Hop til indhold
youngman

Hvor er der massagebrikse med hul til hovedet..

Recommended Posts

Æhhh, det er vel ikke på sjælland?

Undskyld, bemærkede ikke lige at skulle være på Sjælland og at det skulle være med Thaimassage, da jeg mest fokuserede på overskriften og der ikke stod noget nærmere nede i teksten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sri Ma Lai på Øster Voldgade, god massage oven i købet.

Nå, det glæder mig, at hullet er der endnu.

Jeg fik i sin tid under Royal Thai flere gange massage af Jintana. Hun var en lidt sur mokke, men gav fremragende massage og en guddommelig svensker. Ellers intet andet. Men jeg kan forstå, at hullet er gået i arv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld, bemærkede ikke lige at skulle være på Sjælland og at det skulle være med Thaimassage, da jeg mest fokuserede på overskriften og der ikke stod noget nærmere nede i teksten.

Tråden er altså i "Anmeldelser af thaimassage og thaipiger på Sjælland og KøbenhavnEfterlysninger" :wink: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tråden er altså i "Anmeldelser af thaimassage og thaipiger på Sjælland og KøbenhavnEfterlysninger" :wink: 

Bemærkede jeg desværre ikke, da jeg normalt går ind via "nyt indhold" - og der står der altså ikke med store advarselslamper at jeg nu bevæger mig ind på djævleøen  :roll:

Ville egentlig også bare have skrevet at man kan købe dem her:

http://www.harald-nyborg.dk/search?q=massagebriks

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Default User sagde den 30 Aug 2014 - 8:07 PM:

Massagepigen har hul til ansigtet. Det findes mellem hendes lår. Der er faktisk to; et til tungen og et til næsen!

:ugeek:

hvilken vej skal hun så vende for den bedste oplevelse ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja spørgsmålet er meget simpelt.

Hvilke klinikker har de "rigtige" massagemadrasser med hul i til hovedet, så man ikke skal ligge med bøjet nakke.

gam rai:

http://www.gamraimassage.dk/index.html

Der er et sted til i Kbh (som ikke allerede er nævnt) - jeg kan bare ikke komme i tanker om det.

Hvis jeg husker rigtigt har de også i Herlev Thai Wellness (det er længe siden jeg var der):

http://www.herlev-thaiwellness.dk/index.htm

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det undrer mig, at ingen har nævnt Ratree, som ellers er ret populær herinde.

Jeg synes dog, at det kan være lidt upraktisk at ligge med hovedet nede i et hul i madrassen, når hun sætter sig ved hovedet helt nøgen med et ben på hver side af hovedet for at massere. Men det betød så bare rygmassage og hovedmassage samtidig.  :wink: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...