Hop til indhold
Gungner

Sauna osv.

Recommended Posts

No idea, men jeg ved at når der bliver hældt vand på stenene i en sauna, så føles det meget varmere på grund af dampen (luftfugtigheden), så mon ikke et dampbad er rigtig rigtig varmt?

Frk. Google ved sikkert mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der kan oplyse mig om hvad forskellen er mellem dampbad, hamam, biosauna, sauna, osv.

Sauna kender vi alle, det er tørt og varmt ca.100 grader, føles som en ørken hede.

Dampbad, er med damp/tåge,  varmt og fugtigt :P

Hamam (tyrkisk bad) er også dampbad med bodyscrub og massage

Biosauna er mindre varmt 65-70 grader, føles ligesom en tropenat i Bangkok

Jeg har prøvet alle varianter og elsker det, Hamam kan anbefales, jeg synes Biosauna er lidt fesen, jeg fortrækker først sauna og så dampbad.

Artemis alle flest varianter, og dækker dampbad, Hamam, biosauna, sauna.

Palace har sauna hvor der en saunamester hvirvler heden rundt med et håndklæde.

Aca har Haman, sauna

GT har kun sauna

Samya har sauna og dampbad 

Oase har sauna

World sauna og dampbad

Harmony sauna

Sauna er mest alm. i klubberne, derfor hedder de også saunaclubs :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

FKK Atmos i Harburg (lige syd for Hamburg) har overkill med 4 saunaer med forskellige varmegrader - den undendørs - den finske er dog varmest. Desuden har de 2 dampbade - den ene er dog en sauna-damp-bad - hvad det så lige går ud på?, men de er begge ret små - men egentlig har de så 5 saunaer  :roll:

http://www.atmos-fkk.de/main.html

Del dette indlæg

Link til indlæg

FKK Atmos i Harburg (lige syd for Hamburg) har overkill med 4 saunaer med forskellige varmegrader - den undendørs - den finske er dog varmest. Desuden har de 2 dampbade - den ene er dog en sauna-damp-bad - hvad det så lige går ud på?, men de er begge ret små - men egentlig har de så 5 saunaer  :roll:

http://www.atmos-fkk.de/main.html

Atmos er en labyrint :P

Artemis har også 4-5 saunatyper og den nye udenfor ved pool området, de har 2 pool, World har også 2 pool.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Atmos er en labyrint :P

Artemis har også 4-5 saunatyper og den nye udenfor ved pool området, de har 2 pool, World har også 2 pool.

Atmos har også 2 pools - en kold,som pigerne ikke vil i - og en varmere, hvor man vist godt kan lokke dem med til det ene og det andet - mod betaling naturligvis :wink:   - de har bare ikke gjort så meget ud af hyggen omkring de 2 pools - de er ligesom lidt firkantede, man kan kun sidde langs den ene side og der er trods den labyrintiske opbygning ingen naturlig gennemgang til andre rum, så der mangler ligesom lidt gennemtræk af søde piger til at løfte stemningen og man kommer hurtigt til at føle sig alene, når man nøgen svømmer rundt i det friske vand for at køle organet ned. 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Atmos har også 2 pools - en kold,som pigerne ikke vil i - og en varmere, hvor man vist godt kan lokke dem med til det ene og det andet - mod betaling naturligvis :wink:   - de har bare ikke gjort så meget ud af hyggen omkring de 2 pools - de er ligesom lidt firkantede, man kan kun sidde langs den ene side og der er trods den labyrintiske opbygning ingen naturlig gennemgang til andre rum, så der mangler ligesom lidt gennemtræk af søde piger til at løfte stemningen og man kommer hurtigt til at føle sig alene, når man nøgen svømmer rundt i det friske vand for at køle organet ned. 

På Oase, World og Villa Vertigo har jeg mange gange lokket pigerne i poolen på varme sommer dage uden at det koster noget :)

Jeg har blandt andet spillet bold i poolen med splitternøgne piger, jeg har dykket efter deres røv og misser, svømmet igennem benene på pigerne, ja der var mange lege vi kunne lege :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...