Hop til indhold
Ludwig537

En tur forbi Hvidovrevej 233.

Recommended Posts

Tilbud på en times oliemassage for 250kr drev mig spontant forbi Hvidovrevej 233. Normalt en af mine favoritsteder da jeg synes Helen derude, er en dejlig pige. Helen er så på ferie, så jeg var tvunget til at tage chancen og det var Pim, der åbnede døren.

Pim er en sød pige, meeen lidt for rund om maven til at jeg synes det er lækkert. Jeg havde sat næsen op efter en slank model men men.

Det blev en time med middelmådig oliemassage og da der var 10 minutter tilbage, kunne jeg ikke lade være at spørge, om hun kunne give et godt HJ og det mente hun. Jeg havde en 500kr i lommen og tja.

Det blev også en lidt tam afslutning med en hurtig rykker, men jeg gad ikke kommenterer det så det blev bare et kryds i "har prøvet, prøv ikke igen".

Hvis nogen har en god anbefaling på et par slanke piger, så tager jeg gerne noter! Pyt med alder og hængepatter, bare slank og gerne med en god røv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54

@Ludwig537..... Pim har lige været væk i næsten et år .... det kan vel give en rund mave til de fleste  :-P .... Jeg var overrasket og glad for at hun var kommet tilbage, og trøster mig med at summen af evner som regel er konstant...

Og så er det faktisk sjældent at thai-piger kommer tilbage til samme sted når de først er rejst. Du har nok bare været uheldig  :???: Sker desværre også for mig; men siger det til dem, og så er servicen en lille smule bedre næste gang..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...