Hop til indhold

Så er solen tilbage.....

Featured Replies

Skrevet

.......ihvertfald i min del af verdenen :-)

Så vil da i den anledning ønske alle smukke mennesker herinde (og selvfølgelig også dem der ikke ved at de er det), en rigtig god start på ugen.

Må I få afviklet en masse gode besøg, som vi så gerne hører nærmere om herinde :-)

Jeg har et om 4 dage som jeg glæder mig rigtig meget til :-)

Skrevet

.......ihvertfald i min del af verdenen :smile:

Så vil da i den anledning ønske alle smukke mennesker herinde (og selvfølgelig også dem der ikke ved at de er det), en rigtig god start på ugen.

Må I få afviklet en masse gode besøg, som vi så gerne hører nærmere om herinde :smile:

Jeg har et om 4 dage som jeg glæder mig rigtig meget til :smile:

...Og rigtig dejlig uge til dig ditto - smukke menneske...:)

Pudsigt..! Om 4 dage har jeg også noget, jeg glæder mig overordentligt meget til... ;)

Skrevet
Smuk Enlig Mor sagde den 25 Aug 2014 - 09:42 AM:

...Og rigtig dejlig uge til dig ditto - smukke menneske... :)

Pudsigt..! Om 4 dage har jeg også noget, jeg glæder mig overordentligt meget til... ;)

fortæl

Skrevet
  • Author

...Og rigtig dejlig uge til dig ditto - smukke menneske...:)

Pudsigt..! Om 4 dage har jeg også noget, jeg glæder mig overordentligt meget til... ;)

Tusind tak!.....og sikke et pudsigt sammentræf :-)

Jeg håber da at dit bliver ligeså godt som mit ;-)

Skrevet

Hejsa.

Jamen forventningens glæde er stor :-P , jeg har et møde om tre dage som jeg også ser frem til , godt nok ikke samme sted som dig kan jeg se,  men det gør ikke min forventning mindre :grin: .

Jep, lad os nyde.....

VH

.......ihvertfald i min del af verdenen :smile:

Må I få afviklet en masse gode besøg, som vi så gerne hører nærmere om herinde :smile:
Jeg har et om 4 dage som jeg glæder mig rigtig meget til :smile:

Skrevet

Så er solen tilbage.....

Tak for dine ord Butch1.

Hvis det er forventningens glæde, der får solen til at skinne, så tør jeg godt love jer alle sammen fuld solskin i hele september og også nogle dage ind i oktober. :-P :-P

Derefter er jeg sikker på, at min sol skinner temmelig længe derefter. Måske endda helt til jul, hvis den da ikke lige skal pudses op en enkelt gang inden. :-P :-P

God dag til jer alle

Skrevet

Selv om regnen vælter ned om 14 dage, er der stadig mulighed for en solstrålehistorie i Odense  :rolleyes:

Redigeret af an2n

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.