Arne Diller 1019 Skrevet 27. August, 2014 Jeg stiller hjertens gerne diller til rådighed, såfremt enkelte af de daarmer skulle have lidt kriller i halsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13834 Skrevet 27. August, 2014 Jeg stiller hjertens gerne diller til rådighed, såfremt enkelte af de daarmer skulle have lidt kriller i halsen Hej Diller - skal du ikke have din signatur opdateret så 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 28. August, 2014 Hej Diller - skal du ikke have din signatur opdateret så Årh altså, din slambert!! Jeg vil jo også gerne stå til rådighed ud over lidt hals kriller :mrgreen: :mrgreen: Men ellers kunne jeg måske overveje følgende slogan: Hvis halsen har kriller, så prøv Arnes DIller. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13834 Skrevet 28. August, 2014 (edited) Årh altså, din slambert!! Jeg vil jo også gerne stå til rådighed ud over lidt hals kriller :mrgreen: :mrgreen: Men ellers kunne jeg måske overveje følgende slogan: Hvis halsen har kriller, så prøv Arnes DIller. Hvad så med: Hvis halsen har kriller missen den kildrer (evt. driller) prøv Arnes Diller Redigeret 28. August, 2014 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 28. August, 2014 Hvad så med: Hvis halsen har kriller missen den kildrer (evt. driller) prøv Arnes Diller Og den kunne blive leveret af dem her: http://www.liller-trans.dk/ (Jeg kan ikke copy/ paste billeder herfra, men læg lige mærke til deres logo oppe i venstre hjørne) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 28. August, 2014 Tak for hjælpen :-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg