HappyHippo 4624 Skrevet 24. August, 2014 jep jeg gi'r, så du skal ikke betale kære GP'er jeg lover jeg 'kommer' :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. August, 2014 Flot filantropisk initiativ. Det er vist længe siden min fru moder har fået en luksusbedækning, så tror da at jeg på hendes vegne vil billet ind på lidt luksus forkælelse. Vender lige tilbage når jeg har afstemt med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 25. August, 2014 jep jeg gi'r, så du skal ikke betale kære GP'er jeg lover jeg 'kommer' :D Burde denne ikke ligge under annoncer? :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 25. August, 2014 Butch1 sagde den 25 Aug 2014 - 03:10 AM: Burde denne ikke ligge under annoncer? nej - for det bliver ved snakken - hyggesnakken :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 25. August, 2014 Øv!..... Nu havde jeg lige sat næsen op efter en anmeldelse fra en af de lyserøde :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 25. August, 2014 Butch1 sagde den 25 Aug 2014 - 11:42 AM: Øv!..... Nu havde jeg lige sat næsen op efter en anmeldelse fra en af de lyserøde den var nok ikke værd at læse alligevel :D de er jo mindst eller om ikke mere kræsne end mænd er :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 25. August, 2014 Øv!..... Nu havde jeg lige sat næsen op efter en anmeldelse fra en af de lyserøde Der har faktisk et par gange været optræk til en aftale, hvor en lyserød skulle anmelde mig - men indtil videre er det ikke blevet til noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 25. August, 2014 jeg er blevet delvist 'anmeldt' af en GP herinde fra, som jeg ikke selv roste til skyerne pga af forskellig opfattelse af virkeligheden :D det var hverken til hendes eller min fordel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg