Hop til indhold
Guest knaldehunden

Lilly Aarhus

Recommended Posts

Guest knaldehunden

Hej vil lige fortælle om en skøn oplevelse jeg havde med Lilly Fredag formiddag. Lilly er hende her  http://www.sexpiger.dk/lilly

en dejlig ung amatør pige der kun har jobbet som glædespige, når hun har lyst til det, og det mærker man hun er medlevende under sexen og kysser livligt. En dejlig pige, Jeg bestilte en Halv time med Dansk og Fransk og jeg fik valuta for de 900kr det kostede.

Lilly er en lækker pige som oprindeligt stammer fra Brasilien så dejligt sydlandsk udseende har hun.Men taler perfekt dansk da hun har været her siden hun var 8 år.. bestemt en pige jeg varmt kan anbefale og jeg er der næste gang hun annoncerer på sexpiger... :-P

 

Knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej vil lige fortælle om en skøn oplevelse jeg havde med Lilly Fredag formiddag. Lilly er hende her  http://www.sexpiger.dk/lilly

en dejlig ung amatør pige der kun har jobbet som glædespige, når hun har lyst til det, og det mærker man hun er medlevende under sexen og kysser livligt. En dejlig pige, Jeg bestilte en Halv time med Dansk og Fransk og jeg fik valuta for de 900kr det kostede.

Lilly er en lækker pige som oprindeligt stammer fra Brasilien så dejligt sydlandsk udseende har hun.Men taler perfekt dansk da hun har været her siden hun var 8 år.. bestemt en pige jeg varmt kan anbefale og jeg er der næste gang hun annoncerer på sexpiger... :-P

 

Knaldehunden

Hej KH

 

hvordan var facaliteterne. der hvor billeder er taget ser det ikke hyggeligt ud.

ellers tak for info

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Rigtigt 8000, faciliteterne kunne godt være bedre, men vi hyggede på en madras måske lejlighedens soveværelse, fik ikke tilbudt bad, lejligheden lignede en der kun bruges til formålet men den var ok. 

 

knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Rigtigt 8000, faciliteterne kunne godt være bedre, men vi hyggede på en madras måske lejlighedens soveværelse, fik ikke tilbudt bad, lejligheden lignede en der kun bruges til formålet men den var ok. 

 

knaldehunden

 

okay takker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Trist du ikke lurede min mail :)

Ja mor26  :-| en anden gang 

 

Nyland du får hendes adresse af hende, når du har lavet en aftale :shock:

 

 

Knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...