Hop til indhold

Miko Japan new girl i Valby

Featured Replies

Skrevet

jeg var lige forbi Miko igen i dag til en afledningsmanøvre på en lille time

begge to i bad

dernæst fik jeg vel nok et af de bedste blæs jeg har fået meget længe, det var lige før jeg lettede fra sengen af bar fornøjelse

og med en par fingre i kagedåsen fik jeg da nok lige styret mine lyster

efter 10 min trak det op, så det var på med regnfrakken og røjser, så var jeg klar til at hoppe i vandpytten  :D

så var det ellers med kys og kram til den helt store guldmedalje

da hun var så udmattet af Tsunami orgasmer og HappyHippos velgørensheds dunkeri samt mini boob aid var det min tur til at fylde ballonen med frisk 'lemonade'  :D

måtte derefter konstatere at hun stadig ikke var kommet til bevidsthed, så jeg måtte synge en lille vuggevise

Skrevet

Hejsa.

Æv rigtigt træls, jeg sal på de kanter i næste uge og ville havde besøgt hende,  er der evt andre gode piger der ??

VH

jeg var lige forbi Miko igen i dag til en afledningsmanøvre på en lille time

begge to i bad

dernæst fik jeg vel nok et af de bedste blæs jeg har fået meget længe, det var lige før jeg lettede fra sengen af bar fornøjelse

og med en par fingre i kagedåsen fik jeg da nok lige styret mine lyster

efter 10 min trak det op, så det var på med regnfrakken og røjser, så var jeg klar til at hoppe i vandpytten  :D

så var det ellers med kys og kram til den helt store guldmedalje

da hun var så udmattet af Tsunami orgasmer og HappyHippos velgørensheds dunkeri samt mini boob aid var det min tur til at fylde ballonen med frisk 'lemonade'  :D

måtte derefter konstatere at hun stadig ikke var kommet til bevidsthed, så jeg måtte synge en lille vuggevise

" title="Eksternt link:">https://www.youtube....h?v=gPFJrYvnL-w

så var det tid til lidt forkælelse, så jeg røg om på maveskindet og fik så den dejligste blide massage

hun ville så have mere af HappyHippos tsunami diller, men den gad altså ikke mere på det tidspunkt, så vi snakkede vi de sidste 55 min og jeg fik nogle fine rejsetips i Kina og Taiwan  :D :D

hun rejser desværre i næste uge til Amsterdam

PS der kan forekomme ironi, men oplevelsen var i top og hun er klart et besøg eller flere værd  :D :D

Skrevet

Jeg kan kun tilslutte mig den positive beskrivelse. En sød, genert, lille kvinde...

Absolut et besøg værd, hvis det skal blidt og behageligt ....

Skrevet

Holder billederne vand? De ser umiddelbart ud til at kunne være fake ved en Google-søgning.

Edit: Fandt svaret i anden tråd - nevermind me....

Redigeret af Chris_kbh

Skrevet
  • Author

det er ikke hende på billederne, men hun er rigtig fint selskab, da hun er meget service minded

Skrevet

Inspireret af denne og en anden tråd >herinde besøgte jeg adressen i Valby.

Jeg spurgte ikke om navnet, men det var en slank, ung, køn pige, der tog imod mig med et stort smil - også i øjnene.

Jeg er lidt vild med disse eksotiske piger og ikke mindst deres pragtfulde blåsorte ståltrådstykke hår. Og hun har da heldigvis også langt sort hår; hun har små lækre bryster og en lille numse. lidt hår over missen, men ikke noget, der var i vejen (jeg foretrækker at pigerne er helt glatte).

Men lejligheden var hensat til tusmørke - øv! Det påpegede jeg og pigen tændte det store lys, dejligt. Et par gange i starten spurgte hun om jeg virkelig ønskede "fuldt blus" - ja for søren da! Synsindtrykket er meget vigtigt!! Er der virkelig gæster som ønsker tusmørke ?????? :blink:

Hun var ikke alene i lejligheden, kunne jeg høre lidt senere (måske også en anden mand/kunde), men jeg så ingen andre.

Jeg ønskede en time for 1300 "med det hele", hvorpå hun smilede genert og nikkede ja. Pigen fik pengene, som hun talte og leverede en 200-seddel retur, jeg var kommet til at betale for meget - fin start.

Hun lagde ud med at tilbyde et bad; jeg inviterede hende med og det sagde hun starks ja til. Hyggeligt at sæbe og blive sæbet :D

Så ind i sengen, hvor jeg ønskede lidt massage først, men hun foretrak lige-på (eller også misforstod vi hinanden - hendes egelsk er ikke på korrespondent-niveau).

Et  glimrende blow naturel er altid en god start og en dejlig "tur med hunden" er bestemt heller kke ringe.

Efter rusketuren, fik jeg noget oliemassage. Ikke Wat-Poo topkvalitet, men bestemt heller ikke ringe.

Til sidst et bad, som jeg tog i ensomhed.

Ayumi eller Miko? - leverede en rigtigt god oplevelse og havde hun også været til anal, ville hun nemt kunne været blevet min favoritpige.

/Brutus - med smil om munden :)

Redigeret af Brutus

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.