Hop til indhold

Nytorv 15. Nyt sted i Frederikshavn

Featured Replies

Skrevet

Jeg var i går forbi Nytorv 15 i frederikshavn.

Jeg havde godt set et massageskilt den senere tid havde prydet vinduet, men det var først i går, jeg fik mig taget sammen til gå hen og se hvad det var.

Og det var ganske rigtigt et thai massage sted.

En lille slank sag midt i 40erne vil jeg tro, tog imod mig.

Lokalet var ikke noget særligt. Et stort firkantet rum med store tildækkede butiksvinduer og en masagebriks midt i det hele.

Massagen var noget af det bedste jeg har prøvet længe. En dejlig hård massage der virkelig kunne mærkes, og hun var ret ferm til at finde de steder der trængte..

Og et frækt HJ til at slutte af med, mens hun suttede lystigt på mine brystvorter :-)

En ok oplevelse..

Skrevet

Det lyder godt

Hvad gav du for sådan en tur og hvor lang tid fik du?

Skrevet

Det lyder godt "den glade murer".

Ved du hvad tid der er åbnet i "butikken" og et telefon nr?

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Det ved jeg ikke. Jeg kom forbi ved 13.00 tiden, og kiggede ikke efter tider og telefonnummer! Desværre :???:

Skrevet

Har du prøvet vestergade 42a?

Syntes at have læst der var yngre piger der.

regner med at besøge et thai massage sted i Frederikshavn når jeg kommer om dertil om et par uger.. er der et sted du kan anbefale?

Må gerne være god massage og mere end hj som afslutning :-)

Skrevet
  • Author

Jeg ved det ikke. har aldrig været der, men høre gerne op din oplevelse af stedet..

Skrevet

Vestergade42a : ingen yngre piger men en lidt ældre dame der snakker dansk. Man kan få fuld pakke. Kan ikke huske priser

Skrevet

BTB

Har har du prøvet nogle af de andre thai steder i Frederikshavn?

Skrevet

Har været hos Nytorv og kan kun give den galde murer ret

Gode massage og svensk afslutning, ikke mulighed for fuld pakke

Hun siger selv hun er 35, kan være sandt, har svært ved at vurdere thai

Tid : man-lør 10-20

Telt 52 52 64 68

Kan anbefales

Skrevet
  • Author

Hej.

Har været forbi Vestergade i Frederikshavn.

En thaikvinde omkring de 40 vil jeg tror, åbnede iført et par trusser der var ganske ganske små og en meget stram T-shirt.

Bad om alm. massage, og så røg der et par små bukser udover trusserne :-)

Middelmådig massage til kr. 400,00. Første gang jeg har oplevet de har brugt et el-massage apperat til ryg og ben!

Hun masserede min pik stiv og spurgte derefter om jeg ville have et HJ, men kr. 700,00 i alt, er for meget for de to ting tilsammen syntes jeg. Så jeg sagde nej tak. Det blev hun vist lidt skuffet over, men tog dog ikke imod mit forslag om 600 kr.

Kommer nok ikke der igen..

Skrevet

Var forbi i dag. Prøvede at ringe først men telefonen blev ikke taget. Stedet er lukket i en uge pga hærværk stod der på en seddel. 2 store ruder samt rude i døren var smadret og erstattet med plade.

Skrevet

Var forbi i dag. Stedet er åbent igen og jeg fik en god massage.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.