ungfyr27 1 Skrevet 26. August, 2014 Har læst mange af anmeldelserne, mange af dem rigtig gode, men vil gerne have en (eller flere) mere opdateret anbefaling. nogle af stederne er måske også lukket eller der har været udskiftning sidenhen. Jeg vil helst ikke gå skuffet fra min første thaimassage:-) Gerne et sted hvor pigen er en Lille sød pige, måske 30 år plus minus, nok ikke så vigtig. Gerne med mulighed for det hele, men Kun hj er også ok. Gerne også lidt diskret sted, både udenfor og indenfor, så der ikke bare er et forhæng mellem et par brikse;-) i ved hvad jeg mener.. Håber på et par gode svar:-) tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 27. August, 2014 Ville køre til Daw i tørring. Vis du vil være sikker på ikke at blive skuffet. Eller noget i Vejle. Horsens er lidt død for tiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 158 Skrevet 29. August, 2014 Har læst mange af anmeldelserne, mange af dem rigtig gode, men vil gerne have en (eller flere) mere opdateret anbefaling. nogle af stederne er måske også lukket eller der har været udskiftning sidenhen. Jeg vil helst ikke gå skuffet fra min første thaimassage:-) Gerne et sted hvor pigen er en Lille sød pige, måske 30 år plus minus, nok ikke så vigtig. Gerne med mulighed for det hele, men Kun hj er også ok. Gerne også lidt diskret sted, både udenfor og indenfor, så der ikke bare er et forhæng mellem et par brikse;-) i ved hvad jeg mener.. Håber på et par gode svar:-) tak Hej! Generelt kan du få fuld pakke alle steder. Det med små søde thaipiger max 30 det er der ikke i Horsens det er generelt brede ældre piger. Så min anbefaling er at søge til andre byer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas_Horsens 113 Skrevet 15. September, 2014 Hos Lady Spa er der en lille sød pige omkring de 25...vil jeg tro...hun giver et rigtig godt HJ og en rigtig god massage. Hun kravler også op på din ryg, når du ligger på maven. Ret pirrende, faktisk... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tvillingen 36 Skrevet 16. September, 2014 Hos Lady Spa er der en lille sød pige omkring de 25...vil jeg tro...hun giver et rigtig godt HJ og en rigtig god massage. Hun kravler også op på din ryg, når du ligger på maven. Ret pirrende, faktisk... Har du evt. et navn på hende, og en idé om hvornår på dagen hun har vagt? Hende jeg var hos sidst dernede, var ejeren. Massagen var ok, og HJ elendig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas_Horsens 113 Skrevet 29. September, 2014 Har du evt. et navn på hende, og en idé om hvornår på dagen hun har vagt? Hende jeg var hos sidst dernede, var ejeren. Massagen var ok, og HJ elendig... Nej, desværre. Men hun har nu været der alle de gange, jeg var der. Jeg har dog også fået massage af ejeren. Enig i,at HJ ikke er hendes spidskompetence - der er hende den unge meget bedre....hun fedter pikken godt ind i olie og gnider hånden hen over hovedet indtil man eksploderer - hun er ikke bange for at få lidt sperm på fingrene.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungfyr27 1 Skrevet 18. November, 2014 Kan man få b2b ved mukda, eller hvor skal man finde det i Horsens? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Patrick 69 91 Skrevet 20. November, 2014 Kan man få b2b ved mukda, eller hvor skal man finde det i Horsens? har hørt at man kan få B2B ved AON welness i Horsens men har endnu ikke selv haft tid til at teste det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg