Gungner 2635 Skrevet 28. August, 2014 Er der nogen der kan oplyse mig om hvad forskellen er mellem dampbad, hamam, biosauna, sauna, osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 28. August, 2014 No idea, men jeg ved at når der bliver hældt vand på stenene i en sauna, så føles det meget varmere på grund af dampen (luftfugtigheden), så mon ikke et dampbad er rigtig rigtig varmt? Frk. Google ved sikkert mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 28. August, 2014 Er der nogen der kan oplyse mig om hvad forskellen er mellem dampbad, hamam, biosauna, sauna, osv. Sauna kender vi alle, det er tørt og varmt ca.100 grader, føles som en ørken hede. Dampbad, er med damp/tåge, varmt og fugtigt Hamam (tyrkisk bad) er også dampbad med bodyscrub og massage Biosauna er mindre varmt 65-70 grader, føles ligesom en tropenat i Bangkok Jeg har prøvet alle varianter og elsker det, Hamam kan anbefales, jeg synes Biosauna er lidt fesen, jeg fortrækker først sauna og så dampbad. Artemis alle flest varianter, og dækker dampbad, Hamam, biosauna, sauna. Palace har sauna hvor der en saunamester hvirvler heden rundt med et håndklæde. Aca har Haman, sauna GT har kun sauna Samya har sauna og dampbad Oase har sauna World sauna og dampbad Harmony sauna Sauna er mest alm. i klubberne, derfor hedder de også saunaclubs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13834 Skrevet 28. August, 2014 FKK Atmos i Harburg (lige syd for Hamburg) har overkill med 4 saunaer med forskellige varmegrader - den undendørs - den finske er dog varmest. Desuden har de 2 dampbade - den ene er dog en sauna-damp-bad - hvad det så lige går ud på?, men de er begge ret små - men egentlig har de så 5 saunaer http://www.atmos-fkk.de/main.html Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 28. August, 2014 FKK Atmos i Harburg (lige syd for Hamburg) har overkill med 4 saunaer med forskellige varmegrader - den undendørs - den finske er dog varmest. Desuden har de 2 dampbade - den ene er dog en sauna-damp-bad - hvad det så lige går ud på?, men de er begge ret små - men egentlig har de så 5 saunaer http://www.atmos-fkk.de/main.html Atmos er en labyrint Artemis har også 4-5 saunatyper og den nye udenfor ved pool området, de har 2 pool, World har også 2 pool. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13834 Skrevet 28. August, 2014 (edited) Atmos er en labyrint Artemis har også 4-5 saunatyper og den nye udenfor ved pool området, de har 2 pool, World har også 2 pool. Atmos har også 2 pools - en kold,som pigerne ikke vil i - og en varmere, hvor man vist godt kan lokke dem med til det ene og det andet - mod betaling naturligvis - de har bare ikke gjort så meget ud af hyggen omkring de 2 pools - de er ligesom lidt firkantede, man kan kun sidde langs den ene side og der er trods den labyrintiske opbygning ingen naturlig gennemgang til andre rum, så der mangler ligesom lidt gennemtræk af søde piger til at løfte stemningen og man kommer hurtigt til at føle sig alene, når man nøgen svømmer rundt i det friske vand for at køle organet ned. Redigeret 28. August, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 28. August, 2014 Atmos har også 2 pools - en kold,som pigerne ikke vil i - og en varmere, hvor man vist godt kan lokke dem med til det ene og det andet - mod betaling naturligvis - de har bare ikke gjort så meget ud af hyggen omkring de 2 pools - de er ligesom lidt firkantede, man kan kun sidde langs den ene side og der er trods den labyrintiske opbygning ingen naturlig gennemgang til andre rum, så der mangler ligesom lidt gennemtræk af søde piger til at løfte stemningen og man kommer hurtigt til at føle sig alene, når man nøgen svømmer rundt i det friske vand for at køle organet ned. På Oase, World og Villa Vertigo har jeg mange gange lokket pigerne i poolen på varme sommer dage uden at det koster noget Jeg har blandt andet spillet bold i poolen med splitternøgne piger, jeg har dykket efter deres røv og misser, svømmet igennem benene på pigerne, ja der var mange lege vi kunne lege 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg