Hop til indhold
nylonlover

Club Beverly 2000, NRW Tyskland, søger herrer til par arrangement

Recommended Posts

Jeg fik lige en mail fra klubben Beverly 2000 i Solingen-Burg ved Wuppertal (tæt på A1)
Arrangement på fredag den 29. aug. De mangler herrer til arrangement med alm. par (20 par tilmeldt) hvor konerne vil have lidt ekstra
 
"Momentan sind über 20 aktive Paare und mehrere Einzelladies bereits zum Event angemeldet! - Der Wunsch nach "aktiven" Herren und der entsprechende "Bedarf"
ist groß ... Gents absolut erwünscht! Bei der Party geht es um wirkliche "Geilheit", kein "gekaufter" Sex, keine "Hausdamen", sondern eine Party mit Menschen, die ihre Erotik besonders geniessen und wissen, was sie wollen!"
 
Klubbens hjemmeside
 
Anmeldelse af klubben her
 
Det er utroligt at der kommer så mange par. Prisen for par 60EUR er endda næsten lige så høj som for enkelte herrer 70 EUR. Men folk kommer også langvejs fra. Har oplevet at tale med et par der var fløjet fra Wien. Jeg kan desværre ikke komme, men hvis der er nogen der er på de kanter kan det anbefales som afveksling til de mere mekaniske købepige steder. "Es geht um wirkliche "Geilheit". Ellers holder de løbende arrangementer. Det ligger tæt på A1, nem og billig overnatning på Autobahnhotel Remscheid få km væk.
 
 

 

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...