Hop til indhold

Moden frækkert i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Var forbi denne modne frækkert i Vejle forleden, da jeg spottede hendes annonce: https://annoncelight.dk/annonce/148689/nyhed-i-vejle-sf

Jeg kontaktede hende og fandt ud af at hun ville ligge klar blindfolded, hvorefter man bare skulle møde op og lege... :-) Det lød jo rimelig easy.

Så jeg mødte op på det anviste sted (diskret hotel i Vejle C), hvortil jeg havde fået udleveret en kode for at kunne lukke mig ind. Koden fik jeg via SMS umiddelbart før. Jeg listede ind og fandt værelset, som hun havde booket. Døren stod lidt på klem og en svag summen kom mig møde. Hun lå simpelthen halvnøgen på sengen med bind for øjnene og med en stor dildo som hun brugte til at tilfredsstille sig selv med. Hun bød mig velkommen og vi fik afregnet (30 min 1000,- med superfransk).

Resten af seancen er lidt privat, men jeg kan afsløre at det var sindsygt pirrende! :-)

Dog ikke det bedste blow jeg har fået. Det var en anelse for rutinepræget. Men hendes engagement fejlede ikke noget og det var tydelig lyst, der drev hende. Så ægte indlevelse og dermed pengene værd synes jeg.

Skrevet

Hvordan afregne hun med bind for øjnene?

Skrevet
  • Author

Tror hun havde sørget for tilpas meget "luft" under blindfoldet således hun rent faktisk kunne se ud under og dermed kontrollere at hun ikke blev snydt. Ellers ved jeg det ikke. Hun protesterede i hvert fald ikke over de sedler, hun fik.

Skrevet
  • Author

Rimelig normal bygget. Hverken tyk eller tynd. Hun lå udelukkende på ryggen under hele, men det kunne ikke skjule at hendes bryster hang en smule.

Skrevet

Jeg har besøgt hende flere gange, er desværre rent økonomisk blevet "afhængig" af hendes koncept, ellers kan jeg kun give top point for de oplevelser jeg har fået hos hende. jeg tager hende dog også bagfra og kommer til sidst over hendes røv eller kusse hvis det er forfra. Er vild mede hendes brystvorter som er stive og kan sprøjte hvis man ellers tænder på det. Hun er en flot flad mave, bryster hænger lidt, lår lidt for bløde, hun kunne godt være lidt mere trænet. Hun har altid sorte strømper og hofteholder og stilletter på og en rød dildo som hun er godt i gang med når man kommer ind. God stram kusse.

• 6 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.