Hop til indhold
Agent 007

Efterlysning

Recommended Posts

Tilgiv mig, hvis placeringen er forkert, men så må admin flytte den. Jeg synes bare ikke helt min efterlysning passer ind i rubrikken efterlysninger :D

 

Jeg vil gerne vide om nogen ved noget om ham der HappyHippo?

 

Passer dataene?

 

Er der silikone i pikken?

 

Er den omskåret?

 

Har han fotoshoppet billederne?

 

Hvem ved noget og er det værd at gå efter?

 

Agent 007

PS. Det er ikke til mig, men en god veninde. Men måske også visse grupper af mænd herinde kunne være intereseret?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har ikke øjne på røven, men jeg ser alt  :D

 

størrelsen, så er længden i gennemsnit, men tykkelsen er langt over gennemsnit ( ikke mine egne ord )  :D :D

 

den er naturlig og der er hverken puttet noget ind eller taget noget ud - den er naturel le grande

 

og han er ikke en den lette ende, men nok mere en del over middel

 

vaskebrættet er godt gemt, men det er der  :D

 

højden er ca det hele på en 2 meters målepind bortset fra 15 cm ( målt om morgenen )  :D

 

PS 007, jeg er KUN til kvinder og du har endnu ikke oplyst om du er sygdomsfri  :D

 

hvem er din veninde 007, er hun billig, så har jeg råd ?  :D

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke øjne på røven, men så på stilke...

 

Du lyder som alle mænd, er det ikke længden, så er det tykkelsen der er over gennemsnittet :D

 

Det der med den lette ende og det skjulte vaskebrædt lyder som en der er gået fra sixpack til fustage :D

 

Den der målepind, er det sådan en oliemålepind, du har lånt en dag på en tahiklinik til noget oliemassage og så glemte at levere tilbage?

 

Jeg er sygdomsfri og det er min veninde også. Tro mig, hun er ikke billig. Livet er for kort til billig rødvin og billige kvinder :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske tiden er til, at indføre anmeldelser og måske endog et karaktersystem af sexkøberne i dette forum? Så kan de interesserede piger jo sende direct mail til dem, de helst vil have besøg af.... :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
siddharta sagde den 26 Aug 2014 - 11:41 AM: siddharta sagde den 26 Aug 2014 - 11:41 AM:

Måske tiden er til, at indføre anmeldelser og måske endog et karaktersystem af sexkøberne i dette forum? Så kan de interesserede piger jo sende direct mail til dem, de helst vil have besøg af.... :grin:

 

hvis jeg får 1000,- hver gang kan vi nok finde ud af det

 

det er jo varen der anmeldes og ikke brugeren

 

det svarer til at anmelde gæsterne til en biograffilm i stedet for filmen  : D :D

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis jeg får 1000,- hver gang kan vi nok finde ud af det

 

det er jo varen der anmeldes og ikke brugeren

 

det svarer til at anmelde gæsterne til en biograffilm i stedet for filmen  : D :D

 

Tja, måske.... Men nu sidder jeg så ikke bare på den flade og spiser popcorn og lader mig underholde men deltager så vidt muligt på lige fod, så kvaliteten af oplevelsen har vel ligeså meget med mig at gøre. ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...