Hop til indhold
Latino

Frederikke - Århus

Recommended Posts

hej.

hun er beskrevet her inde,

kan huske snakke, der var en som mente hun var lige en tand for slidt, og måske ikke så god, en anden som var meget uenig, hun skifte hvis navn, fra sidst år.

 

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej.

hun er beskrevet her inde,

kan huske snakke, der var en som mente hun var lige en tand for slidt, og måske ikke så god, en anden som var meget uenig, hun skifte hvis navn, fra sidst år.

 

prøvemanden

 

Så er det heller ikke nemt at finde hende herinde... 

 

Evt. nogen der kan give et link?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hvis du prøver Frederikke, så husk anmeldelse :-)

 

Den anden kvinde, Belinda - hold dig fra hende! Kedelig og ikke specielt køn i mine øjne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hvis du prøver Frederikke, så husk anmeldelse :smile:

 

Den anden kvinde, Belinda - hold dig fra hende! Kedelig og ikke specielt køn i mine øjne. 

 

 

Bukker og takker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er langt over 40 virker sådan lidt træt i det hele taget.

Fik et blow af hende og må sige at hele seancen skulle bare overståes eller sådan virkede det på hende.

Så for mit vedkommende er det sidste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg har prøvet hende. Hun er OK men heller ikke bedre end det. Problemet er, at få fat på hende og mødes med hende.

Hun er noget over 42 nok tættere på 50 men holder sig godt. Specielt brysterne er gode.

Hun er meget svær at få fat på, fordi hun har det som sådan noget fritids/selvbekræftelsesting. Når du endelig tror du har en aftale, så aflyser hun en time før på grund af alle mulige forskellige små usandsynligheder.

Personligt tror jeg mest, det er fordi hun holder af opmærksomheden fra mænd og at den er på retræte nu hvor det hele hænger noget mere.

Det er svært, at få en aftale så jeg har som regel en anden i baghånden, så man ikke rydder kalenderen for at sidde alene og gokke den af.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...