PetSø 0 Skrevet 26. August, 2014 Hej Min kone har et ønske om at prøve 2 mørke mænd samtidig. De skal være veludrustet. Hvor finder jeg mændene således at denne fantasi kan afprøves På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 26. August, 2014 Hej Min kone har et ønske om at prøve 2 mørke mænd samtidig. De skal være veludrustet. Hvor finder jeg mændene således at denne fantasi kan afprøves På forhånd tak Afrika 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 26. August, 2014 (edited) Hej Min kone har et ønske om at prøve 2 mørke mænd samtidig. De skal være veludrustet. Hvor finder jeg mændene således at denne fantasi kan afprøves På forhånd tak Søg herinde og du skal finde Der er både gambianer og bigblackcock fx. og sikkert mange andre ! Men hvor de befinder sig i landet ved jeg ikke noget om... Redigeret 26. August, 2014 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Latino 49 Skrevet 26. August, 2014 Hej Min kone har et ønske om at prøve 2 mørke mænd samtidig. De skal være veludrustet. Hvor finder jeg mændene således at denne fantasi kan afprøves På forhånd tak Annoncelight? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 27. August, 2014 Prøv Vollsmosen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 27. August, 2014 Afrika Jeg ville egentlig have foreslået en swingerclub, men kom så i tanke om at de mørke mænd jeg har oplevet de steder - ikke har været specielt veludrustede Men det var da et forsøg, hvis der er for langt til Afrika - og hun kunne nøjes med at de bare skulle være veludrustede - ellers er der desværre ofte så mørkt rundt omkring i swingerclubberne, at hun alligevel ikke kan se forskel. Club 18 kunne måske også være en ide, men jeg tror, hun nok har det bedst med lidt mere ordnede forhold og er sikker på at en profil på dating.dk eller andre dating sider, hvor hun specifikt skriver hvad hun søger, vil give overload i hendes indbakke - og hun kan så vælge og vrage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexlife 299 Skrevet 27. August, 2014 Lørdag aften på Below, Axeltorv i CPH. Der kan I med garanti få op til flere mørke fyre med hjem, helt gratis ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg