Hop til indhold

Recommended Posts

Var en tur forbi Linda her til aften, synes jeg ville dele denne vidunderlige oplevelse med jer.

Var på jagt efter en omgang god sex, lysten faldt på Linda i Kolding. Da jeg fandt hendes profil på side6 havde jeg en lille mistanke om at de billeder var Photoshop når det er bedst, men jeg blev virkelig overraskende...

Døren gik op og der stod hun, en lille og utrolig smuk kvinde. Hun er vel 155/160 høj, en rigtig ung pige krop, et kanon flot ansigt, frække øjne og et kæmpe smil.

Hun er 100% nøjagtig som hendes billeder, vidunderlige flot.

Jeg blev så overrasket at jeg selvfølgelig tog en hel time med hende.

Det var hver en krone værd. Hold op en skønhed...

Vi snakket lidt om prisen, en halv time koster 1000 kr, men jeg kunne få en time før 1500 kr.

Hun tog langsomt mit tøj af, mens hun kysset og kærtegne min krop, da jeg stod nøgen begyndte hun at give mig en utrolig hård erektion, mens hun nusset og kyssede mine testikler. Så fisket hun et kondom frem, hun må have haft det i hånden fra starten af, pakket det ud og med munden lod det glide ned over min pik. Så gav hun ellers min pik en omgang, og sikke en omgang, i 15/20 min havde hun min pik i munden, den blev brugt som en slikkepind, der var ikke brug for hendes hænder, hun kunne godt nok sutte.

Alt i mens hun kigget mig i øjnene, et rigtigt frækt blik.Hun spurgte om jeg var klar til at kneppe hende, hun var ved at blive lidt træt i munden, det er helt fair nok, for det er uden tvivl det bedste blowjob jeg nogensinde har fået !!

Hun gled op på sengen, kærtegner hendes mis, kigge op på mig og siger " fuck me, hard"

Og det blev hun sku godt nok...

Vi brugte hele sengen, halvdelen af gulvet og op af væggen. 40 minutter og det var slut.

Hun var så lækker i hele tiden, hun var tændt og virket som om hun nød det.

Vi snakket i 10/15 min bagefter og jeg sagde mange tak og pænt farvel, i døren fik jeg et knus og et kys på kinden...

Alt i alt, en vidunderlig oplevelse og fyld valuta for pengene.

Stedet: 7, det er lidt slidt og der var ikke et vindue, så der var 35 grader i rummet.

Pigen: 10, uden diskussion, hundes billeder er 100% ægte.

Linda-Kolding- : http://side6.dk/resultatside/?q=koldingstudie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sønderjyden: Nej hun er ikke dansk, er lidt i tvivl om hendes nationalitet, måske et af østlandene.

Men hun snakker perfekt engelsk, super let at snakke med.

Riesenschwanz: Mange tak, jeg synes jeg ville dele denne skønhed med jer alle.

Hun er ikke bare veltrimmet, jeg vil gå så langt at bruge ordet SMUK om hende, både krop og ansigt er vidunderligt.

Redigeret af BullVest

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh nej... Det er jeg ked af at høre, du er gået glip af en super oplevelse.

Men det er ikke første gang hun er i Kolding, så hold øje med klinikken.

Hvis jeg støder på hende eller høre hvor hun er skal jeg nok give besked.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...