Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

syntes jeg ville skrive en anmeldelse af stedet.

stedet er et lille kælder lokale og der gives ikke nogen seksuelle ydelser, tror heller ikke man har lyst til det siden der kun er et bambus rullegardin mellem for og baglokale og hun ikke låser hoveddøren og har haft folk gå ind af den 2 gange mens jeg var der, en gang var det en fyr der vidst ledte efter et spiller sted, en anden gang var det en øldre arabisk herre som satte sig i sofaen og begyndte at hyggesnakke med hende, tror det han har gjort før. (så behold underbukserne på når i ligger jer op)

der ligger en beauty shop lige ved siden af, så man kan smide konen af der for at få ordnet negle mens man får en massage :)

ejeren er en 68årig thai dame, der giver en god hård helkropsmassage dog synes jeg den bliver lidt stresset når hun kommer til hovedbunds massagen, eller også er det fordi det gør nas at håret bliver trykket rundt der.

prisen er 350 for en time. TLF: 32 84 57 84, hun taler dansk

åbent: man-fre: 10-18 mener jeg

lør: 10-14

stedet kan virke lidt koldt og tror hun genbruger håndklæderne, da man godt kan få et en kold og klam følelse når de bliver lagt på, men massagen er god og damen meget flink.

og så er hun glad for en eller anden olie hun smørrer på efter hun er færdig der lugter som et jenka tyggegummi, og den smitter af på tøjet så det skal i vask når du kommer hjem, der er ikke mulighed for bad på stedet

Skrevet
  • Author

vil nu ikke kalde det en advarsel, massagen er super, det er bare nogle dumme lokaler hun ligger i, prøver at komme der et par gange om måneden, hun har ikke altid så mange kunder men hun fortrækker gerne at man ringer og booker tid i stedet for at bare møde op.

og så kunne den måske lige komme på listen :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.