Hop til indhold

apex-siam på Frederiksberg

Featured Replies

Skrevet

Var forbi forleden for første gang efter at have ringet et kvarter i forvejen for at høre om de havde tid til mig. Det havde de.

Stedet ligger på 1. sal ovenpå en garagebygning, der ligger i en baggård til en bygning, der rummer både beboelse og erhverv. Man ankommer via en udvendig trappe, hvorfra der bl.a. er udsigt til nabohaven, hvor familien i mit tilfælde nød det gode vejr :-).

Vel ankommet blev jeg budt indenfor af to kvinder omkring de 40. Den ene anviste mig ind i et massagerum. Jeg bestilte 1 times oliemassage med svensk afslutning (300 kr. + 300 kr.).

Lejet var ikke en massagebriks med hul i men mere en traditionel blød seng uden hul til hovedet. I min verden er det generende, at man ikke har hovedet afslappet placeret i et  "ansigts-hul", men jeg er også forvænt med det andet.

Massagen var ikke noget specielt at skrive hjem om. Det var tydeligvis ikke massøsens speciale. Det meste af tiden handlede det om at omplacere de rigelige mængder olie på forskellige steder på ryggen. Da der var gået ca. 40 minutter med oliemassagen, gik massøsen i gang med det svenske, som hun udførte med samme entusiasme,som når en sulten flypassagerer prøver at flå filmen af en flymadpakke.

Jeg forsøgte at guide hende til at tage den med ro, da jeg jo gerne ville have opbygget en vis "stemning" inden jeg kom, men hun reagerede blot med ordene "Why?". og fortsatte i øvrigt i samme spor som hidtil.

Resultatet var selvfølgelig at jeg kom "for tidligt".

Konklusion: Et spildt besøg hos en massør, der ikke kærede sig om sin kunde. Ingen gentagelses-risiko fra min side. Glemte at spørge til massøsens navn.

Skrevet

Lejet var ikke en massagebriks med hul i men mere en traditionel blød seng uden hul til hovedet. I min verden er det generende, at man ikke har hovedet afslappet placeret i et  "ansigts-hul", men jeg er også forvænt med det andet.

Jeg forsøgte at guide hende til at tage den med ro, da jeg jo gerne ville have opbygget en vis "stemning" inden jeg kom, men hun reagerede blot med ordene "Why?". og fortsatte i øvrigt i samme spor som hidtil.

Hahaha (undskyld), men det der "Why?" er jeg også stødt på et par gange hos både thamassører med ekstra og egentlige sexsælgere af alle nationaliteter (minus danske, som jeg dog kun har begrænset erfa med).

Tak for anmeldelsen. Kan du nævne hvilke steder med hul i massage-lejet du har gode erfaringer fra med afslutning og massage? Jeg kan kun komme i tanker om Royal Thai, dengang de lå nær Nyboder.

Skrevet
  • Author

Hahaha (undskyld), men det der "Why?" er jeg også stødt på et par gange hos både thamassører med ekstra og egentlige sexsælgere af alle nationaliteter (minus danske, som jeg dog kun har begrænset erfa med).

Tak for anmeldelsen. Kan du nævne hvilke steder med hul i massage-lejet du har gode erfaringer fra med afslutning og massage? Jeg kan kun komme i tanker om Royal Thai, dengang de lå nær Nyboder.

Hos  Dokkun i Glostrup har de brede brikse/senge med ansigtshul. Hel perfekte. :-P

Skrevet
  • Author

Nu har jeg ikke været hos Dokkun i 3-4 måneder men kan ikke tro at de er gået over til madrasser på gulvet.Se evt. deres hjemmeside. Der kan man se deres brikse. Det er dog ikke muligt at se ansigts-hullet der. Jeg er kommet der regelmæssigt i  1 1/2 år og har altid ligget på en briks med ansigtshul.

Skrevet

Hej Rivisor,

Det var da en lidt kedelig oplevelse du havde der.

Stedet har ellers fået gode anmeldelser, se f.eks. denne her:

Og selv har jeg været der nogen gange, hos Suzy, som giver rigtig fin massage etc.

Så det er måske en ny pige der, der ikke er helt udlært - ? en skam du ikke fik hendes navn.

Bedre held næste gang.

Cheers

Skrevet

Kan kun tilslutte mig Hunters udsagn :-P

Pigen du har mødt kunne være Anna (tror jeg hun hedder), hun virker på mig noget speciel :huh:

Har fået massage af hende én gang :-|

Jeg spørger altid efter Suzy eller Ya Ya, de forstår begge to massagens kunst :P

Skrevet

Hmmm, lyder som om du trak en 'nitte' på den pågældende dag, hvor du besøgte Apex.

Jeg har været der flere gange og er aldrig gået skuffet derfra, men jeg gør også som @dråben - spørger altid efter Suzy og hvis hun er optaget, så bliver det Yaya.

Prøv igen og spørg efter de omtalte piger, så vil du få massage i topklasse, og hvis du er en 'god dreng' så ved man aldrig .... :)

Vil dog give dig ret i at deres senge/brikse er noget skod, men det er vel i sidste ende en smagssag.

-Maestro

Skrevet

Har været flere gange både hos Suzy og Lena og er aldrig gået skuffet derfra

the rider

Skrevet
  • Author

Godt at høre at I andre har haft gode erfaringer. De skal da have en second chance. Jeg vil i så fald spørge efter Suzy

Skrevet

På de fleste Thai kliniker er der hul til ansigtet.. Det findes mellem massøsens lår. Oftest er der to; et til tungen og et til næsen.

:ugeek: 

Skrevet

Har selv været der for ca 1 år siden, hvor jeg fik "massage" af en pige der hed Beau

Middel massage men helt fantastisk krop og ekstra ydelser.

Er hun der stadig?

Skrevet

Ring og spørg! - min fornemmelse er, at hun nok ikke er der… Men ring og spørg om du kan booke X tid til Y massage hos hende… Så er der stor chance for et afdækkende svar.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.