør at der kommer mange anmeldelser, og det er rigtig godt at I anmelder, bliv endelig ved med det tak, men vi må bare erkende, at vi ikke kan besvare dem alle, og sådan ligger landet desværre.

 

Det er værd at huske på et par ting. Det er et gratis forum, som Administrator driver på underskudsbasis, der er en række moderatorer, der ved siden af deres fritids- og arbejdsliv ligeledes bruger en del timer på det ugentlig. Men da vi også har et fritids- og arbejdsliv så kan vi ikke på en hverdag bruge 2-4 timer på Eroguide. Det gør at vi ikke kan efterkomme alle ønsker, og dit ønske kan vi ikke efterkomme. Det gør også nogle gange, at vi først får besvaret nogle af de mange pms vi modtager i weekenden, selvom man f.eks. tilskriver en moderator i løbet af ugen.

 

Det nærmeste man kan sige, er, at man har dog undtagelsesvist mulighed for at sende en pm til en moderator, hvis man undtageslesvist meget gerne vil have en forklaring på en anmeldelse, man har lavet og hvor vi måske ikke har gjort som man mente vi burde gøre, og så kan vi godt besvare en sådan henvendelse. På de pms vi løbende modtager, så er vi helt bevidste om at mange brugere gør brug af dette også. ;)

 

 

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Kan man ikke bare få en kvittering på at anmeldelsen er modtaget. Den kan i vel ligge ind som en standard meddelelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan man ikke bare få en kvittering på at anmeldelsen er modtaget. Den kan i vel ligge ind som en standard meddelelse

 

Om det er teknisk muligt lader jeg Admin at undersøge. Vi får alle i ledelsen en kopi af anmeldelsen automatisk når vi logger ind, så vi modtager den alle, og de bliver læst, men det kan da være en god ide i at sende en autotekst ud, når den første moderator har set anmeldelsen, også for nye brugere der løbende kommer til, som måske ikke ved hvordan det foregår, så jeg lader forslaget gå videre til Admin.

Del dette indlæg


Link til indlæg
.... Man siger at der er ligeså mange fodboldslandstrænere som der er mennesker i Danmark. Der er næsten også ligeså mange moderatorer på Eroguide, som der er aktive brugere. Det gør at der kommer mange anmeldelser, og det er rigtig godt at I anmelder, bliv endelig ved med det tak, men vi må bare erkende, at vi ikke kan besvare dem alle, og sådan ligger landet desværre.  

 

Se, det er jo en rigtig god begrundelse, som de fleste nok vil anerkende og acceptere.

Jeg synes i hvert fald, at det er en god parallel. Hører jeg et ekko af salig Ricardo?

 

Kunne man imidlertid ikke indstille "maskineriet" med en automatisk svarordning, der siger et eller andet i retning af, at anmeldelsen er modtaget, vil blive behandlet og i givne fald besvaret?

Lidt a la gmail, hvor man kan lægge en automatisk besked om, at man er bortrejst, men at henvendelse kan ske .....

 

Selv behøver jeg ingen kvittering for anmeldelse af f. eks spam.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Om det er teknisk muligt lader jeg Admin at undersøge. Vi får alle i ledelsen en kopi af anmeldelsen automatisk når vi logger ind, så vi modtager den alle, og de bliver læst, men det kan da være en god ide i at sende en autotekst ud, når den første moderator har set anmeldelsen, også for nye brugere der løbende kommer til, som måske ikke ved hvordan det foregår, så jeg lader forslaget gå videre til Admin.

 

....ok, så er det jo forståeligt at det er en stor opgave ;) ...for at forenkle det kunne man jo dele opgaverne imellem Mod's således at 

hver Mod havde et forum hver, og anmeldelserne gik direkte til den Mod der havde opgaven i pågældende forum, og derved havde

mulighed for at reagere med en tilbagemelding til anmelder om håndteringen af sagen i det videre forløb....hvilket selvfølgelig ikke skal

give grundlag for en diskussion, men mere en information :) ......og ja, der er kun en "Morten Olsen" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fint forslag Borende X som jeg vil gå videre med.

Også fint forslag, Græker, som vi også har tænkt på før men vi valgte ikke at gennemføre forslaget idet dele af ledelsen tit er fraværende f.eks. ferie, arbejdsrejser, travlt på jobbet og i privatlivet og anmeldelserne skal vi jo hurtigt tage stilling til, idet anmeldelserne tit vedrører noget vi straks bør gribe ind overfor ifølge anmelderen. Vi er tidligere med rette blevet beskyldt for at reagere for sent, så det er sådan at den først ledige moderator tager den sig af de uekspederede anmeldelser der måtte være og laver dem han kan nå hvis kan ikke kan nå dem alle. Derfor valgte vi ikke at dele forummet op internt.

I tvivls tilfælde kan vi vende det internt inden vi gør noget.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

derudover ser vi jo naturligvis ikke sagerne 100% ens selvom vi bakker trufne beslutninger helt op. I udgangspunktet er der mulighed for at vi så vil have forskellig opfattelse af hvad der er OK/Ikke-OK eller Haram/Halal i disse multikulti-tider. Det vil jo så, hvis vi havde hver sine fora over tid give en oplevelse af at der blev reageret forskelligt alt efter om det var jylland, sjælland hyggesnak eller sexevents. 

 

Og som Moderator så rigtigt skriver, indimellem får vi anmeldelser som vi vender internt, både fordi vi oplever selv at være inhabile, eller fordi vi simpelthen ikke har den "helt rigtige og klare løsning" på sagen

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fint forslag Borende X som jeg vil gå videre med.

 

Er det ikke det samme som Sisse skrev i et tidligere indlæg på denne tråd, altså at få en kvttering for at en anmeldelse var modtaget/læst. :???:

 

Jeg synes rent personligt at det vil være fint at modtage en besked hvis moderator ikke ser nogen grund til at tage sig af en anmeldelse; men jeg er godt klar over at det vil være en ekstra arbejdsbyrde, så derfor lever jeg udmærket uden, også selvom en enkelt eks-moderator altid har været flink til at begrunde den trufne beslutning i en pm. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...