Christo80 21 Skrevet 28. August, 2014 Ny anmeldelse Som mange andre har jeg længe været anonym bruger af EG, men vil man nyde må man også nyde... Jeg besøgte ratree for knap 2 mdr. Siden dette efter flere gode beskrivelser, plus billederne tiltalte mig. Aftalen kom i stand på mail, og intet var aftalt på forhånd bortset fra 1 times massage. Jeg kommer til stedet, blir vist ind i fint rent og pænt rum, for lov at bade, og retur til værelset. Så kommer Ratree ind, smiler og er meget talende/flirtende, tilbyder om ikke jeg vil sove hos hende efter massage, (nok mest joke), men hun virker glad over at se mig. Vi har aldrig mødtes før men hun roser min krop og min alder. Det er en god start, men måske lidt for meget. Jeg blir klædt af af hende og hun smider selv det hele, derefter ganske ok massage og body-body, hun afslutter med Bj med kondom, hvis jeg ville kunne jeg også ha fået ridetur, men hendes b2b og kælende massage havde sku tændt mig for meget, så kunne mærke at sex ville ha sluttet alt for hurtigt! Bj var rigtigt godt. Bagefter fælles bad. Der blev ikke kigget på klokken på noget tidspunkt, og samlet var jeg der ca 1t15min Sted:10, diskret, private rum, rent og nye håndklæder Pigen: 7/10 det er jo en smagssag, men hendes alder, gætter på tæt på 40, så holder hun sig godt. Smiler og er glad, men lidt for mange kommentarer om at hun er øm efter mange kunder og hæs af at stønne... Pris: 1000kr for det hele, kun helt fair . Konklusion: beklager det blev så langt, min første anmeldelse. Hun er et besøg værd, men tror det blir en engangsoplevelse for mig 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. August, 2014 Ny anmeldelse Som mange andre har jeg længe været anonym bruger af EG, men vil man nyde må man også nyde... Jeg besøgte ratree for knap 2 mdr. Siden dette efter flere gode beskrivelser, plus billederne tiltalte mig. Aftalen kom i stand på mail, og intet var aftalt på forhånd bortset fra 1 times massage. Jeg kommer til stedet, blir vist ind i fint rent og pænt rum, for lov at bade, og retur til værelset. Så kommer Ratree ind, smiler og er meget talende/flirtende, tilbyder om ikke jeg vil sove hos hende efter massage, (nok mest joke), men hun virker glad over at se mig. Vi har aldrig mødtes før men hun roser min krop og min alder. Det er en god start, men måske lidt for meget. Jeg blir klædt af af hende og hun smider selv det hele, derefter ganske ok massage og body-body, hun afslutter med Bj med kondom, hvis jeg ville kunne jeg også ha fået ridetur, men hendes b2b og kælende massage havde sku tændt mig for meget, så kunne mærke at sex ville ha sluttet alt for hurtigt! Bj var rigtigt godt. Bagefter fælles bad. Der blev ikke kigget på klokken på noget tidspunkt, og samlet var jeg der ca 1t15min Sted:10, diskret, private rum, rent og nye håndklæder Pigen: 7/10 det er jo en smagssag, men hendes alder, gætter på tæt på 40, så holder hun sig godt. Smiler og er glad, men lidt for mange kommentarer om at hun er øm efter mange kunder og hæs af at stønne... Pris: 1000kr for det hele, kun helt fair . Konklusion: beklager det blev så langt, min første anmeldelse. Hun er et besøg værd, men tror det blir en engangsoplevelse for mig Fin og sober anmeldelse synes jeg Og den var da ikke for lang til min smag Selv har jeg kun været på stedet én gang og det var ikke hos Ratree selv, men en medarbejder, det var en oplevelse der ikke ligefrem animerede mig til at prøve igen, men det kunne da godt være at jeg skulle overveje det igen Ratree lyder efterhånden som et besøg værd Hilsen Dråben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Christo80 21 Skrevet 3. September, 2014 Fin og sober anmeldelse synes jeg Og den var da ikke for lang til min smag Selv har jeg kun været på stedet én gang og det var ikke hos Ratree selv, men en medarbejder, det var en oplevelse der ikke ligefrem animerede mig til at prøve igen, men det kunne da godt være at jeg skulle overveje det igen Ratree lyder efterhånden som et besøg værd Hilsen Dråben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Christo80 21 Skrevet 3. September, 2014 Lad mig høre om din oplevelse dråben evt. Bare pb, hvis du får prøvet ratree :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. September, 2014 Jeg beskriver min oplevelse i nedenstående link, men det var ikke Ratree, og jeg forstår at det var "en enlig svale" '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Håber det virker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg