Hop til indhold
Luxuria

Falske eller urigtige annoncer

Recommended Posts

Ansporet af en anden tråd, i efterlysninger, hvori en massagepiges alder bliver kraftigt, og med god grund betvivlet af flere, beder moderator om at diskussionen om kvindens alder skal stoppe. Hvorfor i alverden skal den det?

Hun har beviseligt annonceret sin alder til 25-26 år i de sidste 8-10 år. Det ved alle der har besøgt hende.

Så her er der helt sikkert tale om fejlagtige oplysninger i en annonce.

Havde der været tale om en udenlandsk pige, havde moderator teamet så også bedt om at denne diskussion havde stoppet? Hvad er begrundelsen for, at der ikke må diskuteres om en massagepiges helt åbenlyse fejlagtig opgivelse af sin alder.

Hvis moderator team vil have yderligere oplysninger om hvilken tråd det drejer sig om, svarer jeg gerne på dette.

Redigeret af Luxuria

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du skriver Moderator. Har jeg bedt om det ?

Jeg kan ikke lige huske det, men smider du ikke lige et link, hvis jeg skal have en mulighed for at forklare mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

Du tager helt fejl Luxuria. Der er ingen der siger at det ikke må debatteres. Der er bare ikke meget opnået ved gentagelser hvor skribenterne fastholder deres positioner, og hiver gamle sager frem - det fører kun til personfnidder

Og omkring Silvias alder (jeg kender hende ikke) kører det i ring når hun anmeldes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Ansporet af en anden tråd, i efterlysninger, hvori en massagepiges alder bliver kraftigt, og med god grund betvivlet af flere, beder moderator om at diskussionen om kvindens alder skal stoppe. Hvorfor i alverden skal den det?

Hun har beviseligt annonceret sin alder til 25-26 år i de sidste 8-10 år. Det ved alle der har besøgt hende.

Så her er der helt sikkert tale om fejlagtige oplysninger i en annonce.

Havde der været tale om en udenlandsk pige, havde moderator teamet så også bedt om at denne diskussion havde stoppet? Hvad er begrundelsen for, at der ikke må diskuteres om en massagepiges helt åbenlyse fejlagtig opgivelse af sin alder.

Hvis moderator team vil have yderligere oplysninger om hvilken tråd det drejer sig om, svarer jeg gerne på dette.

 

 

.....læs mit indlæg her:

 

nu har det med alder været oppe at vende op til flere gange, og har du nogensinde set en pige opgive deres faktiske alder ???

det med troværdighed her på EG skal man tage med en gram salt...det er temmelig godt bevist her ....så Luffe det er en ommer  :)

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvorfor vil du vide enhver detalje om en given pige? Hvad skal det til for? Accepter dog, at branchen er som den er, af forskellige meget forståelige årsager, let it go og lad vær med at besøge hende, hvis du ikke finder hende tiltrækkende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor vil du vide enhver detalje om en given pige? Hvad skal det til for? Accepter dog, at branchen er som den er, af forskellige meget forståelige årsager, let it go og lad vær med at besøge hende, hvis du ikke finder hende tiltrækkende.

Ja og så kan vi lukke siden her, den får vi ikke brug for mere!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var nu "Accepter dog, at branchen er som den er" jeg tænkte på i mit svar. Det synes jeg ikke vi skal! Og hvis Silvia storlyver om sin alder, er det vel på sin plads at debattere det her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne sides formål er da ikke, at finde ud af præcise data om kvinderne.

 

Nej, det synes jeg heller ikke, men jeg finder det ikke i orden at opgive en alder eller vægt, der afviger væsentligt fra virkeligheden - altså mere end de 10%, som kan være nødvendig for at skjule sin identitet.

 

Hvis pigerne derimod koncentrede sig om at levere en anbefalelsesværdig service, så vil de uanset alder og vægt få masser af stamkunder, der ikke vil anmelde dem at frygt for at de så bliver overrendte - og så nogle få gode anmeldelser, der vil tiltrække nye kunder.

 

Jeg har f.eks personlig besøgt Mariatøsen

 

 

som nok må have været omkring de 70 - og det var da absolut en oplevelse udover det sædvanlige, hvor vi startede med at drikke kaffe sammen og få en hyggelig sludder en ½ times tid, før vi "gik ovenpå".  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var nu "Accepter dog, at branchen er som den er" jeg tænkte på i mit svar. Det synes jeg ikke vi skal! Og hvis Silvia storlyver om sin alder, er det vel på sin plads at debattere det her.

 

Hvad er det kvinderne sælger? Det er ikke støvsugere eller TV, det er intime oplevelser, der bygger på en kortvarig fantasi/illusion. Kan en kvinde på 30 sælge sig selv, som en ung pige på 21, og kunderne køber den illusion, så er alle jo glade. Kan hun ikke gøre det, må hun justere. Så branchen er, som stort set alle andre brancher, præget af manipulation og blændværk, vi køber jo ikke bare ydelser og varer, vi køber også fortællinger og komfortable sandheder. 

 

Jeg synes, det er fair, hvis man I en anmeldelse, bedømmer en pige til at være moden eller en ungpigeoplevelse, eller romantisk buttet eller åleslank, men hvorvidt hun lyver 4 eller 10 år, eller 2 eller 8 kilo, det er hendes valg af kampagnestrategi, og enten køber vi den eller også køber vi den ikke. Det jeg opponerer imod er, at vi skal have præcise data, det er noget vrøvl, og iøvrigt sagen uvedkommende, det gør ingen forskel på oplevelsen, om kiloerne står helt præcist eller ej. Pigerne har ret til, at have deres privatliv og sælge sig selv som det passer dem, du kan stemme med (penge)pungen, og sådan fungerer markedskræfterne, take it or leave it. 

Redigeret af Hr.Nielsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit motiv med tråden var ikke, at debattere det rimelige, eller urimelige i en forkert opgivet alder i en annonce.

Mit spørgsmål gik udelukkende på hvorfor moderator teamet i en meget utvetydig vending, gav udtryk for ikke at ville have omtalte massagepiges alder debatteret.

Derfor oprettede jeg også spørgsmålet under feedback til EG.

Og har fået svar på spørgsmålet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er det kvinderne sælger? Det er ikke støvsugere eller TV, det er intime oplevelser, der bygger på en kortvarig fantasi/illusion. Kan en kvinde på 30 sælge sig selv, som en ung pige på 21, og kunderne køber den illusion, så er alle jo glade. Kan hun ikke gøre det, må hun justere. Så branchen er, som stort set alle andre brancher, præget af manipulation og blændværk, vi køber jo ikke bare ydelser og varer, vi køber også fortællinger og komfortable sandheder. 

 

Jeg synes, det er fair, hvis man I en anmeldelse, bedømmer en pige til at være moden eller en ungpigeoplevelse, eller romantisk buttet eller åleslank, men hvorvidt hun lyver 4 eller 10 år, eller 2 eller 8 kilo, det er hendes valg af kampagnestrategi, og enten køber vi den eller også køber vi den ikke. Det jeg opponerer imod er, at vi skal have præcise data, det er noget vrøvl, og iøvrigt sagen uvedkommende, det gør ingen forskel på oplevelsen, om kiloerne står helt præcist eller ej. Pigerne har ret til, at have deres privatliv og sælge sig selv som det passer dem, du kan stemme med (penge)pungen, og sådan fungerer markedskræfterne, take it or leave it. 

 

Jeg er lodret uenig - og uanset hvad er det at lyve og det sorterer ind under falsk markedsføring. Jeg mener kunden har et krav på at det der er beskrevet i annoncen afspejler det som man møder i døren.

 

Men pigen kan da bare vælge at lyve som sin kampagne-strategi, men det det skal da ikke afskære kunderne fra at kommentere eller kritisere det. Jeg synes faktisk at det er rystende at man mener at brugerne ikke må forholde sig til hvor vidt en GP fører sine potentielle kunder bag lyset... og ret trist at se at flere GP´er er enig med dig i dit udsagn... Det er måske holdningen til kunderne fra udbyder-siden???

 

Det dér med at enten så køber vi eller også lader vi være, giver jeg ikke meget for - for det er stadig at pisse på kunderne at de spilder deres tid med at besøge pigen og så er det noget helt andet end forventet man møder i døren... uacceptabelt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det skal være i orden at en pige trækker 10 år fra (syntes personligt at lige groft nok at vildlede SÅ meget) så må det dæleme også være i orden at beskylde pigerne for at være 10 år ældre end de egentlig er!!!

 

Hvis nu pigerne (eller er det deres mutre???) opgav en bare nogenlunde retvisende alder, ville de jo slippe for alle disse miskrediterende debatter! Der ser da feks ud til at være faldet ro på omkring Line, efter at hun har meldt en retvisende alder ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Jeg synes, det er fair, hvis man I en anmeldelse, bedømmer en pige til at være moden eller en ungpigeoplevelse, eller romantisk buttet eller åleslank, men hvorvidt hun lyver 4 eller 10 år, eller 2 eller 8 kilo, det er hendes valg af kampagnestrategi, og enten køber vi den eller også køber vi den ikke. Det jeg opponerer imod er, at vi skal have præcise data, det er noget vrøvl, og iøvrigt sagen uvedkommende, det gør ingen forskel på oplevelsen, om kiloerne står helt præcist eller ej. Pigerne har ret til, at have deres privatliv og sælge sig selv som det passer dem, du kan stemme med (penge)pungen, og sådan fungerer markedskræfterne, take it or leave it. 

 

For det første, sælger pigerne ikke sig selv, de sælger en service/tid !

 

For det andet:

Jeg er heller ikke enig i denne markedsføringsstrategi, den holder ikke i længden, med ærlighed kommer man længere.

 

At lyve i annoncer og bruge falske billeder er det samme som at pisse på kunderne og sige at de er dumme,

Pigerne tænker:

"Bare de liderlige mænd kommer til døren så skal de nok se igennem fingrene med mit udseende og data som ikke passer en disse"

 

Nogle mænd tør ikke at sige nej og gå igen ved døren. Derfor er der stadig business for denne type markedsføringsstrategi.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Montezi: det kan man aldrig sikre. Ligesom du heller aldrig nogensinde kan sikre, at de varer og ydelser du iøvrigt køber i din tilværelse, svarer til dine forventninger. Reklamer har til formål, at bilde os ind, at du får en bestemt oplevelse af at købe deres produkt, og nogen købere vil opleve det sådan, andre vil ikke, det er en subjektiv oplevelse, sådan er virkeligheden.

 

@Prinz: Jeg siger netop, at det helt sikkert er i orden, at miskreditere en GPs annoncering, hvis den afviger meget fra ens opfattelse af virkeligheden. Men jeg har et problem med, at man åbenbart sidder og roder nettets kringelkroge igennem for at afsløre og dokumentere en GPs annoncering, det ligner noget hetz og stalkeradfærd i mine øjne, der synes jeg bare, vi liiiige skal klappe hesten og tænke os lidt om.

 

@Nille: Beklager, du har helt ret, enig. De sælger deres tid, og netop ikke dem selv, og det understreger jo netop min pointe. Hvis de sælger sig selv, så kan man jo godt stille større krav om, at oplysningerne skal være præcise, men når de sælger deres tid, sælger de netop en oplevelse som er subjektiv. I det lys er præcis alder og vægt jo irrelevant. Jeg er også enig i, at falske billeder er forkert, det er overhovedet heller ikke det, vi diskuterer. Selvfølgelig dur det ikke, at vise et billede af en langbenet blondine, og så står der en lille thaipige i døren. Men du kan vel ikke i ramme alvor forlang, at pigerne ikke må bruge redigerede billeder? i så fald er der nok at kæmpe imod, du kan jo starte med alle dagblade, magasiner osv. verden er jo fyldt med forskønnede billeder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Denne sides formål er da ikke, at finde ud af præcise data om kvinderne.

Nej det er ikke sidens formål at finde meget præcise data i ordets forstand, kan man godt sige.

Denne sides grundlæggende primære formål er at mænd kan fortælle om deres oplevelser og at man kan efterlyse erfaringer fra andre. Det var derfor siden blev oprettet, det er derfor langt de fleste kommer ind på siden også, og siden blev krydret med debatforums, chats, annonceforums mv.

Der er ikke fra ledelsen noget smagsdommeri i forbindelse med anmeldelserne fra os i ledelsen, sålænge det formuleres i en ordentlig tone med respekt for pigens privatliv og uden at hetze pigen.

Hvis nogen mænd mener det er relevant at fortælle at pigen lyver sig 10-15 år yngre, er det i overensstemmelse med sidens formål, at skrive det, og hvis nogen mænd mener det er relevant, at fortælle at pigens billeder overhovedet ikke ligner hende, så er det også i overensstemmelse med sidens formål at skrive det.

Vi er ikke ude i at dømme mændene efter hvad de mener er relevant, sålænge mændene formulerer sig som sagt i en ordentlig tone. Det er jo et frit forum dette her.

Der er plads til alle herinde og det er brugerne der skaber forummet. Vi er i ledelsen ikke moralske smagsdommer og ingen brugere herinde kan heller bestemme hvad andre mænd skal mene eller skrive eller efterspørge. De kan give deres holdning til udtryk på linje med alle andre, og de kan mene at det er ligegyldigt om pigerne bruger falske eller meget redigerede billeder eller lyver om deres alder, men folk kan frit skrive det i deres anmeldelser eller efterlysninger, hvis de mener det er relevant.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Denne sides grundlæggende primære formål er at mænd kan fortælle om deres oplevelser og at man kan efterlyse erfaringer fra andre. Det var derfor siden blev oprettet, det er derfor langt de fleste kommer ind på siden også, og siden blev krydret med debatforums, chats, annonceforums mv.

Der er ikke fra ledelsen noget smagsdommeri i forbindelse med anmeldelserne fra os i ledelsen, sålænge det formuleres i en ordentlig tone med respekt for pigens privatliv og uden at hetze pigen.

Hvis nogen mænd mener det er relevant at fortælle at pigen lyver sig 10-15 år yngre, er det i overensstemmelse med sidens formål, at skrive det, og hvis nogen mænd mener det er relevant, at fortælle at pigens billeder overhovedet ikke ligner hende, så er det også i overensstemmelse med sidens formål at skrive det.

Vi er ikke ude i at dømme mændene efter hvad de mener er relevant, sålænge mændene formulerer sig som sagt i en ordentlig tone. Det er jo et frit forum dette her.

Der er plads til alle herinde og det er brugerne der skaber forummet. Vi er i ledelsen ikke moralske smagsdommer og ingen brugere herinde kan heller bestemme hvad andre mænd skal mene eller skrive eller efterspørge. De kan give deres holdning til udtryk på linje med alle andre, og de kan mene at det er ligegyldigt om pigerne bruger falske eller meget redigerede billeder eller lyver om deres alder, men folk kan frit skrive det i deres anmeldelser eller efterlysninger, hvis de mener det er relevant.

 

Der er intet i det du skriver, som jeg har argumenteret imod. Jeg advarer blot imod stalking og jagt på GP'erne, og at dette forum udvikler sig til præcist dette. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er intet i det du skriver, som jeg har argumenteret imod. Jeg advarer blot imod stalking og jagt på GP'erne, og at dette forum udvikler sig til præcist dette.

Så vil jeg opfordre dig til at anmelde indlæg hvis du mener du ser dette, da ingen, heller ikke ledelsen ønsker stalking på GP'er. Generelt er det ikke min opfattelse at forummet er ved at udvikle sig til at man stalker pigerne her. Det ser jeg ikke en tendens til i de mange mange indlæg der kommer hver eneste dag.

De tilfælde hvor nogen f.eks. har interesseret sig lidt for meget for en piges privatliv og vi er blevet vidende om dette med klar dokumentation, så er vedkommende blevet smidt ud. Det ved en hel del herinde også, da det der er sket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så vil jeg opfordre dig til at anmelde indlæg hvis du mener du ser dette, da ingen, heller ikke ledelsen ønsker stalking på GP'er. Generelt er det ikke min opfattelse at forummet er ved at udvikle sig til at man stalker pigerne her. Det ser jeg ikke en tendens til i de mange mange indlæg der kommer hver eneste dag.

De tilfælde hvor nogen f.eks. har interesseret sig lidt for meget for en piges privatliv og vi er blevet vidende om dette med klar dokumentation, så er vedkommende blevet smidt ud. Det ved en hel del herinde også, da det der er sket.

 

Det lyder da fornuftigt. Det var bare mit indtryk, da jeg læste første indlæg i tråden her, at der i forhistorien var foregået noget, der lignede hetz og stalkeri. Det var bare lige det, jeg gerne ville skabe lidt eftertanke omkring, da jeg mener, det er vigtigt, som brugere at købesex, at vi også ser tingene fra pigernes side, som trods alt løber den største risiko psykisk, fysisk mv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det lyder da fornuftigt. Det var bare mit indtryk, da jeg læste første indlæg i tråden her, at der i forhistorien var foregået noget, der lignede hetz og stalkeri. Det var bare lige det, jeg gerne ville skabe lidt eftertanke omkring, da jeg mener, det er vigtigt, som brugere at købesex, at vi også ser tingene fra pigernes side, som trods alt løber den største risiko psykisk, fysisk mv.

Det ved jeg så ikke om det fremgår af Trådsstarters indlæg, men det er nu ligemeget også.

Der har som sagt været et dokumenteret tilfælde, som havde noget med Eroguide at gøre, og som vi tog hånd om. Andre piger har skrevet om mænd der stalker dem, som intet har haft med Eroguide som sådan at gøre ud fra de oplysninger vi har fået .

Naturligvis skal vi værne om pigernes privatliv på alle måder, og tænke over deres situation også, det er vi ikke uenige om.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...