Sexfantasi 14 Skrevet 26. August, 2014 Anmeldelse af denne smukke pige: http://side6.dk/resultatside/?q=3192 Jeg har flere gange overvejet at besøge Cassandra (hende i sort på billederne) og i dag gjorde jeg det. Jeg kan bekræfte at billederne er 100 % ægte. Jeg har før oplevet at pigerne rediger kraftigt i deres billeder på annoncerne, men hende her er altså god nok. Indgangen til vesterbro 32 er langt fra diskret og jeg har flere gange forsøgt at ringe på - uden held. Men i dag stod døren til opgangen åben, så jeg skyndte mig ind. Cassandra er meget imødekommende, smilende og sød. Hun er en flot slank pige med ægte flotte bryster - ca en håndfulds penge. Der er happy hour til 400 kr. eller en halv time til 800 kr. jeg tog en halv time. Det var dejlig sex og da vi var færdige lidt før tid, tilbød hun at massere mig. Hun virker behagelig og servicemindet at være hos. Priserne er rimelige og pigerne er flotte. Jeg kommer helt sikkert tilbage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 26. August, 2014 He he...ja..det er en af de mest indiskrete klinik indgange i landet! *G* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 26. August, 2014 er indgang og udgang samme dør eller kan man blive lukket ud bagved 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. August, 2014 Udgang er samme dør.det er svært at komme uset ind og ud,men servisen er altid god derinde,og som sagt flotte piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 27. August, 2014 Er hun ikke tysker?...og var der ikke en del ballade med hende for nogle år siden. Syntes jeg kan huske klinikken røg på forsiden af FS. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. August, 2014 Jeg tror cassandra er fra Letland er ikke helt sikker.men hun har fortalt mig at hun har været der i 4 år,hvor hun også skifter med andre steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 27. August, 2014 hvad tid på dagen var du der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. August, 2014 Hvis det er mig du spørger er det nok 3 mdr siden sidst jeg var der.var der lørdag formiddag,mange mennesker på gaden,men jeg er nok en af de få der er ligeglad med at folk ser mig gå ind,ellers vil jeg foreslå at vente til butikkerne er lukket,så er der noget mere roligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
teknikker 4 Skrevet 27. August, 2014 I 2012 var der omtale i avisen http://www.fyens.dk/odense/Knivsvingende-bordelejer-er-loesladt/artikel/2173306 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OdenseM 12 Skrevet 27. August, 2014 Selv om det måske er lidt åbenlyst, så er der nok ikke mange andre end "brødre" der godt ved hvad der sker bag døren, der bemærker det når det kommer til stykket. Og de siger jo nok ikke noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VinnieJones 1 Skrevet 27. August, 2014 Har besøgt stedet én gang. Det er ved at være nogle år siden på vej hjem fra en bytur. Der var så lige en stor neger og hans danske kompagnon der sparkede døren ind bedst som jeg var kommet indenfor og var ved at smide tøjet. Der har jeg af gode grunde ikke sat mine ben siden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHarryhardon 33 Skrevet 27. August, 2014 Hoved døren står altid åben når der er åbnet, så man går ind og ringer på indenfor. (Ja den fejl har jeg også lavet.). Hvis de piger havde et lidt mere diskret sted, ville der være mere gang i biksen.. så det kan ske det er derfor de ligger der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 29. August, 2014 Jeg kommer der heller ikke mere, har hørt for meget negativt om det sted. Ligger også skråt over for Føtex og en meget travl gade, selv i natte timerne. Mindre end 50 meter derfra ligger der et værthus hvor der næsten altid sidder folk og måler en bare man kommer gående hend af fortorvet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg