Hop til indhold
8000

Bualuang Frederikshavn

Recommended Posts

Aften

Var forbi idag. Fik en supermassage uden hanky panky.

Stedet er lækkert og rent og damen kan massere samtidig med at hun er sød og smilende og som sidste plus så taler hun dansk.

Så hvis det er god massage der trækker så tøv ikke.

Venligst 8000

Bualuang Thai Massage

Rimmensgade 31

9900 Frederikshavn

Tlf : 52908410

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var forbi i sidste uge. det var ikke nogen god oplevelse. 400,- for en times dårlig kedelig massage af en uengageret pige der ikke talte dansk. da jeg vendte mig om tog hun fat i kalorius og spurte om jeg skulle have en tur. for 200,- ekstra fik jeg et kedeligt HJ. kan ikke anbefales. 

eneste plus var at der var pænt rent

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i dag.  Udmærket massage, fik mig til at slappe rigtig godt af.  Men hun ville meget gerne have lov til at give et handjob, men synes 800 kr var for meget, for massage og handjob, 

Gav 500 kr for massage, hvilket var meget dyrt, da jeg kun var der i 45 minutter.  ( jeg skal huske at spørge om prisen næste gang, jeg besøger et thaimassage)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa så vidt jeg ved er time prisen for Thai massage hos Jailak  500 kr (og det er samme ejer nu som Jasmin i Asylgade)!!

Korrekt alt for dyrt ,da jeg mener her fås kun middelmådig massage , men man kan da i det mindste forlange fuld tid for pengene ,.

som du er i din fulde ret til at give udtryk for før du forlader stedet. Atter engang  har jeg kun at sige Frederikshavn Thai massage steder mangler at justere kvalitet og priser .

Men det er et frit land så man har lov at søge andre græsmarker, . Måske tag turen til Ålborg  30 min kørsel

Håber alligevel du får en god dag i Frederikshavn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...