Hop til indhold

Recommended Posts

Hej brødre.

Her kommer en lille anmeldelse af Miss Lulu hos Hollywoodpigerne.

Jeg kontaktede Lulu via SMS for at høre om priser og om hun havde tid, super venlige sms'er og da jeg senere snakkede i tlf med hende, så bekræftede stemmen også en masse positivt og lækkert :)

Jeg aftalte en halv time og det fortrød jeg ikke.

Stedet er rimelig diskret, og når man først er kommet ned i "hulen" i kælderen, så var stedet ret ok.

Lulu er super lækker i den lidt mørke belysning, men vil gætte hende til at være lidt ældre end hun selv siger/skriver. Men pyt..

Jeg havde som sagt bestilt en halv time og så frem til en masse fræk hygge og især en masse sprøjte orgasmer til Lulu, det er jeg ret fascineret af.

Og jeg må sige hun giver den max gas hvad det angår, hun sætte sig på huk og spillede pikken af på hendes fisse, og vupti så sprøjtede hun efter 30 sekunder. Viiiildt !

Lad mig bare sige at hun kommer let og hun sprøjter hver gang !! Og meget..

Er man til det, så er Lulu helt klart et besøg værd.

Hun er super fræk, ved hvad hun gør og er ikke bange for at tage initiativ, og så har hun 100% indlevelse.

Lulu har kæmpe store silikone bryster og en piercing i missen, men hvis man er til det og til piger der kan sprøjte, så er hun et rigtigt godt bud på et besøg.

Vil holde min anmeldelse kort og undlade en masse detaljer som jeg ikke syntes hører til, det må være lulu's og min "hemmelighed".

Om jeg vil besøge hende igen, der må jeg nok sige ja.... Ikke lige i nærmeste fremtid, men vil helt klart godt bruge en halv/hel time sammen med hende igen.

Hedensted

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun lyder godt nok fristende - er der mon tale om den Lulu, der huserede i Pussy Club - Eskildsgade for ca 10 år siden?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for hjælpen med linket Moriarty :)

Kroppen er super, men ansigtet ser lidt ældre ud end de 35 (syntes jeg) og numsen er fast men sidder lidt lavere end en på 25... Men fuld ud en lækker tøs og oplevelse....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...